omg take me there now

3

damn capes always getting in the way of memes!

anonymous asked:

Can you explain to me why you like Auston Matthews? Cause I really dont see it? Hes so annoying and sounds like he has an IQ of a potato!

Smart potato you got there, it’s got really good ice vision

*strums my guitar while looking soulfully into the distance*

You see, once upon a time there was a young potato unearthed in the desert where few root vegetables have come before. And this was a unique potato, a potato with passion and drive and a love for his sport that knew no boundaries. This potato was gonna play in the National Hockey League damn it, even though this was a league of white radishes and there really weren’t a lot of potatoes that made it. And very few from the desert.

But this potato worked hard and gave it his all and ended up being selected first overall and then went on to set records in his rookie season and wow all the radishes. And through it all this potato stayed humble and good and kind. And back at home, all the potatoes in the desert watched him and felt pride that this was their potato, and all the young potatoes felt like they could do what this potato had done, even in a world where everyone just really prefers radishes for some reason.

Also this potato is like….really really good at hockey.

🗣 OUR 🗣 BOY 🗣 KENTA 🗣 IS 🗣 FINALLY 🗣 DEBUTING 🗣 ON 🗣 SEPTEMBER 🗣 10TH 🗣

😫✍️👅🚫💯📢😎👏☠️😜💸  MARK YOUR CALENDARS RIGHT NOW ✍️📅💦 SET UP REMINDERS 📣📝⛔️ A COUNTDOWN 🗓💯⏰ AND EVERYTHING YOU CAN TO REMIND YOU THAT ⚠️📛 SEPTEMBER 10TH ❗️📌 IS REALLY IMPORTANT 💢❗️ WE ARE POPPING CHAMPAGNE ON THIS FINE WEDNESDAY LADIES AND GENTLEMEN 📣🍾❗️👀✔️🤧🚫😫🙌🗓✍️💎📝🍸

(JBJ) 🕳    🏃 (me)

4

  Marbella Teak Garden Collection  ❤

My first garden set is finally finished & here for you to download. It includes the objects shown above and the download file has 15 items (14 new meshes & 1 mesh edit). Can be found in game by typing “DCS4” or “Marbella”. 

I hope you all enjoy them because I hate them now. If you use them in your posts and want to share the love (because sharing is caring) then feel free to tag me. I track both DreamCatcherSims4 and DCS4.

  TOU 

Please don’t upload anywhere else or claim as your own. Recolours allowed w/out mesh. I still have the PSDs so feel free to message me for them.

❤  DOWNLOAD  ❤ (SFS)

8

Some men are born to plow fields, some live to be great physicians, others to be great kings. Me? I was born to serve you, Arthur, and I’m proud of that, and I wouldn’t change a thing.

It’s 1:47am and I’m in the mood to reinvent my entire life, who’s with me?

After watching the trailer for the ZNT SP DVD release all I can think of are two things…

Stage Play Lisa looks less scared and more like she’s about to drop kick Nine for his BS. Like she can’t believe this dork just pulled a gun on her.

And..

Stage Play Shibazaki

needs to chill

the fuck out

Lmao.

9

Transfixed

*G- guys… in the 3rd panel it’s “reject” not “regect” I promise I’ve taken English classes don’t judge pls

It’s been a while since I’ve updated my comic on a weekday and omg almost at part 50. also another thing I’ve already got 5,000+ followers crazy. I wanna do something big for this but idk things are so busy

anyway, things are pretty good with me. I’m at my uncle’s house and everyone is so chill. the house is quiet 24/7, i didn;t know homes could be quiet honestly. basically I’ve been drawing my comic all day omg (drawing takes so slow). the only thing really haunting me now is my Chinese homework

rip

also why are all the images blurry?? my phone just doesn’t like me somethimes

Part 49

Start from Beginning

Archive

<– Previous |  Next –>

8

- It’s not like her, sir. I know my Bella, she’s in trouble, I can feel it. I’ve, er… I’ve scoured the streets. I don’t know what else to do.
- You’re certain there’s no signs of abduction?
- I don’t think so. Least, not what I could see.
- Bennet, when you first started courting Bella… I had concern…
- Reid!
- Concern?
- Not every wild cat can be tamed.
- You’re wrong about her.

notactuallyherenotreally  asked:

ok but imagine ahsoka finding anakin's teenaged angst poetry (because someone *cough* obi-wan pointed her in the right direction) and doing dramatic readings of it to padme

Ahsoka is definitely in the Laughing At The Poems Camp, as is Obi-Wan (except that he TOTALLY has a soft spot for a couple of wistful romantic ones that are obviously about Obi-Wan, but he will never admit this in twelve billion years.) 

I feel like Padme’s actually really into Anakin’s bad poems, though. Like, she generally has her shit together but I feel like this is an area where her tastes are deeply influenced by the whole All-Consuming Romance Thing. Hell, Anakin probably freely shares his poetry with her and it’s all dreadful and full of cliches and awkward phrasing but he’s like, staring meaningfully at her while he’s reading them and he looks like that and she’s like OMG ANAKIN THOSE ARE SO GOOD YOU’RE SO GIFTED TAKE ME NOW.