omg i cant with u tumblr

i’m kind of tipsy and going thru tumblr’s new updated code for their official theme, and here are my findings:

  • a block i don’t recognize: {ShowAdsOnThisPage} please insert a throw up emoji here, i don’t believe one exists but if it did then i would put it here
  • {block:isOriginalEntry} THIS IS NEW (also corresponding {block:isNotOriginalEntry})
  • they have a really convoluted way of styling the reblogs to be like the dashboard and not blockquotes, it’s not rendered automatically and manually styled instead, which gets ridiculous when you have to add that code onto every single post type so it’s the opposite of DRY
  • {RGBBackgroundColor} THIS IS ALSO NEW what the fuck, u can use it in conjunction with rgba({RGBBackgroundColor}, 0) for some alpha transparency omg
  • {block:Posts inlineMediaWidth=“700”} is apparently now a thing (i think before it was capped at 500)
  • DSKFJSKD THEY LEFT A COMMENT IN THE CSS: ’@todo: translate these strings’
  • im dying
  • on theo ther hand, i cant believe they have an assload of different quirky variations to express how a tumblr hasn’t liked any posts or made any posts or etc. and TRANSLATED ALL THESE
  • i submitted a localization request two years ago and never heard from them. WHEN WILL WE GET THE ‘ANSWERED BY {USERNAME}’ STRING IN EVERY AVAILABLE LANGUAGE??? pl EASE
  • no one gives a fuck about 'Amazing This Tumblr doesnt like anything’, 'This Tumblr hasnt liked anything yet How very intriguing’, or 'No likes Sheesh’ TO NAME A FEW, i PROMISE u will be more useful translating actual useful copy
  • the static theme preview fucks upits link post styling, honestly, [selena meyer voice] the level of incompetence is stag-ger-ing

it has been YEARS since i’ve been making themes on this platform and it is still a goddamn adventure in bad practices, p le ase

mxrksgf’s first follow forever!

ljfhrjfhrhgj ya the banner isnt that good i just made it rlly quick but hEY

hello there!!!this is jai and i just recently 1k followers so i decided to make a follow forever!!WHOOP WHOOP!!

on a more serious note,,,honestly i donโ€™t know how to thank every one of u for being there for me and for loving me.if i deserve all of this love,idek but all i know is that im v thankful for it and i know that i love u all v much!!i rlly thank God for letting me meet such wonderful people and i just lhgruhjrhg im so emotional rn

but yes!!!thank u all v much and i love u all!!!iโ€™ll put the rest under a read more~ also this is in no following order!! kfjhrhg itโ€™s not alphabetic either

Keep reading

I just I just cant wrap my head around this

So lemme get this straight a shaladin starts troll Twitter account under the same name as their shaladin account on tumblr where all they do is act like a ‘rabid anti’ so to make antis look bad they ruin the show and attempt get a animation studio sued

I’m just…u kno shows get canceled right and people get fired and going to court for issues like this costs thousands of dollars this isnt some shipper vs anti thing that’s just them being a fucking jackass omg

3

mmmm heres my dnd chara, Eva!!! shes cute please look @ her

heres also.. multiple color palettes bc honestly??? i still cant decide??? i like them all,,,,,

PARK JIMIN IS GIVING ME PROBLEMS LATELY I JUST-

lemme post my art here, ok i am not in my usual state to make memes because ive been feeling kind of shitty lately idk why

also if u want to see more of my art u can check out my ig acc (shameless self promotion omg kill me)

anyways, i’m working on kookie atm and i’ll try to post updates of him

i would like to record it tho, sadly i cant because my quicktime is shitty like me orz-

REQUESTS ARE OPEN 

anonymous asked:

omg what did your best friend do when she found this blog?!

omg so

we’re kinda awkward anyway and everyone thinks we’re best friends but she has another best friend now from within our friendship group. our relationship is complicated and messy.

anyway she snapped me like ‘i think i found your tumblr’ and i legit thought that was impossible so i replied ‘lol no u cant have’ and she was like 'sure’

next day confronted me and asked if truenymph was my blog and i denied it. she was like 'u don’t have to lie to me, its linked to your spotify’ and i died it was so embarrassing

luckily she’s nice so she said that she would forget she ever saw this blog but still like she knows about it now

also to make it worse,, i’ve posted about toxic friendships and our problematic relationship dynamics before- she saw those posts and was extremely apologetic for the hurt she had caused in the past. ugh i felt so so bad for posting about her after.

i was on the verge of tears.

im just glad she didn’t bring up any of the tc posts 😬😬😬

Some things will never make sense
Like why you always need to count things three times before you feel satisfied
Or why you canโ€™t stop pulling out your hair
Or why he just doesnโ€™t love you anymore
And itโ€™ll all play in your head millions of times without wearing out like one of the catchiest songs you know
Except this tune will make you wonder where you went wrong 2 years ago
When he said those things that are still on the tip of your tongue, ready to come out in a sob that will make your entire body shake
And will remind you of why he left you for another girl
And why your best friend hasnโ€™t been talking to you lately
And why your parents look at you with disappointment
And youโ€™ll think, โ€œMaybe he was right,
Maybe no one will love me if Iโ€™m so fragile,โ€
So youโ€™ll dig into your skin just to prove how tough you are
But all youโ€™ll end up accomplishing is lying to another doctor about how you feel
Because ever since your heart was broken, you havenโ€™t been able to tell imaginary from real
And your world is still falling apart, even after youโ€™ve cried 3 buckets of tears
And punched 3 holes in the wall
And pulled yourself together 3 times just to break down yet again
And the only change youโ€™ve made in the past 2 years of your life is youโ€™ve stopped lifting your feet at railroad tracks
Because luck doesnโ€™t matter when heโ€™s already long gone and youโ€™re so broken that youโ€™re beyond repair.
—  and 3 years will pass but i still wonโ€™t feel satisfied

balladver  asked:

omg mera i cant see the moodboard u made tumblr censored it for some reason?? but thank u for making it for me ๐Ÿ’˜๐Ÿ’˜๐Ÿ’˜

tumblr has censored like all of my moodboards for being n/sf/w (IDK HOW TO WRITE IT W/O ACTUALLY WRITING IT) even tho none of them include anything close to it and i would never include anything of the sort…..

and sienna ( @pjkook ) told me one of her gifsets of jungkook and a friends gifset of tae was censored too 😤 good job staff 👏👀

9

tagged by @binsmoon to express myself using only memes !!!! mare omg i have absolutely no memes i’m so sorry i only have kpop crap and that one time i walked past graffiti ;;;;;;;; these aren’t even memes i think

none of these are mine but i’ve saved them from tumblr too long ago so i dont remember where they’re from ;;;;;;

tagging my og nut queen @nataliekaytbh and meme star @confessionsforjinjin (jen u have so many memes i cant even begin) and whoever wants to do this!!!

and @hoenamjin (son i know u have a folder of memes) who was responsible for this one gem

anonymous asked:

Clearly GG cares a lot about how he & his fiancée are perceived so he's gonna block ppl that call her/them out. He prob encourages her to delete comments too. Can't have ppl poking holes in their facade. TBH I don't get why ppl feel the need to throw shade on their IGs anyway. Trying to "expose" them is only gonna make u look like a crazy fangirl cuz too many ppl have already drank their Kool-Aid. Just keep it on here, y'all. It's for the best.

The people that commented were insta and twitter stans though omg i talked to 2 of them thinking they may be from tumblr. But honestly. Like it’ll end when it’ll end making comments and seeing how gg reacts to them is only making me upset at how he’s acting above anything else. They’re adults and if they cant handle criticism (which they cant) then i doubt they’ll last long. I mean hd and gg broke up after 5 years of dating and no one saw it coming. Give it some time and la and gg will too and if they do break up it wont be a shock

msanon23  asked:

I cant believe you've started following me. Omg i'm in awe of u. I mainly joined tumblr so i could follow u. Ur so amazing and ur writing is truly the best. I almost quit TWD last season because of glenn and stupid negan. But i stayed mainly for the richonne goodness, ur fanfics and the amazing fandom. And u also got me back on the Queen Bey train. I now love lemonade the album because it is so good and it reminds me of ur writing. So thank you. *hugs and kisses*

I don’t deserve this, but wow, thank you! I don’t even know what to say, haha. I’m so glad you didn’t leave, though. I haven’t felt the same about anything since Glenn’s death either, but this fandom is what keeps me around, too. 🤗(Btw, I think the fact that I got you to enjoy Bey again is my favorite part of all this, lmao.) I seriously did not expect this, so thank you.❤

anonymous asked:

Omg fan_nerd has done a reverseverseAU fic on ao3 they love your art too!

read this fic my pals!!!! !! like it’s really good!!! 

it’s also on tumblr!!

holy moly thank u for telling me…like i just read this fic as per ur ask and like. i cried. im so in love with the way it perfectly swaps yuuri and viktor’s roles but retains their personalities. and the story follows the same general path with slight differences that make it make so much sense. it’s a reallly good fic tho i cant even believe they took inspiration from my art to write something so lovely

  • <p> <b><p></b> <b>woman:</b> im getting abused<p/><b>tumblr feminist:</b> oh but do u shave ur body hair? cuz u dont have to<p/></p><p/><b>woman:</b> there is that du-<p/><b>tumblr feminist:</b> omg stop men are evil dont look at them dont talk to them dont THINK about them<p/></p>
  • yes, I know not all of u like that but yall get me

Ask me my “TOP 5” anything!

SO FOR SOME ABSOLUTE BULLSHIT REASON TUMBLR ISNT LETTING ME PUT MORE THAN 1 PICTURE IN MY ANSWERS. 

SO HERES THIS:

fangirlandiknowit101 asked me:

Top five of Naruto’s facial expressions!

—————————————————————————–

OMG I DONT KNOW??!?!? I HAVE SO MANY?!?!?! HES JUST SO BEAUTIFUL????? I MEAN

HONEY BAE PLEASE

DARLING

CUTIE WHY U DO THIS

HAVE MERCY ON MY SOUL

IM JUST A GIRL I CANT HANDLE ALL THIS

WHAT DID I DO TO DESERVE THIS

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

THIS IS PURE TORTURE

PLEASE LORD HAVE MERCY

I CANT CHOOSE??????? HES JUST TOO FUCKING PRETTY?!??!?!?!?!?!?!?!?! IM NOT OKAY I AM IN NEED OF MEDICAL ATTENTION HOLY SHIT