omg he looks amazing

Hello!!! I drew fanart of Spell. It’s kinda messy and bad, but hope you like it.
I was thinking about making my own art blog. I’m not sure yet though. But I love your blog and Spell!! Soooo… Yeaaa…
´ ▽ ` )ノ


OMG HE LOOKS AMAZING! x33333 and you drew his staff! i love this so much thank you!! you should totally make a art blog your art is so good!  im glad you like my blog and spell it makes  me happy to hear~ x333

I just love that Bitty’s like, “we should be careful we shouldn’t move too fast I don’t want you to feel pressured to tell people” and Jack Hundy-Ten Percent Zimmermann is like “wow that went well with the SMH team! We should tell my parents! We should tell your parents! We should tell my team! We should just tell everyone nothing means more to me than you yes here’s some money for the sin bin I DONT EVEN CARE”

Why has no one mentioned

That Yurio in episode 9 looked just like the Russian ice skater his character was inspired from, Yulia Lipnitskaya.

Originally posted by vividlyanime


Originally posted by lipnitskaya

6

The Twelve Davids of Christmas Part 4 (7/12)

Six Davids with Blowing Hair

5

Hiroki, Bishin, and Takato were at a Star Concerto promotional event~  Takato managed to get autographs from his 3 favorite cast members (including Hiroki and Bishin) and he’ll treasure them forever.  

5

ʜᴇʏ, ᴡᴏᴜʟᴅ ʏᴏᴜ ʟᴏᴏᴋ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴛɪᴍᴇ? ɪᴛ’s ᴛɪᴍᴇ ғᴏʀ ᴏᴜʀ ᴘʀᴇᴄɪᴏᴜs sᴇᴜɴɢᴋᴡᴀɴ ᴛᴏ sʜɪɴᴇ ᴡɪᴛʜ ʜɪs ᴘʀᴇᴅᴇʙᴜᴛ ᴘɪᴄᴛᴜʀᴇs!

Stephen’s Facebook TONIGHT

Like OMG he looks amazing!  His hair is aweome and he looks like he de-aged!!

@almondblossomme @mel-loves-all @emmaamelia95 @oliverfel4 @stygian-omada-fan @tdgal1 @vaelisamaza @coal000 @nalla-madness @felicity-said–yes @storyteller0311 @scu11y22 @quiveringbunny @quant-um-fizzx @somewhatinvisible @miriam1779 @spaztronautwriter @laurabelle2930 @lalawo1 @memcjo @charlinert

anonymous asked:

idk if you heard already, but there is a comic called crash'n'burn and the main character is basically malik but in punk clothing. the secondary character *could* be seen as altair (mostly character trait-wise) but the best thing is, they actually end up dating each other lol

That’s amazing OMG he does look like Malik!

anonymous asked:

i need to talk with someone about Shin's outfit in ep 6 when he says goodbye to everyone, omg he looks amazing, i mean he always does but idk there's something about that outfit, sorry if this is weird but I was watching the ep again and i noticed that he looks extra handsome im gonna cry bye

OHHHH yesss I love that outfit too Anon! ^^ Actually, I have a review in the works, as requested by @scarletheartlove, about rating Shin’s outfits (It’s taking some time since I’m also busy and I kinda need to rewatch certain episodes for the outfits lol)! 

But I love how they chose an all black outfit for Shin for that scene because it literally represents Shin “embracing” his death. He was so dead set (pun intended) on dying…. he even wore black for his own funeral, lmao. Setting aside all color symbolism, Goblin has definitely set a trend for long coats which is FABULOUS! Gong Yoo + Long Coats = PERFECTION! (He looks so good in turtle necks too… ugh… plus he’s got a tall and lean figure which goes so well with the fashion in Goblin; A+ to the stylists of Goblin! Wardrobe done right!) Plus, with his very simple and black-elegant outfit, there was a lot of emphasis on Shin’s face… his expressions! This way, we were able to put our attention on every movement of his face while looking at Eun-Tak… gazing at her… slightly smiling at her… and thinking that it might be his last time he will see her. He is the master of facial expressions… I swear he breaks my heart every time at this scene… he’s just looking at Eun-Tak with such softness and gentleness even though he didn’t die T.T

Plus I love how his outfit contrasts with the snow, the scenery, the sword, and with Eun-Tak. Eun-Tak’s outfit is fun, youthful, and bright… while his was dark, gloomy, while also being sophisticated/mature. I just love how they put so much emphasis on colors in this drama… have I told you guys before that I FRIGGIN LOVE SYMBOLISMS!!! ESPECIALLY WHEN THEY’RE USED SO THOROUGHLY AND STRATEGICALLY LIKE IN GOBLIN??? 

And yes… Gong Yoo just looks so handsome in that outfit… T.T he looks good in anything and everything. 

Originally posted by lavenderbyun

10

Nobunari Oda, Liebestraum || 2016 Japan Open (x)