omg dude!

//takes a deep breath

ARTHUR WEASLEY IS ONE OF THE MOST UNDERRATED CHARACTERS IN THE SERIES AND CERTAINLY THE MOST UNDERRATED OF HARRY’S FATHER FIGURES ok this man:

  • is so passionate about his job and supporting muggle rights that he doesn’t give two shits abt his reputation as a blood traitor even tho it’s apparently the reason he never got promoted at the ministry
  • wrote the book on why u should not enchant muggle objects and literally has a shed full of flying vehicles and shit that he hopes his wife doesn’t find out about??? lmao what a rebel?? i love this guy
  • was concerned about harry before he even met him because ron was worried that he wasn’t responding to letters and when harry came to stay he totally could have been like ‘shit another mouth to feed’ but was really really happy that harry was there and safe??? ‘pls sit next to me at dinner, child, i need to ask you ten thousand questions about muggles’
  • like he was actually the first adult ever besides maybe hagrid to sit there and ask for harry’s opinions and recognize that he had knowledge and thoughts to offer im crying
  • fixed harry’s glasses for him after they broke in the floo ;-;
  • gave zero fucks about what everyone else thought should be done and told harry about sirius black bc he wanted this kid to be aware and safe as possible??
  • dragged the dursleys for not treating their nephew like a human being (and destroyed their living room what a great moment tbh)
  • gives advice that harry remembers years later bc he respects this kind ginger man so much ‘don’t trust something that can think for itself if u can’t see where it keeps its brain’
  • (lol remember that one time molly was upset about death eaters at the quidditch world cup and he made her some tea and then was like ‘i think this needs some whiskey too trust me i’m a doctor’)
  • agreed that harry should be told certain things about the resistance because he knew harry was competent and intelligent enough to handle it but like also kept in mind that harry was a kid in the middle of a war
  • took harry to work with him and made sure he got to his hearing on time and distracted him and ‘smiled at him encouragingly’ when he knew he was nervous im dying this was so sweet
  • was part of the group who threatened the dursleys to keep their hands and shitty attitudes away from harry and he was so ‘light’ and ‘pleasant’ abt it omg this dude was throwing so much shade
  • was ready to fight scrimgeour with remus when the minister wanted to get harry alone and harry had to be like ‘omfg stand down pls’
  • ‘am i about to discover where you, ron, and hermione disappeared to while you were supposed to be in the back room of fred and george’s shop?’ … ‘how did you-?’ …  ‘harry, please. you’re talking to the man who raised fred and george’
  • never raised his voice except for that one time he told a fully trained auror to back the hell off and get out of his way so he could see his injured son and harry literally thought ‘holy shit’ it says so right there in the book u can check
  • fought in the battle of hogwarts and after fred and harry had been killed he went into full on rage mode and teamed up with percy to fuck up the minister for magic
  • owns chickens

bonus: 

‘madame delacour glided forward and stooped to kiss mrs. weasley too. “enchanteé,” she said. “your ‘usband ‘as been telling us such amusing stories!” mr. weasley gave a maniacal laugh; mrs. weasley threw him a look, upon which he became immediately silent and assumed an expression appropriate to the sickbed of a close friend.’

Keith: Lance is the worst.

Somebody else: I know, right?

Keith: You’ve just been unfriended, unfollowed, blocked, ignored, my mom’s calling your mom and you’re not invited to my teen queen sweet sixteen summer beach bash birthday party.

5

Day 6: Aliens/Food

Hunk’s stomach can take a lot, but not everything…..

The aftermath:

gamedot  asked:

draw nico being happy!! i love my son

Wanted to try drawing him his actual age during pjo but kiddos are v hard to draw :’) Since u were the first here is the son

Also I know you percy jackson dudes are enthusiastic but that request thing was for rangers apprentice lol, so I appreciate the asks but no more pjo please! xx

@trans guys

ur face? thts a mans face

ur arms? manly as fuck

ur hair? omg rock it dude thats some boy’s hair right there

ur nose? wowwwoow thats a Boy’s Nose

ur legs? ive never seen legs that belong to a man more than urs do.

ur feet? Manly Af Feet !!!!!

ur hands? those are some man’s hands wow

ur eyes? man eyes!!!!!!!

ur lips? manly as HELL dude wow

ur ears? MAN! EARS!

ur chest? holy FUCK dude thats a MAN CHEST

ur butt? butts transcend gender, but u transcend butts. your butt is a man butt.