omg but can we not

CAN WE TAKE A MOMENT TO CALL OUT @squigglejot FOR BEING THE ACTUAL CUTEST HUMAN BEING EVER

THIS IS THE NEWEST PACKAGE SHE’S SENDING ME AND SHE ALWAYS HAS THE BEST ENVELOPE DRAWINGS AND THIS ONE JUST TAKES THE TAKE I AM SCREAMING AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

THANK YOU SO MUCH SQUIGGLES OMGGGGGGGG

anonymous asked:

How about some bodyguard aus???? I love your blog btw pls keep up the hard work !!!!!! (^__^)9

here you go!! omg thank you anon //// we’ll try what we can to be more active!!

  • i’m trying to protect you but you’re seriously just fucking with me now stop running around along rooftops and geT BACK HERE BEFORE I TIE YOU DOWN
  • okay i’ve been protecting your ass for a few weeks and wow you are a horrendous cook, now back up and give me an apron i’m taking over

  • i know you’re trying to be that whole suave, emotionless deadpan of a guard but i see you trying not to smile at my gold-worthy jokes thank you very much

  • woah, it’s okay calm down, they’re trying to flirt with me no stick a wedge of dynamite up my ass you can stop glaring now

  • you called me in the middle of the night i literally broke like 20 traffic laws speeding over to your place in my pajamas and it turns out you thought your cat was an intruder and i s2g

  • “are you seriously following me into the bathroom??” “you tried to escape through the window last time and you sprained your ankle”
  • as your bodyguard i am the witness to just how embarrassing you are like now i know all your habits and like wow do you seriously eat ketchup with that??
- jo

OKAY BUT CAN WE TALK ABOUT THE NEW GHOSTBUSTERS MOVIE?

MORE SPECIFICALLY ABBY YATES?

There aren’t many pictures to work with since the movie just came out, but 

did anyone else see the ring on her right hand

None of the characters brought attention to it during the movie and I can’t find anything online, but???  I’m so happy??

Asexual Ghostbuster confirmed, no one can convince me otherwise.

so many people are like “Omg starbucks workers can never get names right hahaha” and yeah sure we’re bound to fuck up but its like if u could stop fucking mumbling and slurring your own name at the fucking register this wouldnt be as bad as a problem

youtube

[SPECIAL VIDEO] SEVENTEEN (세븐틴) - ‘아주 NICE’ (VERY NICE) DANCE PRACTICE ver.

anonymous asked:

omg can we see a Pokemon battle with akaashi vs bokuto!! :-))

well actually!! The akaashi I designed for the AU can battle alongside bokuto as in double battles!

his pokemon are made to fix the holes in Bokuto’s battle style, the team to provide some extra help and some defence and healing for Bokuto’s reckless attack team :3c

7

SPOILERS. omg ok can we talk abt this new clip ?? because it is so good. the first thing that struck me here was the cinematography, the camera pans are cleaner and calmer and flatter in a good way and the low key music is fantastic and even though i have only watched this clip on my lil phone screen, it gave me chills. it feels so real. also the ship design looks amazing. this is definitely my fave promotional release so far. for those seeing it at the cinema, this will look incredible and i can understand already why ppl are praising it so much. i’m so excited !!

So im just minding my own business reading the new Vanity Fair article and i finally make it to the quote.

and i think “well why is the “L” is red like it’s linked to something, i wonder what it’s linked to, Richard couldn’t be THAT OBVIOUS”. So i clicked the link and what do you know… this article pops up

That don’t forget, mentioned Larry were gonna raise the baby together

Just in case we were confused… RICHARD LAWSON WAS TALKING ABOUT LOUIS TOMLINSON. LOUIS TOMLINSON TOLD HARRY HE’D BE ‘HOME SOON’

everyone during the transfer window: omg don’t take my baby away!!, i can’t believe we got him!!, THE TRANSFER WINDOW IS DEATH, etc

arsenal fans:

arsenal fans: right

arsenal fans: so anyway

anonymous asked:

lmao christ rosso i was just chilling on my bed scrolling thru your tumblr on my phone this morning and when i got to the Reigen Porn i literally threw my phone away and had to sit up for a good minute to mentally prepare for it. bless ur soul (also m-more pls)

skfdjhfsd sdafj anon,, ♥

minyoonini  asked:

Can we protect all of them?😂 I'm sure some of them need protecting in one way or another🙈

BANGTAN PROTECTION SQUADS:

#KimSeokjinProtectionSquad

Originally posted by war-of-bangtan

Duties include raising awareness for this man’s crazy talent and tireless efforts to improve his skills while also reminding ARMYs that Kim Seokjin is so much more than just a gorgeous face (although it is a drop-dead gorgeous face); Must also support his acting aspirations without shitting on the other members and encourage all ARMYs to support and respect EatJin as Seokjin’s solo project.

#SugaProtectionSquad

Originally posted by sugaglos


Although our resident master of sweg may not appear to need protecting, squad members must still remind ARMYs that despite Yoongi’s cold, business-like, and “idgaf” exterior, he is actually incredibly caring and so very loving and appreciative of his fans; Must also support the upcoming mixtape as well as all #SugaScalpProtection efforts.

#SunshineProtectionSquad


Originally posted by asdfghobi

Duties include sharing the FIRE that is 1verse and giving love to and spreading the love for Hope On The Street; Must also be in support of making the #GoldenHyung title official (Hobi is a triple threat and EVERYONE NEEDS TO KNOW IT).

#KimNamjoonProtectionSquad

Originally posted by nelliel66


Arguably, the squad with the most work: Members must remind ARMYs that Kim Namjoon is a precious, lonely, and incredibly thoughtful young man who makes mistakes, learns from those mistakes, and constantly tries to improve himself for the sake of himself and his fans; Must also calmly discourage/reeducate little shit “fans” who say they “love all the members except RM”.

#ParkJiminProtectionSquad

Originally posted by hpfanaticinfinity

Duties include reminding Jimin himself to eat well, sleep well, rest enough, and always always encourage a healthy body image; Must also discourage fans from saying things like “where are his abs” and “you got no jams”.

#TaeTaeProtectionSquad

Originally posted by peachyjimins


Members must raise awareness for how amazingly clever and insightful Kim Taehyung is, bc he may act like a gigantic kid, but he’s actually very perceptive of his surroundings and the feelings/natures of the people he surrounds himself with; Must also reeducate fans who are quick to judge and scold Tae for the personal info he chooses to share (ie. fave art/music).

#BabyBunProtectionSquad

Originally posted by agustd

This squad has the most delicate duties of all, as they must encourage fans to allow Jeon Jungkook to grow (as a person and an artist) and experience the world. Giving him space to breathe/work/grow and make mistakes along the way while also allowing him to deal with his own battles will be important for him as a multi-talented young artist in a competitive, hierarchical music industry.

#BangtanProtectionSquad

Originally posted by sugalogy


This squad has the easiest job: Simply love and support every single member. In the words of Kim Taehyung, “Please love the 7 of us, without leaving any member out.”

anonymous asked:

I'm gonna cut my head off if they make CasxMary canon, I'm calling it they're gonna hook them up as the ultimate gross no homo

Lol! :p Nah, so far they’ve only said that she knows that Cas means a lot to the brothers, and that they’ll have an interesting dynamic because of this. So let’s not immediately assume that these writers are like “OMG WHAT IS THE GROSSEST THING WE CAN POSSIBLY COME UP WITH? CAS HOOKING UP WITH MARY, AYYYY LET’S DO IT!”

If anything (which I think would in fact be a very interesting dynamic between them, and way more likely) is her sort of welcoming and accepting him in their little family. Considering that Cas’ “father” was never around and a mother was never mentioned, the show would give Cas something that he really deserves, like sort of this mother figure that cares about him too, someone whom he can talk to, a family that loves him, etc. 

Also, and maybe these are my Destiel goggles talking; the whole Destiel thing might be debatable, especially from Dean’s side at times, but at this point I honestly can’t read Cas (and that’s partly because of Misha’s acting, but also very much because of Cas’ entire story line and motivations) other than in love with Dean Winchester. 

Not to mention, if we’re gonna stick with canon and Dean and Sam simply see him as the third brother at this point, Mary hooking up with Cas would be double gross to them, lol! I’m not sure how the Cas/Mary thing would ever work out without it getting all kinds of weird, awkward, and disgusting, so I’d say it’s highly unlikely. :p

But hey, if I turn out to be wrong, you’re welcome to come back and we’ll vomit a salt mine together. ;D