omfg yes give me this

Lance’s Blog my gawd

IM SUPER HIPED ABOUT THE NEW BLOG FEATURING OUR LOVERBOY LANCE ALTHOUGH THERE WASN’T A SINGLE KLANCE REFERENCE AND I’M GONNA DIE

LET’S GO!!!

Glorious introduction, as always, our Lancey Lance doing his scene and catching the spotlight. He is good looking, yes, but loOK AT THIS ARM OMG HOW DID YOU MANAGE TO GET LOTOR’S SKILLS WHAT HAPPENED TO THIS BOI PLEASE SAVE HIM

The black part of the armour is like neoprene, it sticks to the body, so tecnichally it defines your body shape. That means the blue part (Not the one at the Elbow) is in the same position as the muscle/bone whatever you call it. THEN THAT MEANS!!! That Lance acquired Lotor’s same ability he has to break bones :c…. please call an ambulance for him.

Now this, is after the scene where Allura gets out of the cryo-pod and falls into Lance’s arms. He starts remembering all flirty moments with her and gets in a cute & Smol Bean mode

B U T Lance gets nervous and he cant talk properly bc of what he said earlier “I hope she thinks I’m cute” . Ok, Loverboy, what I HOPE is that you got nervous because Keith was in the filming room with you! and you said that then you remembered you have a HELL OF A CRUSH on him so you wanted to delete the scene so Keith has clear that u are bi…. I dare you to say no to that! Come and fight me!

Extra: I love grumpy Lance

3

“I’m so glad you guys are back, and in tact.”

Requested by: askmisssashamagick 

em-dualism  asked:

((Not sure if this counts toward the meme but Dingo is gonna have to introduce Pat to his girlfriend at some point =3c ))

On Anon or not, send “Plot:” + describe something you really want to RP with my muse or something you want to see my muse do, and I’ll rate it:

fuck no || not really interested || huh?? || give me more details… || sure why not || OMFG YES

[[Dingo needs to let the world know about Sam and how much he loves her :’) Nothing is official (yet ??) so it’d really just be a coincidental meeting between friends, but Pat could totally stumble on them going out on a totally-not-a-date :3c

Pat is a sweetheart and I can imagine him and Sam getting along pretty well :’) Rey don’t interact ]]

melodiousflowers  asked:

Am I late for this?? Anyways Plot: Dingo and Briar doing something together that doesN'T INVOLVE FIGHTING THANKS. And I want Meira playing with Tomahawkman's feathers at some point tbh... and also the world-crossing thing we considered with Yuri x) Dingo needs a big bro figure

On Anon or not, send “Plot:” + describe something you really want to RP with my muse or something you want to see my muse do, and I’ll rate it: 

fuck no || not really interested || huh?? || give me more details… || sure why not || OMFG YES OMFG YES OMFG YES OMFG YEEEEEES

[[It’s like you’re reading in my mind :’)  All these ideas are soo good ;w;  I do have to wonder WHAT these two fight-loving brawlers would ever do that isn’t fighting … Does Briar care about cooking ? Or maybe they could exchange various tricks that aren’t about fighting, like how Dingo can carve pretty things out of wood ??

Man all I’ve ever wanted is people to play with Tomahawkman’s feathers … If a perfect stranger wants to do it, he’ll be unusually wary, but he’ll let Meira do it for sure if she asks :’)  And end up being deeply embarrassed without really knowing why :3c

and YES …. give Dingo all the big bro figures he desperately needs one in his life ;w;  Even an interdimensional big bro will work :’) They can exchange cooking tricks and train together and teach each other about the other’s world … So many interesting scenarios aaaaah ;;w;;]]

binariicodice  asked:

(( Don't think this counts as a plot but Dingo and Vera actually getting along for once >:V I think I've said this before, but I feel like the two could be good friends iF VERA WOULD STOP MESSING WITH HIM. ))

On Anon or not, send “Plot:” + describe something you really want to RP with my muse or something you want to see my muse do, and I’ll rate it:

fuck no || not really interested || huh?? || give me more details… || sure why not || OMFG YES

[[These two do need to start getting along for real at some point :’)  It’ll take a lot to make Dingo overcome his first impression and start trusting her, but if they ever got in a pinch together, I’m sure it’d be possible to at least make them become friends ^^]]

anonymous asked:

I was on a confessions blog & there was a confession about how Hook didn't leave Emma alone after David told him to unlike Neal and there was a reply that said it's bc Hook is selfish & Neal is selfLESS and I'm crying like??? damn I wish I had someone selfless enough to treat me like shit and leave me in jail shit. Im sorry but the STers insistence that precious angel Neal's actions were selfless aren't even irritating anymore, just hilariously pathetic omfg

Oh, yes, please, give me a guy who has some fucking RANDOM ASS STRANGER claiming to be Emma’s ~guardian angel~ tell him to leave her alone, WITHOUT CONSULTING HER ABOUT HOW SHE MIGHT FEEL ABOUT IT.  And then goes and not only LEAVES HER, but sets her up to take the fall for his crime.  Gotdamn, I need me some romance like that.

All sarcasm aside, let me assure you that I have never fangirled harder for Hook (and I love him more than words), than when he basically told David to shove it, that it was Emma’s decision.  Like.  Yes.  God.  Finally.  real fucking man in Emma’s life who gives her her own goddamn agency to make her own goddamn decisions.

And maybe this is an unpopular opinion, but when it comes to romance, Emma needs someone fucking selfish.  Someone who only wants her.  And doesn’t care about the greater good or any of that other crap.  Someone whose greater good and sole purpose IS Emma.  It’s about fucking time she had that in her life.  Selfish is NOT a bad word in this case.  Selfish is NO LESS THAN SHE DESERVES.  #emmaswanstanforlifeyo


U KNOW I’M JUST GONNA COME OUT AND SAY IT LMAO
TAYLOR RIPPING HER SONGS FROM SPOTIFY
TO GO ON HER LIKE
CRUSADE LMAO
AGAINST STREAMING
HAS ALIENATED A LOT OF PEOPLE FROM HER MUSIC
SOMETIMES I SIT HERE AND I THINK ABOUT WHAT SHE SAID ABOUT IT AND I JUST START FUMING
IT’S SUUUCHHH A RICH GIRL MENTALITY OMFG………………..I CAN’T EVNE TLAK ABOUT THIS…………..
AND IT IS LMAO YOU CAN ARGUE IT ANY WAY YOU WANT
BUT ONLY A RICH PERSON
WOULD SAY THAT
A POOR PERSON WOULD BE LIKE “YES GOD GIVE ME 0.00001 CENTS A SONG OMFG PLZ LORD A GOLDMINE I’VE MADE IT MOM!!!”
YA GIRL IS STARTING TO WONDER LMAO
AND FRANKLY I THINK THIS IS THE ONLY THING
I HAVE EVER DISLIKED ABOUT TAYLOR
AND IT’S GETTING TO ME THAT SHE JUTS KEEPS…GOING ON ABOUT IT………………
I MEAN FUCK….FUCK!! she’s in this position where she CAN charge people for her art lmao
not everyone is
in fact very few people are
ME FOR EXAMPLE HAHA
WHAT I WOULDN’T GIVE TO GET PAID FOR MY WRITING ON HERE….BUT I DON’T HAVE THAT??? OPTION????? “ART SHOULD BE PAID FOR” WELL I’M TRYING?? LMAO???? IT WOULD INDEED BE NICE
BUT IF I’M IN A POSITION
WHERE PEOPLE CAN GET MY SHIT FOR FREE
I’M NOT GONNA JUST RIP IT ALL DOWN BC I’M NOT GETTING ANYTHING OUT OF IT??? WHAT I’M GETTING OUT OF IT IS THE SATISFACTION OF SHARING MY ART??? SO THAT’S NOT ENOUGH FOR HER ASS??? LMAO???
I mean if you’re asking ME art isn’t about the FUCKING money it’s about the message?!?!?!?! “ART SHOULD BE PAID FOR”
okay so let’s get rid of all the libraries
let’s get rid of all the museums
everyone take it all down rip it down
radio?!?! I don’t think so
bc Taylor Swift, millionaire, thinks art should be paid for