omfg the colouring is so shit

Took me over 2 weeks to get this done but I knew I had to make this piece the second I read that Izuku got a rabbit mask in PTW! I hope u like it cause I know I do!


I SCREAMED A BIT WHEN I SAW THI IN MY INBOX HOLY SHIT??? THIS IS SO FUCKING GORGEOU OMFG THE WAY YOU USE COLOUR AND LIGHTING IS AMAZING AND OMG THE BLOOD EFFECTS???? THANK YOU SO MUCH OMG YOU SHOUD DEFINITELY BE PROUD OF THIS

Rian Johnson voice: “My favorite scene in The Force Awakens was Rey’s torture scene… I am going to make the entire first half of the movie basically a long version of this with lots of gaslightening and creepy shit, and then …omfg, I will let Snoke torture her again until she screams and Kylo Ren yell insulting shit at her til she cries…omfg, FEMINISM AT ITS HEIGHT! Also, my, I am going to let the woman of colour I write as a distraction for Fynni  - was that his name? - throw herself in front of him, so that he doesn’t die and let her end the movie in coma LOL LOL that is of course after I let her be electrocuted into unconsciousness earlier in the movie! FEMINISSSSSM! Also I made this sexualized woman of the LGBT+ community who I will kill at the end bc of FEMINISM! I love women so much! AHAHA! Also Leia will be in coma for half the movie! :D :D :D And letting my leading women meet and not talk about men? haha what? oh God I am such a feminist, I can’t even!”

Me: Retire, bitch!

4

Some pics lol idk I wanted to show you all some shit.
I got some sick posters and buttons from the con, and hhh I love them.
The water colour Rick and OPM were done by Levicraig.com
And I should have grabbed the other artist’s card but I forgot, but it has his signature (btw that guy was funny as hell and so cool omfg)

2

~After the snow, comes the flowers~

Summery Kylo [cos i got so many Huxs] for @boredbyreality

jokes on me it actually looks like padmé funeral omfg

anonymous asked:

He basically invented every hair colour but blonde minseok is just soooooo urghhh i cant explain my potato he's such a hot blonde. Please do a spam for blonde minseok but only when you're free and up to it. No rush here ok? 😎

i don’t really want to admit it….

but he looks the best with this color

such a king

asdfghjkl so cute

suho tho omg

can you not?

holy shit minseok

so hoooooot

*___________*

I’m in love bye

:((((((((((((((

………

he’s an angel

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

asdfghjkl

who allowed him to be this hot?

hellooooo angeeeeeel

nopenopenopenopenope

this. is. not. okay.

is he even real? IS HE REAL?

omfg i wanna cry

*chokes*

so pretty :(((((

boi you need to chill wtf

as a xiustan, I hit the lotto everyday

my dancing king

woooow

  • me: I really love the colour black
  • you know who you are: Fuck you! Because you've posted this I've now had to go to your blog and send you a message anonymously. You are evil, I hope everything in your life sucks!!!!!! Why would you even post that biased information when you know how many followers you have?? Just because it's your own blog doesn't mean you can post what you want. Get a fucking life. I bet you're just a lazy piece of shit. Because unlike you, I took time out of my busy schedule to send this - It's that important. AND what about white? and every single other colour ever?? why only black?? It's just rude. You're pathetic. AND black isn't even a colour so I think you need to finish second grade again omfg. Another thing, I once had a really, really itchy black sweater and now I hate that colour. I can't believe you couldn't even take that into account. So inconsiderate!! Do you know how tired I am right now?? I spend my whole life walking on eggshells because I'm afraid of everything (aka myself) so I bet you can understand how I feel now? Yeah, that's right. I feel like shit. I hope you die, you little bitch. Please get hit by a bus. P.S delete your blog, or I will be forced to take more time out of my clearly busy and better life and send you more messages like this on anonymous. Thanks.