omfg i got a job

Omfg I can’t believe I just got offered full time nannying job starting as soon as I graduate college… Like… This mom is pregnant and having her baby in October, and then I graduate in December, and she’s going back to work after Christmas and she wants me to stay with her newborn baby all day every day!!! I’m cracking up bc I’m like the least likely person to already have a full time job lined up for after graduation, but also its really funny that I got a literature degree just to become a full time childcare provider. But also I’m so happy I’m gonna cry!

OMFG YOU GUYS….I GOT THE JOB…I HAVE BEEN WANTNING….EVER SINCE I KNEW WHAT A JOB WAS….
I GOT THE FUCKIN JOB
I GOT A THE FUCKIN JOB I FEEL LIKE CARTWHEELIN INTO THE SUNSET WITH JESUS AT MY SIDE TBH?!?!?!!?
I GOT HIRED AT ONE OF THOSE COFFEE HUTS LIKE WHERE THERE’S JUST ONE GIRL IN THERE LIKE whatsup CRAMPED INTO THE TINY SPACE LMAO I GOT THAT FUCKIN JOB THAT’S ME NOW
THAT’S ME NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!
I’M THAT GIRL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AND THE CRAZIEST HING ABOUT IT IS THAT OBVIOUSLY I’VE WANTED THSI JOB SO BAD (AT THIS SPECIFIC COFFEE PLACE TOO LMAO IT’S SO CUTE IT’S A TINY PINK BARN I’M…CRYING…) THAT WHEN SHE POSTED ON MY TOWN’S FB PAGE ABOUT NEEDING A NEW BARISTA I LITERLALY RAN. AT TOP SPEED. TO TURN MY RESUME IN LMAO I WAS SPRINTING
AND SHE TOLD ME LIKE “I’LL DEFCALL!!” I WAS LIKE DON’T tell me pretty lies….don’t just speak words….
and i was losin faith bc that was Friday and it’s now Tuesday
and this has been on my damn mind so much that I legitimately DREAMEED!! LMAO!! I DREAMED. DREAMED. THAT SHE CALLED ME AND I GOT THE JOB AND I WOKE UP LIKE omfg it’s so nice I got the job and then I realized…twas just a dream…
and my cats are literally fighting to the death in the corner I’m like @god it’s 9 am WHY!!!!
AND THEN MY PHONE RANG….
I WAS LIKE ……..COIULD IT BE……………..
I ANSWERED….IT WAS……I GOT THE DAMN JOB ARE U HEARIN ME!!! A DREAM LITERLALY CAME TRUE LMAO LMAIDGNAPEORGREAOPGAER I ’M CRYING HYSTERICALLY IDK WHY SHE LIKED ME SO MUCH BUT SHE REALLY SEEMS TO GENUINELY LIKE ME EVEN BETTER THAN THE PPL WHO ARE MORE QUALIFIED WHILE I’M LITERALLY JUST A STUMP??????? GOD!!!!
I GOT THE DAMN JOB THO COME GET A PUNCH CARD FROM ME