oh not not that one

a concept: eddie wearing richie’s clothes for any reason but he’s too small and richie’s so tall to the point that the clothes practically swallow him and it’s so damn adorable to the point that richie can’t help but smile every time his boyfriend wears his clothes. but eddie is always grumbling while richie fawns over him until he scrunches his nose up whenever he gets cute little Eskimo kisses

10

Mr. Robot rewatcheps1.8_m1rr0r1ng.qt

“-You really thought of everything. Who else was involved?
-Just me.
-Well, now it’s you and me. I’ve always told you we’d end up working together, Elliot.
But still, I have to know.
Why did you do it? What did you hope to accomplish by doing all of this?
-I don’t know… I wanted to save the world.

2

“My, how you two have grown since you first began your adventure! I almost don’t even recognize you!”

I think it’s about time I reboot my hack series, don’t you? These two need their happy ending!

anonymous asked:

"semi-erotic" Gurl. There was nothing "semi" about that. There's nothing you can say to convince me that it wasn't specifically a kink Artagen wanted to try.

listen i’m not saying that artagan the archfey didn’t bust an archnut but i’m also saying that he’s a sick twisted fuck with a weird sadistic kink and that kinda. I DUNNO IT WAS WEIRD.

HE GOT HIS ROCKS OFF BY SLOWLY CHOKING SOMEONE TO DEATH THAT’S PRETTY PSYCHOPATHIC IMO

THE ! LEGO ! NINJAGO ! MOVIE! WAS ! AMAZING !

BUT ! I ! WANTED ! MORE ! JAYA ! AND ! MORE ! GROUP ! MOMENTS !

THE SHIT IS GETTING REAL

Y'ALL LISTEN UP BECAUSE NOW I LIVE FOR THE BEST SHIT EVER WHAT HAPPENED IN MY LIFE.

SO STORRY FIRST
When I was 15 yo I get to know One Direction and i became a HUGE fan of them because you know, reasons, they’re just amazing. One of my biggest dreams was going to their gig and in 2013, when I was 17, my 3 friends bought tickets for Take Me Home Tour in Berlin and one of them had to sell her ticket because she wasn’t allowed to go and the other two friends wanted me to go with them and I started to beg my mom and dad to allow me go, but unfortunately I could not go with them. Two years later, in 2015, I wanted to go to Vienna for On The Road Again Tour but I could not because I was out of money. I still regret that i wasn’t at any of 1Ds concerts even if I’m 21yo rn.
Bonus is that Harry always been my favorite in a band and I really wanted to see him live.

AND NOW THIS SHIT IS GOING TO BE REAL BECAUSE I TALKED WITH ANOTHER TWO IF MY FRIENDS TO GO AT HARRYS GIG AT HIS FIRST SOLO TOUR AND WE FOUND SOME TICKETS FOR HAMBURG’S SHOW
AND
WE
ARE
GOING
TO
BUY
THEM
AT
MONDAY

AND OH MY GOD GUYS YOU CANT EVEN IMAGINE HOW MUCH I WAS CRYING AND SCREAMING AND SHAKING AND EVERYTHING BECAUSE OF THAT. YES IM 21 AND I AM PROBABLY THE PROUDEST DIRECTIONER EVER OKAY

AFTER LONG FUCKING EIGHT YEARS I WILL SEE MY BIGGEST SUNSHINE AND MOST AMAZING PERSON THAT THIS WORLD HAS EVER HAD AKA HARRY STYLES

I. W A I T E D. F O R. T H I S. M O M E N T. E I G H T. F U C K I N G. Y E A R S.

I SWEAR TO GOD IMMA DIE AT THIS GIG

THE SUMMARY IS EASY
GUYS, NEVER EVER STOP BELIEVING AND GIVE UP AT YOUR DREAMS BECAUSE THEY WILL COME TRUE I PROMISE

if i put aside half of my paycheck each week i should? have enough for a new laptop in about four weeks??? i think, depending how big the hit to my pay is with how much theyre cutting hours,,, but atleast this gives me a chance to practice traditional art for awhile? or maybe develop jacques’ story better and get to writing that,, work on homework.