my gifs: got

Fic Rec Friday!

i am having the best time with these tbh

  • Some Fun by @twelveyearoldchildprodigy (very nsfw) ~ yooo okay dom!spencer??? yessss dear lord fuck me up. tbh I really enjoy the idea of spencer just being so quiet in his everyday life and then he gets home and is just all commands and ‘yes sir’ ‘no sir’ but yeah gosh I love this fic   
  • Ice Cream Love by @gubl-oser​ ~ this is so sweet (hah) and fluffy and just mmmmm I love this idea and spence just entertaining his partner with whatever wild thing they got going on and I love this fic lots and lots            
  • The Last Time by @spencerreidsmiles​ ~ ahdibdibd THIS NEEDS A PART 2 I AM DEAD DYING AND DECEASED but fr tho be warned this is hella angsty but apparently i love being tortured so if u do too go read this fic                                                                                                                   
  • Proud Puff by @gubl-oseragain dont judge me ~ me, chanting: HUFFLEPUFF SPENCER!!! aaaaa that boy is a puff don’t u dare argue but apparently he will bc ofc he will. I LOVE THIS???? A LOT?? that’s all u need to know                                                                                              
  • Nightmare by @reidoneshots​ ~ comforting and supportive spencer is all I need in my life tbh. this is adorable and fluffy and also u should go read all of rach’s writing bc she is a goddess                                                             
  • Becoming A Reid by @mentallydatingspencerreid​ ~ dad spencer!!!!!! he’s so good with kids I love him and I love this fic and definitely will read the whole series when it isn’t midnight lmao                                                  
  • My Annabel Lee by @dontshootmespence ~ aaaaaaa this is cute and i am screaming and I would pay to have this happen in real life omg. I also love that you just like intertwined the poem into it so nicely?? A++ fic right here                                                                                                                
  • A Sky Full Of Stars by @reidbyers (it isnt tagging u?? smh @ tumblr) ~ OKAY THIS IS RALVEZ AND NOT SPENCER X READER BUT I LOVE RALVEZ A LOT AND I ALSO LOVE THIS A LOT

wow okay this was a lot more but no regrets bc I got to read lots of beautiful writing by amazing people

Originally posted by dicaprio-diaries

5

Tormund definitely thinks he has a shot with Brienne. It’s the way the Wildlings are. The women are so strong. They’re equals. They all fight. Like with Ygritte, she has to fight as well as everybody else. When a Wildling is rejected that means ‘thumbs up.’ Kristofer Hivju 

We had to throw rocks. I told her to run, to go be free, that I didn’t want her anymore. There were other wolves for her to play with, we heard them howling, and Jory said the woods were full of game, so she’d have deer to hunt. Only she kept following and finally we had to throw rocks. I hit her twice. She whined and looked at me and I felt so ‘shamed, but it was right, wasn’t it? The queen would have killed her.