missA

vine

Tryna listen to kpop with your non-kpop friends

[TRANS] Baekhyun, Suzy :: Dream

Please do not repost, translate or use without asking first.
You can ask here on Tumblr asks or @itshysterie on Twitter.

You look great, as you always do.
No, you’re even prettier than you were yesterday.
But every time I tell you that,
you pretend you didn’t hear and talk about something else.

I had an amazing dream last night.
But it’s too embarrassing
for me to tell you right now.
And everyone says you shouldn’t say these things.

Dream, like a sweet dream
that you can’t dream again,
I think that’s what you are to me.

Dream, like a sweet dream
that glimmers at the corner of my thoughts,
that’s what you are.

They say we look great together.
I know, she knows,
honestly, I think so, too.
But sometimes I’m not so sure,
and I get gloomy all on my own.

Hmm, you’re lying,
saying that with such a confident expression.
But still, it’s great to hear.
It really is.

Dream, like a sweet dream
that you can’t dream again,
I think that’s what you are to me.

Well, I don’t care even if you’re a sweet liar.
Well, I don’t care ‘cause I will make you believe.

Dream, when you look at me
with that look in your eyes,
you really seem like you’re mine.

Dream, like a sweet dream
that makes you want to fall back to sleep,
that’s what you are.

hey. u

have you ever wanted shit but only have like 5 dollars? yeah me too. thats why there’s a site called http://www.shopmissa.com/ ok

its like… everything is a DOLLAR!!! imagine a dollar store only better and with much more cosmetics and much less whatever the fuck else is in a dollar store

need lipstick? they gotchyu. need BLACK lipstick for a FUCKING COSPLAY (ik good black lipstick is p fuckin expensive)

black… matte,,,, lipstick,,, for a fucking dollar? YEAH ITS RIGHT HERE MY MAN

what abt blue or white i need those,,

DUDE I GOT THE BLUE AND ITS SO LIT?? THE BEST PART IS THAT THESE FUCKERS ARE SO HARD TO TAKE OFF? THEY STAY THE FUCK ON MY MAN OH YMGGOD 

right but i need fake eyelashes

OH HONEY>>>

WHAT  TT

wait but i wanna b cool like the cool kids

WOW THE  Y HA VE FLOW E R CR OW N!!S ONE DOLLAR IM!!!

i see that septum its rlly pretty

yeah bub it was a dollar too (i lost the other one already bc im a fucking mess)

“do they have earrings”

uh yeah

lemme tell u my man my ears are super fucjkign sensitive and i normally cant wear earrings but my dude my ears are not infected halle fucking lujah

THEY HAVE

FUCKING BEAUTY BLENDERS TOO!!!!!! ONE DOLLAR GOOD ASS B EA UTY BLENDERS OK A Y

so like. all of that plus eyeliner, and eyeliner brush, and an eyebrow kit was like.. 12 dollars including shipping (shipping was cheap as fuck it was like 3 dollars). if i bought all that shit other places it would be like… 50 fuckign dollars okay. idk how else to convince you that this shop is the fuckin BOMB but. if u arent convinced you should look around urself!!!

so yeah u should signal boost this (this isnt sponsored btw miss a is just lit as fuck)

I told a guy I like that I like Kpop.
  • While most guys judge me hardcore or act as if I never mention it.
  • He on the other hand lets me talk about Kpop.
  • Even let's me send him songs I like.
  • Plus!!
  • When I'm having a bad day he sends me picture of shirtless Kpop idols or my bias.
  • I think he might be a keeper...