me in 5 yrs

shinehinata  asked:

"its okay bc i had the same experiences" like.... even if it went well for you (and im saying this as someone who dated a guy 2.5 yrs older than me when i was 16) that doesnt mean its gonna be the same for everyone? of course it makes people uncomfortable???? fuckin hell ppl will pull anything out of their arses to defend ot/ayu/ri

ik like ! if it worked out for u that’s great but most of the time if an 18yr old is showing interest in a 15yr instead of someone similar age to them u should stay away ! there’s a reason no one their own age is dating them !

me in 5 yrs: showing up to the coffee shop in an oversized pinstripe blazer. unbuttoned no bra. clear rimmed glasses. sippin espresso and writing a lifestyle column. i’m invisible

so when the ny times reports about duterte being practically responsible for over 7k random deaths in one year, in metro manila alone i might add, y’all r silent af

but one guy decides to write about his (again, very EXTREME) lifelong experience with his house help in the atlantic and suddenly y’all are up in arms???? suddenly the philippines is a relevant country and u suddenly KNOW EVERYTHING about what goes on here???

10

anonymous asked:

Do you have any selfies with your siblings? I dunno, just curious. If not, I love your art!! You're amazing!! Thank you for gracing us with your amazing talent!!!!

recent ones? not with all of them, which honestly is a gross oversight on my part and means i should take some this summer considering how much i blog about them. this is me and my biological bro tho, he’s younger than me (u might know him from Great Hits such as the remote & alien hunting post):

my bio bro and sis (who is also younger than me but the closest to my age, she normally comes to help me out with shows):

all three of my younger brothers (who range 5-6 yrs younger than me and are all way taller than i am):

posted w/permission of course. i can’t find any recent photos w/my youngest sister but she’s notoriously camera-avoidant (tho it’s her bday tomorrow so maybe she’ll be down 2 take some then). technically she and my other two brothers are my first cousins but we all grew up in the same household w/the same four parents and still live that way to this day, so i’ve never had a cousin-esque relationship with any of them. that’s my sibs! all six of ‘em!! and they help me pack all my orders and make post office runs with me and sometimes they say jarring stuff that ends up in my #sib blogging tag :|;;

anonymous asked:

*Whispers* I saw your tiaan in a big coat now you gotta draw veers freezing his ass off

In the wise words of @genmaximilianveers, “Yeah but like he’s Iron Max, he don’t get Cold™”

The real bummer about self-actualization is realizing you’re not anywhere near as smart or cool as you thought/felt/knew yourself to be. This understanding is like the dark night of the soul punch card where, after the 10th night, you freely burn in an infinite hell of “Whoa dude, I truly suck. I’m not special. I’m not all that and I never really was. I’m just a common asshole.”

I used to pretend I was a tough guy. I was just trying to protect myself. In order to even begin to let go of that strange identity I had to be special at something else. So, I became an artist. Then I became a smart guy. Then I became some kinda zen asshole. Of course, I was terrible at all these things. And worse, I’m still kinda some of these things.

The shit you used to pretend to be kinda sticks to you like a shadow and then you have to actively seek to break yourself down into smaller bite-sized caricatures before you weep like a fish dreaming of fucking the sun and realize you’re just a total fucking weirdo.

Go find out all the crazy insane shit you are. Remember when you were a child and you went trick-or-treating? You staggered about in dark with your friends, covered in the dead flesh of monsters, and knocked on all the doors in town to demand that the upstanding citizens come out and give you candy.

We all peaked when we were about 5 yrs old.

Anyway, it’s kinda hard for me to organize against this greedy monkey and his minions, cuz I don’t like people. Cuz people are boring, man. It’s like memorizing lists of numbers and repeating them to one another. You have to do it without any real interest or emotion - just say the fucking numbers, man! Stick to the script. I’m anti-systematic. Which is not to be confused with Steve Bannon (and hopefully is the opposite).

I don’t like to make too much sense. It’s a shitty thing to impose on another being. Absurdity is how we should greet each other, but not in some clownish whacky way (that would make sense, duh!) We need to just be exquisite in our freakiness but not overwhelmed by pancakes.

Can I get an amen? (Or am I truly alone in a hotly contested indifference)?

lol i remember a couple years ago i thought i’d delete my tumblr in fall 2017 bc it would coincide with the date of the hp epilogue and also i figured i’d be a sophomore in university and my life would be so Together that i wouldn’t need to procrastinate my life away on this site like…!!! i really #thought

leafs fans: our rookies aren’t rookies anymore :((
me: *still calling olli maatta (who’s played 4 years in the league and won a cup) a rookie* oh

okay so in happier news I believe I have redeemed myself from my former terrible aunt status (b/c I let her watch the brave frog which is technically a kids movie but still scarring) to awesome aunt because we baked oatmeal cookies, went to the park, I THEN I introduced her to Spyro (PS2 Ripto’s Rage which is still one of my favs) and Sailor Moon.