madeon*

instagram

Sooo hype to watch @porterrobinson and @madeon in San Diego in November 💙 They build such lovely soundscapes together. *___*

Also, it’s the first time in ages that I got a video together! I hope I can keep it up. Been so creatively drained these past few months.


(Collab w/ @mbassett82 !)


#porterrobinson #madeon #edm #violin #violinist #violincover @talented_musicians @blackmilkclothing #blackmilkclothing #bmthegreatwavemaxiskirt #capecod #beach #summer #shelter (at Nauset Beach)

Made with Instagram

I was tagged by @shirosucks for a “get to know me better” meme so [shrug emoticon] im dead inside let’s go

rules: answer the questions in a new post and then tag twenty (EHHHHHH) people u wanna get to know better

  • nickname: eli, susu
  • star sign: scorpio
  • height: a sad 5′2″
  • time rn: 10:54 am
  • last thing i googled: “is carly rae jepsen gay” (sadly no)
  • fave artists: THE NHBH (BEACH AES!!!!), lorde, bastille, others, daughter, Bad suns, P!ATD, madeon, troye, hayley kiyoko, willow smith
  • song stuck in your head: UMMMMM LMF AO [SWEATS]

Keep reading

Tag ✌️✨

Tagged by @papaleaf (i love your blog shhh & thanks) 

ok so the basic rule is to tag 10 people you want to know a little better.

Zodiac Sign: Gemini

Gender: Female

Favourite Color: Neon colors & pastel colors (i cant choose just one)

Current Time: 2:34pm

Average Hours of sleep: my sleeping pattern has no corrolation oOPS 

Last Thing I Googled: “thats some good shit meme”  ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Number of Followers: 120 amazing people (((; 

Height: 5′2 (with shoes on bc the doctor never made me take them off)(I know i am short )): )

Favourite Song Atm and Why: “Porter Robinson & Madeon - Shelter”, “Martin Garrix & Bebe Rexha - In The Name Of Love”, and “ Vanic x Tove Styrke - Borderline” - I like them because they make me wanna go down a highway really fast with all the windows down (crap reason i know but yeah)

I tag: @softleafy , @leafy-used-to-be-here , @leafy-conspiracy-blog , @lailapalooza , @leaf-pun , @leafyisntbeefy , @leafys-meme-queen , @fucking-leafy , @femmynazi , @asstethicc 

( if you’ve already done this you don’t have to do it again ((: )

Rules: Tag 9 people you would like to know better.

Tagged by: @cottonbuni (i was eating so i got sucked in)

Name: Emmalynn (Em is fine)

Star Sign: Pisces (♓) 

What do I look like: I’m pale as a ghost who easily gets sunburns (alot). Blonde curly hair dyed black at the ends, blue/green eyes and I wear glasses. I’m blessed with curves and is 5′7″ .

Favourite Food: Probably sour cream chips and curry buns 

Favourite Fictional Characters:  Yang from RWBY, Henry and Lucina from Fire emblem awaking, Keith and Shiro from voltron, Anders from Dragon age 2 , and lapis from SU

Pets: Harry my border collie & Buddy my lab doggy

Favourite Song at the moment: Sunshine by Young Empires, Good Bad Thing by Mother Mother and  Pay No Mind by Madeon

Movies I love: Amadeus (my all time fav), all the lotr movies, and Brother Bear

Do I run any other blogs: ref blog and art blog (also the voltron calendar blog but yeah)

I tag @jeibaka , @lil-sebbie , @mettaton , @pixelaxe , @nightly-fairy-mage , @gamergirl-princess and whoever is being a nerd!!!!!!!!