life is like a lime

6

I call this series: I HAVE BRIGHT GREEN SHOES AND I AM SILLY.

It was Friday, which meant Magic and Pokémon! I love that I get to spend a few hours with mi amor at his second job, I swear it powers me through my work night.

Also, it’s fun to wear a semi cute relaxed outfit and bright shoes.

Mostly I just like to be all in his personal space. 😍😍😍

Bae is bae. Smart, funny, kind, silly…haha I could write y'all a list but I won’t. Basically he is, down to the letter, everything I’ve ever wanted in a partner ever.
Hashtag I’m not gonna fuck this up. Hashtag God guide me.

Harry Styles - Fame Imagine - Part One


[Thanks so much! Enjoy! I’m not completely happy with this but I hope that you like it.

Part Two and Part Three]



Keep reading

1. Something’s Gotta Give by All Time Low

Someone please come pull me out
From the shadow of my doubt
Wake me up, I’m falling

2. The Great Escape by Boys Like Girls

We won’t give up the fight
We’ll scream loud at the top of our lungs
And they’ll think it’s just ‘cause we’re young
And we’ll feel so alive

3. Circus by Britney Spears

There’s only two types of people in the world
The ones that entertain, and the ones that observe
Well baby I’m a put-on-a-show kinda girl
Don’t like the backseat, gotta be first

4. Kick Me by Sleeping With Sirens

Keep looking down on me,
I am more than you’ll ever be
Cut me deep but I won’t bleed
You’re gonna kick me when I’m down

5. Bound to Break by This Wild Life

I know I overreact to every comment
It takes me deeper than ever into resentment
So forget it you can’t have it I’ll never fit your mold
This shit is getting old

6. Primadonna by Marina and the Diamonds

Living life like I’m in a play
In the lime light I want to stay
I know I’ve got a big ego
I really don’t know why it’s such a big deal, though

7. Shake it Off by Taylor Swift

But I keep cruising
Can’t stop, won’t stop moving
It’s like I got this music in my mind
Saying, “It’s gonna be alright.”

8. Fire N Gold by Bea Miller

Baby, we were born with
Fire & gold in our eyes, eyes
Got lightning in a bottle, hands on the throttle
Even in the dust we shine

9. Emperor’s New Clothes by Panic! At the Disco

I’m taking back the crown
I’m all dressed up and naked
I see what’s mine and take it
(Finders keepers, losers weepers
)

10. Confident by Demi Lovato

So you say I’m complicated,
That I must be outta my mind
But you’ve had me underrated.
What’s wrong with being confident?

the signs + primadonna lyrics by marina and the diamonds
  • Aries: anything for the crown, crown, crown
  • Taurus: you say that I'm kinda difficult, but it's always someone else's fault
  • Gemini: take a picture, I'm with the boys
  • Cancer: get what I want 'cause I ask for it, not because I'm really that deserving of it
  • Leo: I know I've got a big ego,
  • I really don't know why it's such a big deal, though
  • Virgo: got you wrapped around my finger, babe
  • Libra: beauty queen on a silver screen
  • Scorpio: you can count on me to misbehave
  • Sagittarius: I can't help that I need it all, the primadonna life, the rise and fall
  • Capricorn: all I ever wanted was the world
  • Aquarius: living life like I'm in a play, in the lime light, I want to stay
  • Pisces: living life like I'm in a dream

MARINA AND THE DIAMONDS | PART 4: ♡ PRIMADONNA ♡

fill the void up with celluloid, take a picture, i’m with the boys
get what i want ‘cause i ask for it, not because I’m really that deserving of it
living life like i’m in a play, in the lime light i want to stay
i know i’ve got a big ego, ireally don’t know why it’s such a big deal, though

Imagine being served in a bar by Sam...

You walked up to the bar and began to rummage through your bag for your purse. It had been a mad day and you were finally getting some down time with your best friend.

“Hey, can I help?” A soft voice said from the other side of the bar.

You looked up to see a tall and attractive bartender looking down at you expectantly. You blinked a few times before remembering to reply.

“Right, yeah, of course, just a single vodka and coke, please? Diet?” You stuttered out.

“Living life dangerously, eh?” The man smiled wide. “Would you like ice or slice of lime?”

“No ices.” You said firmly before realising exactly what you had said. Smooth, Y/N, really smooth. You mentally groaned.

“Yes slices, no ice. Crap. I can’t talk, and this is without alcohol!” You squeaked and felt a deep blush colour your cheeks.

“It’s absolutely fine, don’t worry. I’ll be right back with your drink.” The bartender said with a small laugh.

You ran a hand through your hair as watched him get your drink and you mentally kicked yourself for your stuttering. As he came back, you took a deep breath and put on a more confident looking face.

“Thank you!” You said as he held it out.

In your haste to grab it, you felt your fingers skim his and you tensed up.

“Sorry.” You both muttered at the same time before laughing in embarrassment.

You quickly took a sip to avoid having to say anything before fumbling with the change in your purse. You heard the man let out another low laugh.

“It’s okay, consider it on the house, I think you need it!” He said with a smirk. “Oh, and if you get another drink, ask for Sam.”