let's selfie

2

Selfie tag💘💝💕💖💓💗💓💝💖


I forgot who tagged me (i forget a lot of things tbh) but I was tagged in the selfie tag!!! I tried to take some aesthetic photos but that didn’t work out. Thank you so much for tagging me and have great day!!!


I Tag: @hobisnatchme @smhsehun @axsh-chica @hobiini @hazelnuthobi @j-hobies-angel  @hobieu  @asupercoolperson @hopenight218 @thejinblossoms @hoseokhotness @syub-baby @jhopes-butt @whitecrow96 @hoseokcchi @hugsforhobi  @mariisacutie @honeyndclover @moo-boo-mins @hobihype @hoseokillmehealme @hobiplz @minyoongiismyinspiration @hobistummy @loveshob @j-dopee @floral-hobi @gothic-hobi @jhope-shi @hobibliophile @glowinghobii @hobie-yah @hobilouu + anyone else who wants to do it!!!! 💕

sports-candies  asked:

Answer all those questions. All of them. Suffer like me

fine lets do this

1. selfie

well I don’t have one
2. what would you name your future kids?

Benjamin or Jessica
3. do you miss anyone?

david bowie
4. what are you looking forward to?

Robbie rotten at eurovision
5. is there anyone who can always make you smile?

@redstarredbucky
6. is it hard for you to get over someone?

nah
7. what was your life like last year?

a fucking shitstorm it was 2016
8. have you ever cried because you were so annoyed?

yeh
9. who did you last see in person?

my dad
10. are you good at hiding your feelings?

yep lol
11. are you listening to music right now?

nope I’m watching the walking dead
12. what is something you want right now?

lazytown merch
13. how do you feel right now?

UPSET BECAUSE I DONT HAVE LAZYTOWN MERCH
14. when was the last time someone of the opposite sex hugged you?

bitch I don’t even remember the last time someone hugged me
15. personality description

of me? *points at Robbie rotten*
16. have you ever wanted to tell someone something but you didn’t?

yeh
17. opinion on insecurities.

I’m made of insecurities
18. do you miss how things were a year ago?

lol no
19. have you ever been to New York?

nope
20. what is your favourite song at the moment?

we are number one but its an electro swing remix
21. age and birthday?

15, june 6th
22. description of crush.

tall dark n handsome

loves purple
23. fear(s)

sharks
24. height

I have no fuckin clue my guy maybe like 5′8
25. role model

the Blue Elf
26. idol(s)

THE SKINNY DUDE IN THE STRIPEY SUIT
27. things i hate

Steve Carlsburg
28. i’ll love you if…

ur Robbie rotten
29. favourite film(s)

no country for old men

gattaca
30. favourite tv show(s)

lazytown

supernatural
31. 3 random facts

men develop less sperm past the age of 30 because they’re more likely to die

magnus scheving introduced lazytown to nickelodeon but first he did a mid air splits

uhhh,,, Robbie is really hot
32. are your friends mainly girls or guys?

what friends
33. something you want to learn

Icelandic,
34. most embarrassing moment

fuck u
35. favourite subject

every science except for physics
36. 3 dreams you want to fulfill?

to become number 1

to be an interior designer

to be able to live off of my books
37. favourite actor/actress

fuck me up I love Stefan karl so much

but also Javier bardem
38. favourite comedian(s)

Simon Pegg

eddie murphy

fuckin idk jim gaffigan

john mulaney


39. favourite sport(s)

hockey
40. favourite memory

bruh idk
41. relationship status

single and dead inside
42. favourite book(s)

It by Stephen king

the shining by Stephen king

no country for old men by Cormac McCarthy

I only ever read the first two books but the Pendragon series by DJ McHale were really cool
43. favourite song ever

I listen to wayyy too much music so idk

rn I’m really into scissor sisters tho
44. age you get mistaken for

apparently over 21 because people offer me drinks a lot
45. how you found out about your idol

@giggleboxx3000 reblogged the video of Stefan karls live stream and I thought it was really cute so I started watching lazytown and Robbie just

Originally posted by drawingdot


46. what my last text message says

YOU CAN JUST GOOGLE ANOTHER RALPHS LOCATION
47. turn ons

too many things
48. turn offs

not enough things
49. where i want to be right now

in lazytown, always
50. favourite picture of your idol


51. starsign

gemini
52. something i’m talented at

doing nothing
53. 5 things that make me happy

Robbie rotten

sportacus

rob benedict

you

dogs
54. something thats worrying me at the moment

everything
55. tumblr friends

you

@redstarredbucky

@skylawolf25

@fuzzynat

@iwasntscared

@a-fricking-chair


56. favourite food(s)

apples
57. favourite animal(s)

bush viper


58. description of my best friend

fuckin gay
59. why i joined tumblr

I wanted to be fully consumed

2

Putting on a bikini is probably the last thing you’d want to do when feeling bad about your bod….. but this helped me a lot actually. Lately I have been struggling quite a bit with body image. I’ve lost quite a bit of muscle over the last few months due to not being able to be consistent with working out because of my anxiety and depression getting so bad, so my butt has gotten smaller and my belly has gotten softer and my quads are basically non existent and it’s been really difficult for me. But I’m realizing that it’s normal for bodies to go through changes!!! Gaining weight or loosing muscle doesn’t make you any less attractive than you were before!! I’m still beautiful, I still love myself. It’s okay, I’m okay!!!!

4

Uh, so I haven’t posted my face in a while, but i do sometimes on this blog so this is me, hi? :D

Pseudo costest of Yuuri (who turned out to have more natural makeup than my usual cosplays so is also like half just normal me lol), who I’ll be cosplaying at Katsucon this coming Thurs-Sun! Will have actual cosplays then, Stammi Vicino Yuuri is my main but I also have a fem!Eros Yuuri original design <3 Was surprisingly nervous because I’ve drawn Yuuri countless times in 2D but it’s very different on your own face… ^ ^; Hopefully is passable LOL

I got my hair cut just for this today, and well it was getting a bit long anyway and saves me from having to get a lace front wig ^ ^;;

Before (yeah lopped off a fair amount):

also bonus with glasses (not cosplay glasses, actual every day glasses but eh close enough in shape at least ^ ^;)