kind of ironically

Hiatus

Heyo, before any of you guys get upset, let me explain my reasoning.

You guys already know, unfortunately, a great deal about me. More than I intended to let come to light on this blog. And as much as I try to be positive, sometimes the previous issues I’ve mentioned take a bigger toll on me than intended. It’s kind of ironic given that today is an awareness day for one of them, and I’ve finally kicked myself into announcing this, haha.

But, yeah. For the past week, it’s been extremely difficult for me. To some degrees that are embarrassing to admit, but unfortunately stress and other issues have completely drained me for the past few months, and this week it’s just coming into light how badly I’m being affected by everything.

I’m NOT going away forever. I don’t even think I’m going to be gone longer than a few weeks. My guilt is probably going to make me come back sooner than I should, to be honest, haha. A lot of my friends have mentioned I should probably do this for my well-being, and today I’m finally doing it.

Yes, I’m still working on fics. I’m going to still do the Jumin comfort sex fic, I’ve just been too busy/stressed to come up with a decent plot for it.

Yes, I’m still going to be writing for this fandom. Even though I’ve dealt with a lot of bullshit for just writing freely for this fandom, a great deal more bullshit than I signed up for, I still love these characters and this game.

However, when I come back I may change a few rules for requests. I’m not too sure, but I may be changing how i do them. I’ll be giving it a proper thinking over while I’m taking a break.

If I finish a fic or a new chapter of WIH, I may post a link here or post the fic here, but I will make an official post on when my hiatus is over.

Again, I’m sorry if this disappoints everyone, but I need to take care of myself. Worrying myself and feeling guilty that I just don’t have the muse to write, well, it doesn’t exactly help me feel better with all the other issues I’m dealing with.

Sorry.

6

The Avengers (2012) dir. Joss Whedon

“Let’s do a head count here: your brother the demi-god; a super soldier, a living legend who kind of lives up to the legend; a man with breath-taking anger management issues; a couple of master assassins, and YOU, big fella, you’ve managed to piss off every single one of them.”

This user is tired of people ignoring actual MCU canon to further their anti-Tony Stark agenda.

anonymous asked:

i LOVE YOU YOUR ART IS THE BEST THING SINCE SLICED BREAD :((((

Thank you so much kind anon! >//<

Speaking of sliced bread here’s a quick doodle of Tony taking a break from modelling and eating a cheese sandwich lol(With Steve’s jacket to keep him warm)

5

App…

10

We all have that obnoxious friend, in this case, Usopp

Idk why I came up with this but I couldn’t get the idea of usopp being the IRONIC MEMER out of my head, sooo I made this to ease my mind lol

By the way

BONUUUUS

(for those who don’t get it: http://itsamemarshallbanana.tumblr.com/post/124876193379/of-course-namis-reaction-to-that-message-wasnt )

THE QUALITY OF THESE LAST FOUR PICS IS IMPRESSIVE I know, I know
Hope you guys liked it!