kendalls so dumb

anonymous asked:

TBH I don't really know why people hate the kardashians as much as they do! Like from my knowledge they haven't done anything seriously wrong and sure they became famous bc of Kim's sex tape but so many people become famous for stupid reasons it's honestly ridiculous! And you have to admit they're fantastic business women and srsly beautiful!

Most of the hate is because they’re successful women who get credited by the media as “fashion and beauty innovators” but actually a solid 95% of what they do in terms of fashion and beauty has come from the black community. Also people like to chat shit because Kim likes a nude selfie, as if y'all ain’t ever seen a naked human body before, as if the skin we’re in is something to be ashamed of rather than embrace.

But I love the Kardashians tbh, as in Kim, Kourtney and Khloe. They were all business women before Kim’s tape leaked, Khloe and Kourtney were running Dash, Kim literally used to work as a PA to Paris Hilton, which I imagine would be more stressful than most 9-5 jobs, bc that’s a woman that built a house for her dogs. She’s gonna have some crazy ass requests. They’ve all built their brand hugely, they’re genius business women quite honestly, the amount of stores the managed to open, like be real, the three of them actually did real work when they were beginning the building of the Kardashian Empire they now have. And then outside of that, they’re all such family people, that’s such a tight family and I got a lot of respect for people that put family first, and they do, they’re literally each other’s best friends and their kids will never be lonely because they have so many cousins/siblings, it’s a lovely thing. And I had mad respect for Kim anyway, but then after everything she went through in Paris last year and how much class and dignity she’s handled that situation with, even more so. Also, I really believe that Kim is genuinely incredibly intelligent, like I feel like she’s an observer, watches what’s going on and takes it in and learns. Like remember when she just dropped those statistics about gun violence in America and it was legit content and everyone was like “woah Kim, didn’t even know u paid attention to this stuff”. But yeah, I really like Kim, Khloe and Kourtney.

anonymous asked:

There is literally video footage of him making that sexist joke about Kendall and when he got shit for it James took it down. The video about him saying Sarah belongs in the back is also on video. Also Only Angel... literally exists. The gross lyrics of that song exist. How the fuck are you going to call people sad for believing in fact.

listen…….i’m only gonna talk abt this in this one ask bc its really a waste of time ppl who hate him are gonna continue to hate him regardless of what i say but i’m an aries and cant let anything go so:

  • kendall joke. was dumb, dunno if u even watched the clip but harry literally did not say one word. james made the joke n harry just sipped his drink a bit uncomfortabley. what do u really expect him to do in that situation???? be like Um Actually James and school him on why it was a bit tasteless? bc i’m 100% sure if he did do that yall would still have a problem and come at him for ‘defending’ kendall bc she’s this that and the other
  • the video about him saying sarah belongs in the back. i’m fucking screaming u cant be serious…………i litro dont even know what to tell u it was a harmless joke that has literally zero negative repercussions, he jokingly said he put her in the back because ppl scream loudly for her like????? i’m sorry i genuinely dont even understand how ppl are trying to use this against him
  • only angel. yes the lyrics ‘couldnt take u home to mother in a skirt that short’ are lazy and unimaginative and relies on tired old predominately sexist stereotypes. fair enough!! i dont like that lyric and he think he can and will write better ones in the future. but to act like one line in one song from his album is reason enough to have him down as an awful person and a misogynist is laughable, its a lazy cliche lyric at worst and if u take 1 second to look at in the context of the rest of the song he isnt even saying it like ‘look at this slut in a short skirt’ he literally follows it up with ‘but i think thats what i like about it’ like…….??? 

honestly this shit is embarrassing and its so obvious that u dont really care about the social issues behind what ur saying u just care about getting dirt on harry bc he literally gives u nothing to work with. like i’m sorry lmao. the fact that u ppl can only bring up and rehash the same 4 points over and over makes it so obvious that u just latch on to anything that can be perceived as remotely negative and use it to justify dragging someone that u dont like. like if u dont like harry then just say you dont like him!!!!! u dont have to make up all this weird shit to excuse yourself bc u just look really really bored. have a nice day lol