jesus christ this is so damn cute kill me

why time after time is so good

ok so the main reason i planned on watching time after time is because it took two notable historical figures from victorian england, one of my favorite eras. i am a history nut so i fell in love the moment i saw the trailer for it. but the cool thing is it takes these two and puts them into their distant future, our present day reality, and has them navigating their way through and figuring out what they need to do (the ripper wants the time machine’s key and will not stop killing until he has the key and wells just wants to stop the ripper and keep jane safe) as well as both of them realizing the changes in the world since their time, especially the ones revolving around either their ideals (like wells with him finding out the future didn’t turn out as he’d hoped it would) or themselves (especially with the ripper finding out he was never caught). it’s just really cool in concept and even better played out in front of you.


and the amount of drama and suspense is insane here, jesus christ. just the entire mini arc with jane and the other girl, jules, in the apartment not knowing if either of them would live about killed me (especially on jules’ end, good grief. she may just wind up a minor character but i feared for her life)


also if youre an insane shipper person like i am, jane and wells are just too damn cute aaaaaaAAAAAAHHHH *dies*

 so there’s stuff for everyone which is why i love this show so much more now and you should really watch it if you arent

First Thoughts On Seeing Each Other


Wade: Dayum! She’s sexy as fuck! (Wade)
Jesus! Look at him! Look at that booty! (You)

Vanessa: God look at those tit’s! I’d love too…Wow her face is cute (Vanessa)
She’s cute. I want her. Now. (You)

Weasel: There’s the sexy ass girl with the fat ass (Weasel)
Cutie with the glasses is looking at me again (You)

Francis: I can’t hurt he she’s to beautiful. Look at her (Francis)
I swsr when I get out of here I’m going to fucking kill this bald bastard! (You)

Angel: Jesus Christ she’s strong! (You)
Little bitch stabbed me! I’m going to kill her! (Angel)

Piotr: She is so beautiful. I must speak to her (Piotr)
Damn! He’s like 9 fucking feet tall! Fuck I hope he doesn’t try to kill me (You)

Ellie: Sexy lady! (Ellie)
Hello there cutie (You)
I’d love to get that cat (Her)

Peter: Wow! She’s so pretty (Him)
Oh god! Cutie alert! (You)

Gwen: Hope she isn’t dumb like those other blondes I just saw (You)
Oh no she just gave me that look (Gwen)
Dude she’s so smart! Yes! (You)
She smiled at me! Ohhh my gosh! (Gwen)

Tony: Look at those legs! (Tony)
Wow Tony Stark is even hotter in person (You)

Bruce: Oh my gosh! It’s Bruce Banner! (You)
Oh! It’s Dr. Y/N L/N! She’s so pretty (Bruce)

Steve: The waitress Y/N is very beautiful. Like Peggy was (Steve)
Whoa Captain America is sex as hell especially up close! (You)

Natasha: Is that a goddess? (Tasha)
Dayum she rockin’ that catsuit (You)

Pietro: What the fuck was that? (You)
Scaced the hell outta her (Pietro)
Got you mothetfucker! (You)
Ow! Damn she’s strong! How’d she catch me! (Pietro)

Wanda: Oh my fuckin! She’s a mutant! (You)
Oh no she’s afraid of me now! (Wanda)
That’s kind of cook though (You)

Rhodey: It’s Iron Man! (You)
Of course she thinks I’m Iron Man. They always do (Him)
Wait that’s not Iron Man! But he is cute though (You)

Darcy: Damn! Those jugs are big enoih to feed me for a couple of days! (You)
Does she know she said that out loud right? (Her)
I’m definitely going to talk to her (You)

Pepper: Oh my gosh! It’s Pepper Potts! (You)
Oh god not another crazy ass Pepper Potts basher (Her)
Why’d she roll her eyes? Aw man! She doesn’t even wanna speak to me! (You)

Matt: Wow her voice is simply amazing (Him)
Can he see me? (You)
Great now she doesn’t even gonna talk to me because I’m blind (Him)
Ehhh. Fuck it! Might blind but he’s cute as hell! (You)

Sam: That’s a big ass bird! Oh hell! It’s coming towards me! Ahhh! (You)
Shit! Fuck I’m about to hit her (Him)

Scott: What the fuck?! Where the hell are all those fucking ants coming from?! (You)
These guys are going eat her alive! Guys! (Him)
What the shit?! Is that a man?! (You)

T’Challa: He/She is….beautiful. Go talk to y/gender T’Challa! Don’t be a coward! Your a warrior. A King. Oh fuck y/gender is coming over here! Be calm! (Him)

He is gorgeous. I want him. He will be mine. Wait why is he sweating? Is he nervous? (You) 

IM NOT E v eN goNNA DELETE THIS I DONT WVEN CARE LOOK AT MY DADS W H at THE HELL IS THE WHAT THE FUCK IS THIS JUST FUCK ME UP I S2G WHAT THE SHIT IS THIS IM SCREAMING I HATE MY LIFE THEY BOTH LOOK SO GOOD AND PHIL IS IN SHORTS sET mE ON FIRE JUST FUCK ME UP JUST FUCK ME UP AND DANS NEW VIDEO??? I WILL WORSHIP THIS PICTURE BRB PRINTING IT OUT AND BLOWING IT UP LEMME JUST GO TO KINKOS TH i S IS AMAZING WHAT THE HELL WHA T THE HELL IM SETTING MY CAT ON FIRE WHAT IS GOING ON WHY AM I SO BLESSED LITERALLY PHIL IS MY LITTLE SUGARPLUM I LO v E HIM AND DAN IS IN GREY??? UM DAMN DAD AND PHIL LOOKS SO DADDY LIKE DAMN WHAT THE FUCK IM BOUT TO SET MY DAMN HAIR ON FIRE WHAT THE ACTUAL SHIT I DONT UNDERSTAND???? ALSO WHERE IS THE POSTMAN I NEED MY D + P MERCH LITERALLY KILL ME I WANT TO DIE THEY ARE SO HOT I CA N N OT PHIL LESTER COULD LITERALLY PUNCH ME IN THE FACE AND ID BE LIKE NICE NICE NICE I LOVE OUR LORD AND SAVIOR JESUS CHRIST I AM AN ATHIEST AND I WOULD GO TO DAMN CHURCH LOOK HOW CUTE THEY ARE??? ALSO PHIL IS SO SKINNY LIKE CAN WE TALK??? PHIL EAT SOME DAMN FOOD??? IS MY TINY SON OKAY??? I HOPE SO??? HE LOOKS SKINNIER IN EVERY PICTURE??? O DEER??? also ISNT IT REALLY FUCKING HOT IN LONDON??? DAN WHY ARE YOU WEARING LONG ASS SLEEVES AND A LONG ASS SHIRT THING??? ARE MY SONS OKAY??? DANS BEEN WEARING LONG SLEEEVED STUFF EVEN WHEN ITS HOT??? LIKE IN HIS NEW VIDEO??? THIS HAS JUST TURNED INTO ME BEING A CONCERNED MUM?? WOWIE?? I LOVE THEM SO MUCH??? WOW ??? STABBING ME IN THE FACE WOULD HURT LESS. JUST MAKE SURE TO LEAVE MY EYES SO I CAN LOOK AT THIS PICTURE DURING MY RECOVERY ??? ALSO FOR MY SURGERY BC IVE BEEN SET ON FIRE AND STABBED DONT EVEN PUT ME UNDER ANESTHESIA JUST LET ME LOOK AT THIS PICTURE !!! ALSO PHiLLIP MICHEAL LESTER DO NOT EVEN GET ME STARTED ON THAT SHIRT. TAKE IT OFF . THaT SHIRT LOOKS SO GOOD ON YOU ??? PLS TEACH ME UR WAYS ??? U R SO HOT ??? I WANT TO DIE ???? YOU ARE SUCH A CUTE LITTLE BEAN I WANT TO HUG U BOTH TIL U DIE. AND DAN U LITTLE BUCKET OF CUTe??? WHAT THE CUJC IS THIS ??? WHT THE FUKC ???? I HAE YOU BOTH ??? YOU ARE BOTH RATS??? U CUTIES ASS FUCK ??? I HATE YOU BOTH ??? DESTROY ME ??? WHY ??? I CANT EVEN FORM INTELLIGENT SENTENCES ?? ALSO THE RADIO SHOW SELFIE ?? THE RADIO SHOW ?? “ LOOKING INTO YOUR EYES” ??? “MEATY LEGS” !!!! PHIL IS SO HOT AND DAN IS MY TINY LOVE I LOVE THEM BOTH EWHA T the FUCK ?? I HATE MY LIFE ??? DAN IS SO TALL ??? PHIL LOOKS LIKE HE SHRUNk !!! HELP ME ??? I WANT TO CRY ??? PLEASE HELP ME !!!!! PHIL JUST CALLED DAN A WALKING FUNERAL !!! I HATE EVERYTGING ?!? THEY ARE SO FUKCING CUTE !!! HONESTLY ITS SO LAte AND THEY NEED TO STOP ?? *lots of SCREAMING* ??? I AM SO seXUALLY ATTRACTED TO DAN AN D PHIL ??? IM SCREAMING ??? W h Y ??? @JESUS W H A t THE FIXK !???? WHYA RE YOU TORTUTING ME ????

Zodiac Signs Based Off My Friends:

Aries: fuckin pasta-loving american ninja warrior jesus christ

Taurus: cease the your mom jokes immediately

Gemini: stop being so fucking cute god damn it you’re making me want to help you with your problems

Cancer: calm the hell down, stop being so hyper. no you cannot stick your fist up their ass no matter how angry you get. also stop crying during movies you emotional fucking geek ass nerd

Leo: no friend calm do not pledge to eradicate and skin every human alive

Virgo: ddddddddicks

Libra: cease the dirty jokes immediately

Scorpio: whoah man no it’s ok you don’t need to kill them they apologized to me

Sagittarius: yes we know you’re better than us at everything pls stop repeating yourself

Capricorn: whimsical piece of shit

Aquarius: stop acting like you know everything

Pisces: stop telling people to “get rekt” every time you beat them in MarioKart

Just Friends (Nate Maloley) part 2

-three months later-

I just woke up. I roll over onto my back and stretch after a good night’s sleep. It’s the best I’ve slept since that day. I reach over to my white painted wooden night stand and retrieve my phone. I turn my phone on to see I have a text from my best friend Katie.

Kit Kat🍫😂💜: “Hey remember we have plans to go to the mall today , up and at em’ babes!”

Shit. I forgot all about our plans and it’s already almost 11:30. I get out of bed throw my phone on my bed and go take a quick shower. When I’m out I go and pick out an outfit (the pictures I posted). As I’m putting on my pants my phone starts ringing. I reach over to grab it and I trip on my pant leg and fall to the floor. “Fucking shit.” I reach up to my bed and feel around for my phone and grab it still laying on the floor and answer. “Hello?” I say with an annoyed tone. ” Well someone’s just little miss sunshine today isn’t she? I just wanted to tell you that ill be there in an hour to pick you up. Ill honk when I’m outside.” “Alright cool, I just have to do my hair and make up and ill be ready , I love you . Goodbye.” As I’m about to hang up she stops me. “Wait!” She yells. “What Kat?” ” I forgot to tell you that Sammy and the Jacks want to meet up with us there and hang out. Is that okay with you?”. I smile “yeah totally, I miss there goofy asses anyways. And plus I get to see Sammy.” I giggle. “Jesus Christ (y/n) you two need to get together already. It’s killing me.” She says annoyed. “Well go finish getting ready doll, ill see ya inna few. I love you bye.” ” I love you too , bye.” I hang up and get off the floor, finish putting my pants on and go to the bathroom to do my hair and makeup. When I’m done I walk over to my gigantic mirror on my wall and look at myself. “Damn I look pretty hot if I do say so myself.” I giggle and smile to myself. I start doing poses and making cute faces and it’s cut short when I hear Katie outside honking.

When we get to the mall we find the closest parking spot and walk to where the Jacks and Sammy are waiting. I missed them so much. I haven’t had the chance to hang out with them for months because of how busy they’ve been. Not paying attention to anything around me I run up to Johnson and squeeze him to death picking him up off the ground. He started kicking his legs and I put him down gaining a chuckle from everyone. “What’s up little brother?” I say messing up his soft blonde hair. “Nothing gorilla arms. And I thought told you to stop picking me up like that, it makes me feel unmanly.” “Aw poor baby. I’m sorry little one.” I say teasing him. I turn to my right to where Jack G is standing. “Why hello there tall, dark, and extremely handsome.” I flash a smile and looking him up and down. “Oh stop. Come here beautiful.” He smiles back and grabs my upper arm pulling me into a warm embrace. After a long hug he lets go and I turn to the left. “Wilkinson.” I say to Sammy giving him a devilish smile.”(y/l/n).” He says back grinning. He opens his arms and I jump up wrapping my arms around his neck and my legs around his waist. He presses his forehead against mine and gives me that signature smile of his.”I missed you.” I whisper. “I missed you too baby girl.” He whispers back kissing my forehead. Sammy was the first person I went to after the whole thing with Nate. He was so caring and listened to everything I had to say. He’s such a sweetheart and I can honestly say I love him. He gently puts me back down and pulls me back in for another hug. As we’re hugging I hear someone clear they’re throat. I look to where it came from. My heart drops to the ground and my stomach knots. It was Nate. “Are you guys done with your little love fest so we can go?” He says furrowing his eyebrows, jaw clenched, clearly annoyed. A lump forms in my throat and my chest tightens. Is he jealous? I look him in the eyes and lock arms with Sammy “Yeah come let’s go.” And walk towards the door. We walk through the doors and start walking towards Hollister. “I um , I gotta go to bathroom real quick.” Say quickly , choking a bit. I grab Kats arm and pull into the bathroom with me. I pin her against the wall and hold her by her shirt getting in her face. “What the actual fuck Katie! Why didn’t you fucking tell me he was coming!” I yell in her face.”Because I knew if I told you you wouldn’t of came! I’m sorry…” I look down at the ground tears forming and released her shirt from my grip. I lean on the wall next to her and slid down the wall sobbing into my hands. I pull my knees to my chest. “I’m not ready for this, I’m still not over him.” I manage to get out between sobs. “I’m sorry (y/n)..” she says looking at my sympathetically. “You can go , ill be out in a minute.” I say calming myself down. “Okay… we’ll be in Hollister, just meet us in there. Take your time babe.” She walks out of the bathroom leaving me there alone. I wonder what she’s going to tell the boys. I’m not ready for this yet. I sit looking at the ceiling for awhile. I finally stood up going over to the mirror. I grab some paper towel and fix my makeup trying to make myself look as normal as possible like I wasn’t just crying my eyes out. I throw the paper towel away and walk to the door. I reach for the handle and pause. I take a deep breath and open it. Here goes nothing.

part 3

________________________________________________________

A/n: so yeah after three tries I finally got it lol. I hope you guys like it. I kinda feel like it’s really slow and boring. Idk tell me what you think. Thank you so much , I love you💜reblog and help me out please