javertesque

6

favourite les misérables scene(s) → javert sees the children of the barricade.

I always saw a connection between the death of the students and his own demise because he could have stopped that, and when he realizes he is responsible for all those children, that’s when he really starts to unravel. So, yes, he has the pursuit of Jean Valjean, but it’s coming face to face with his own cowardice that really brings Javert to the surface.” – Russell Crowe.

javertesque replied to your post: i’m just going to keep awkwardly mentioning going…

what name do you want to change to?

well my middle name’s Elizabeth and i’ve been thinking about going by Ella for a few months and talking to my mom about it and she’s super down with it.  and today i’m just like yEAH LET’S DO IT.  I changed the spelling of my name from Katie to Katey when I was 14 and that worked for a while but it wasn’t enough?  idk my first name has never fit me.

houseshead replied to your post: i’m just going to keep awkwardly mentioning going…

no

no one likes you

mcgregors replied to your post: i’m just going to keep awkwardly mentioning going…

wait do you mean you want to change the first name you go by? and if so, put it in your sidebar so more people will know!

i’m just afraid all my friends will refuse to do it omg

javertesque replied to your post: javertesque replied to your post: i’m just going…

go for it, man.

i think i will??

qsinoroyale replied to your post: javertesque replied to your post: i’m just going…

i’d totally call you ella that’s cute as hell and you’re cute as hell so

you are making me smile really stupidly pls

mcgregors replied to your post: javertesque replied to your post: i’m just going…

omg when i go out to bars/parties sometimes i want to tell people my name is ella because people don’t understand me when i say gabby or gabriela. THEY ALWAYS CALL ME ABBY. or gabriel(a). I’d be down with calling you Ella!

omfg but gabby’s not even that weird of a name???

houseshead replied to your post: javertesque replied to your post: i’m just going…

but you should go by vagina tbh

this is a much better idea actually