ivy bush

The little lives behind 🌿The Green🌿

💚🐝🕷💚
Make friends with the spiders, bees, worms, and other garden life out there!

They play an important part in The Green, and are just as worthy of our attention as our plant-like friends.

Talk to the spiders. Observe them, think about them (be responsibly wary of venomous varieties, but please do not impulsively kill all spiders unfortunate enough to find themselves in your line of sight).

Use plants that help the bees, and charge them with an intent to bless all who rest there.

Save worms stranded on sidewalks, bring them to a place of safety and wish them well.

Being caring and connected to plant life goes beyond the plants themselves, and these little souls are just as worthy of a little love as your beloved Rosemary bush.

🌿Ivy🌿
Seventeen At a Campground

Seungcheol: Are you guys ready to become one with nature?!


*The rest of Seventeen look unamused*


Seungcheol: Okay, well then let’s start setting up tents. DK and Mingyu get the stuff out the trunk, make sure you get the food


*DK and Mingyu look through the trunk*


Mingyu: Um, hyung, we left the food


Seungcheol: WE WHAT?! Alright just calm down Seungcheol, everything will be okay


Vernon: We’ll just fish


Wonwoo: With what fishing reel?


Woozi: We did One Fine Day, we can do anything at this point


Seungkwan: DK, Hoshi, and I will go find a lake and go get fish


Seungcheol: Alright


Jeonghan: I need help setting up the tents


*Seungcheol and Joshua both rush over*


Seungkwan: *shakes his head* This is gonna be messy


*After thirty failed attempts of setting up the tents*


Seungcheol: *throws tents sticks* THATS IT WE’RE JUST USING OUR SLEEPING BAGS
*The rest of Seventeen groans*


Seungcheol: I DONT WANNA HEAR IT


Vernon: *coming back from using the bathroom*


Joshua: Vernon what bush did you use to go? I gotta pee


Vernon: *points to the poison ivy bush*


Joshua: *freaking out* Please tell me your lying


Vernon: Nope, and the leaves were soft


Joshua: *facepalms* That was poison ivy


Vernon: DAMN IT


*Once night falls*


Woozi: I’m gonna go find a bathroom spot.


Joshua: Watch out for poison ivy unlike some people *looks at Vernon*


Woozi: Yeah I’m not that dumb


*Elsehwere*


Wonwoo: Mingyu, come change into this


*shows him a bear costume*


Mingyu: What for?


Wonwoo: Revenge. *evil smirk*


*Meanwhile*


Woozi: *looking for a place to take a shit*


Random woman: Awe sweetie are you lost?


Woozi: No, I have to take a shit and I’m 19!!!


*Night falls*


*Back at the site*


*The remaining members of Seventeen are sitting around the campfire*


Joshua: *playing the guitar* Gather round the campfire and sing our campfire song, our C-A-M-M-P-F-


Dino: Hyung, are you really singing spongebob


Joshua: JUST LET ME SING!


Minghao: Jun, you’re burning the marshmallows


Jun: Crap! That was our only dinner!


*Meanwhile*


Hoshi: I think we’re lost


Seungkwan: No kidding


*sees Mingyu and Wonwoo in the bear costumes*


DK: BEAR!!


*They all take off running and they ran back to camp*


Seungcheol: Who’s that screaming and yelling?


Jeonghan: *recognizes the high pitched screams* DK, Hoshi, and Seungkwan. I don’t know why they’re running


*The rest of Seventeen sees Seungkwan, Hoshi and DK running from the “bears” and then they start running*


Seungkwan: Eomma!


Joshua: Would you shut it, I’m trying to focus on not dying!


Vernon: *scratching his ass while running*


Jeonghan: *on Seungcheol’s back* Hurry!


*They reach a dead end*


Minghao: I CAN’T BELIEVE I HAVE TO DIE WITH YOU IDIOTS!!


Seungcheol: THE FEELING IS MUTUAL MINGHAO


*they all start screaming*


*Mingyu and Wonwoo take off the bear heads laughing*


Wonwoo: Gotcha!


Seungcheol: *mad as hell*


Jun: Ohh shit *goes in front to get a good look of the beat down*


Seungcheol: I COULD KILL YOU BOTH RIGHT NOW BUT I’LL BE DAMNED IF I GO TO TO JAIL CAUSE OF YOU TWO!! THATS IT WE’RE LEAVING!!


Seventeen: *groans*


*They pack up and get on the road*


Jeonghan: *to Seungcheol* Hyung, I think we’re missing something


Seungcheol: *immediately slams on the breaks*


Everyone: WOOZI!!!


*Back at the camp site*


Woozi: *finally returning to camp from taking a shit* THESE TWATS FUCKING LEFT ME!!


Stay tuned for the next Installment of “Seventeen At”!!


Special thanks to my friend for helping me write this!!


Please like and reblog, especially reblog!!


-Admin K

Title: Phlox

Fandom: Soul Eater.

Pairing: Soul/Maka.

Rating: T. 

Summary: She’s a florist who is about to get her first request for a wedding. Her ex-boyfriend’s wedding. The one she only dumped a year ago. AU.

Author’s Note: This is for the anon who sent me the request with white, SoMa, and “But I thought…”

Read on fanfiction.net or read below.

Phlox – our souls are united; we think alike

Keep reading