its so cute you dont even know

anonymous asked:

I love the teardrop shape of your eyes (I dont know how its called in english?? like when the inner corner looks very feline) it's lovely !!! And when you accentuate them with highlight !! while I was looking through your photos (sorry for the curiosity, you're beautiful) I kept whispering to myself 'fuck I'm so gay' (bitch keep saying that even tho she's bi lol) ANYWAY

this was so cute to read!! lmao thanks so much❣️🌹

2

WHO IS ON TOP?! Do-S Angel or Maso-Hedgehog?!

Oooookkkk, finally some OTP pictures…*ashamed* ahhhh, actually we can’t decided: who is on top? Is it that cool and untouchable angel-chan or the cute and bubbly hedgehog??? I think It’s Licht, of course. My dear says: its that super-greedy vampboy. (pshhhht, lawless-chan likes to think that he is on top, but he never will be! :D)

Favorite photo-set of our domestic Greed-Pair shooting! Is it ok to say that I really, really, really love my little hedghog? And that stare on the second picture… its so Licht! Im so happy and proud. gnaaaaa/(&”$)”)&=$&!

OK SO LETS TALK ABOUT THIS FUCKING EPISODE CUZ I CANT  THINK OF ANYTHING ELSE RIGHT NOW

LETS GET INTO THIS SHIT

OMG WHO GOT YUURI ALMOST NAKED??? WHOO??

OH MY GOD THEY TOTALLY HAD SEX IN THE PAST EPISODES ITS CONFIRMED

VIKTOR YOU ARE SO FUCKING CUTE I CANT EVEN-

HOLYHOLYHOLYHOLYSHITSHIT

IT WAS JUST ME WHO HEARD THE SOUND YUURI DID?

my heart broke too

shit viktor

SHIT VIKTOR DONT HURT MY PRECIOUS BABY

FUCK

THIS SCENE

I DONT FUCKING KNOW WHAT TO SAY ABOUT THIS ONE

I JUST KEEP STARING AT IT

LIKE ITS FUCKING GOD I DONT FUCKING KNOW

I JUST CANT LIVE AFTER THIS EPISODE

TOO MUCH FEELINGS I CANT TAKE IT

MOM CAL 911

FUCKING BONUS LOOK AT YUURI’S MOM

ITS CANON GUYS

FUCKING CANON

forget about fanservice and queerbaiting SHIT

ITS CANOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNN

2

hi @adziedoodle i swear im not creepy but i was looking through your blog and i read the tags on this post and at first i thought it was a quote or something but apparently its not and its just such a cute thing to say so i made this even though i suck at animation

Boyfriend!Woozi

S.Coups | Jeonghan | Joshua | Jun | Hoshi | Wonwoo | Woozi | DK | Mingyu | The8 | Seungkwan | Vernon | Dino

aww man I had real fun writing this and im srsly getting woozi feels

  •  jihoon is a grumpy and constantly sleepy uni student in your english literature class
  • he plops next to you during a lecture one day and all you hear is snoring and suddenly you feel a weight on your shoulder
  • the idiot is sleeping on your shoulder, a drooling mess his head drooping nearly on your chest
    you are literally yell and he jumps up and you are fuming because firstly you dont even fucking know this kid and secondly how can he sleep through an analysis of the handmaid’s tale its an exceptional work of art
    he is lowkey embarassed and his cheeks are dusted a cute shade of pink but he brushes it off as nothing
  • from then on hes sitting next to you every lesson
  • you two begin casually talking until you hear his music blare out a bit louder than usual and you are ready to scream but hey this shit sounds good so you ask him what song it is & he mumbles out that hes just checking out a song he recently produced and you like WHATT that was some good shit and poor woozi youre making him woozy (im sorry) he is super flustered HERE WE GO WITH THE BLUSHING AGAIn, you ask if you can listen to more of his music
  • he invites you to his studio aka his dorm room with a desk and laptop crammed in the corner, he wants your opinion on something new hes been working on
  • youre like bopping to this jam and suddenly you feel a pair of lips on you and omg jihoon is KISSiNG YOU??
  • hes kind of rough, he cradles your face with his smallish hands and just keeps going for it and you still kinda shocked but sooner or later  youre both super into and making out OMG this is too much for my soul ;w;
  • he does this thing where his breath hitches and he almost chokes on a moan and thats when you two break apart and man youre out of breath hes a good kisser
  • “why did u kiss me”
    “i like you idiot” MAKING OUT ENSUES AGAIN
  • now youre officially dating congrats
  • forehead kissing especially if you are taller than him just imagine the smol bun getting on his tiptoes and begging you to bend your head for him so he can plant one
  • his hand is ALWAYS on your ass damn
  • annoying him and teasing him because angry jihoon is funny and he can never get angry at you for too long anyways becaue he has a soft spot for you
  • him being the little spoon, he complains but fucking loves laying on your warm snuggly chest
  • frequent bickering over even the smallest things but hey its kinda fun
  • he is extremely shy with pda although hes a lowkey FREAK??
  • you pinching him during class when he thinks its perfectly acceptable to sleep through another great lesson on the most awesomest book in the entire world?
  • video game marathons which lowkey turns into a real life ww3 because jihoon is competitive and will never let you win even if you pout and beg
  • always calling to check up on you
    “make sure you eat and sleep well idiot”
  • jihoon is that boyfriend who is too shy to say that he loves you but he cares about you deeply

Okay so theres a new saying floating around the internet “responsible for what you have tamed” in regards to owning pets.
Like, upon taming them you should respect them, whole heartedly and give them exactly what they need. You may own them but you also need to understand their behaviour and how to alter it to work in a human environment.

The context ive seen these posts in genuinely make me concerned for some animals welfare.
*people holding their pet bird with a whole fist wrapped around them* just to fit context.
That is not taming your bird!!! Your bird is currently freaking out because there is a potential there to crush them, even if you are holding it lightly.
Taming your bird/exotic pet is not forcing them to do things when they clearly dont want to.
Why I am writing this post is to make people understand they need to know how and when to handle small animals properly.
Please don’t just get a pet because you think its cute or everyone has one or so you can make an instagram for it.
I’ve seen too many people just get pets and then get sick of them because they’re not new anymore.
Heck i know of someone who got a “free kitten” online, didn’t have anything for it, went out the next day and bought beds toys a collar. They then had the hyde to say “oh we can’t afford food because we’ve spent all the money already, dont worry it’s not climbing up the walls yet”. YOU CAN BUY CAT FOOD FOR $3.50 IF YOU’RE THAT DESPERATE.
C'mon thats the basis of animal cruelty and its people like this that make me furious.

Reasearch EVERYTHING properly. From training to handling to feeding to hygiene.

Just don’t be an irresponsible pet owner. Prepare yourself before you have dependant life in your grasp.

i swear youtube, disney and all these news websites are managed by 60yo morons
how can you cancel FUCKING SCARE PEWDIEPIE like you dont know how much work he put in it???
not just him, you probably paid a lot for it too
your fucking website called youtube cant even keep its shit together and you spend your time just cuting ties with pewds?
he gives you millions by making videos and making people want to make videos
OMG IM SO MAD
ken said pewds is good and everything is fine so im relieved for know but its not over
im waiting for his new video
i love you @pewdie youre a fucking cunt 💕

9gag006  asked:

Hello! I am relatively new monbebe. I was curious to know what do you think is the relation between i.m and hyungwon. Like how does i.m sees him and how close they are.

hi + welcome 😁!!! ahhh so i think i would best describe hyungwon & changkyun’s relationship as easygoing and comfortable ? so in case you didnt know, they both grew up in gwangju and they went to the same middle school and by some stroke of luck they ended up debuting in the same group !!! also i think it’s cute that during the holidays they went back to their hometown together to visit family ☺️ to me their relationship is just so… natural? its kinda like u know when you meet someone & u automatically click with them & it feels like you’ve known them for years… thats the vibe i personally get from their relationship… but u dont even have take my word for it because this post speaks for itself i think 😋

Handwriting tag!
Thanks @kihyunseyesmile for tagging me. I know my handwriting is a complete mess but I also havent written anything in a long ass time so dont judge me xD
I made some mistakes but I had already written this twice so I gave up. Dont be like me kids :)

okay I’ll tag a couple people I see a lot of but feel free to do this even if you arent tagged! @hobi-oppa
@ngayan26 @kpopstarsreact @bokch0y @war-of-hormoan @im-seokjin @yehetkpoptrash

I have a ton of tags to do so I’ll be posting them over the next couple days. I hope you guys dont mind these kinds of things because I think theyre fun!

so not down for cringe culture tbh!! its so cynical and mean spirited, and what sucks is that 90% of these people were the same kids on the 2007 emo scene and its like

how were you a part of something so genuinely fun where kids could freely be themselves and have a good time. how do they have such bitterness for their own adolescence/childhood that they did a huge 180 and became adults who mock and publicly humiliate kids when they try to do the same thing

its not funny? its not cute? im not even gonna say its “cringey” because its not its just plain mean and boring. i dont even know why they bother with it, why do you devote all your time to laughing at kids on the internet. how is it worthwhile

anonymous asked:

What's riverdale about? Is it worth watching? I've seen more of it on my dash recently

its based on the archie comics but there’s a ~murder mystery. i’ve honestly yet to watch a full episode for several reasons that aren’t just “i dont feel like watching this” so i dont know if its worth your time. but i think beronica is cute even tho its clear queerbait.

but keep in mind if you do go for it there that beronica isn’t by any means intended to be read as something that’s going to end up being canon as of right now and everything is extremely het outside of that subtext.

anonymous asked:

2 be honest....... i dont know shit about nct but id still read if you wrote a fic for them

wow bun thank u omg… ill see abt it!! (n tbh i would rlly recommend getting into nct bc good music +fan-fucking-tastic performances ALWAYS +cute talented kids holy shit so much talent i dont know how its even possible+ funny n embarrassing n precious + there are like 100 of them but they all LOVE EACH OTHER SO FUCKING MUCH all of them have special and unique relationships with each other n theyre so good to each other oh god i want to cry my eyes out when i think abt nct dynamics…..) they remind me of old bangtan tbh like when they were rookies!!!!! maybe thats why i got attached so quickly……. i promise u wont regret it

Coloured a freckly Seven 👉🏻👉🏻

(I have no idea how freckles work its terrible i know OTL)

honestly, knowing that my family can never know about my sexuality is just disappointing because its got to the point where its so normal to me and like i sometimes forget im even keeping a secret because in my mind its so obvious and so normal and so me

and yet i cant even wear a particular haircut or outfit without my family being lol lol r u gay or something

and honestly its SO cute when people are like “well they have to accept you” “well if they dont accept you you dont need them” “be comfortable enough to be yourself” “it doesnt matter what they think” like thats real funny and real cute but its also not the same

because people who say that obviously don’t understand the part culture and tradition and ethnicity etc plays in it and simple comments like that honestly just make me wanna laugh in a persons face honestly truly

0406

lex… the love of my loaf! i dont even know what to say! honestly… i dont even remember when or why we started talking?? it feels like we’ve been friends for so long.. even like its been years? it seems like we talk most days .. you’re just like a best friend ive never really met. i always think about meeting you :( whenever i see photos of or go to a cute cafe i always think ‘i should take alexa here she’d like it!’ you’re just rly special to me and i probably dont tell u enough! you’re a really interesting person to talk to and i rly enjoy when we get kinda deep in the middle of the night (although its usually like 5am for u .. pls sleep) you’re such a kind and caring person but you’re also so real? you never lie to make me feel better and its rly comforting. i rly think about you every day! i just wanna give you a big hug every morning! i hope we get to meet one day angel!! i hope you’re feeling happy in this very moment! i wish u all the happiness in the whole entire world because u deserve it and so much more! im so emo idk what this is anyway my bro mingyu and i love you very much wife!

Reasons why Ryan Ross is an adorable piece of shit

1. All his pets and cats and dogs n’ stuff. He loves animals so much like I don’t even know how many cats he has its so cute like what???

2. um can we talk about his voice like have you heard him laugh like it’s so damn cute and dONT EVEN GET ME STARTED ON THE SINGING HE IS THE VOICE OF EVERYTHING PURE AND GOOD IN THIS WORLD

3. His smile His smile I repeat, his goddamn smile. And like the way he’ll lick his lips sometimes before he smiles Like its so cute when he looks happy hnnng I just wanna hug him

4. His hands are really really nice like holy fuck he should probably strangle me kinda nice

5. Can we talk about the beard thing going on currently? Pls I am desperate

6. He is such a hippy flower child at heart and he’s never growing out of that like he is so sunshiney and smiley an like just rly a d o r a b l e

7. Okay so I know we all think of him as our son and I worry if he’s eaten his veggies today or if he’s hydrated enough but like I think sometimes we over look how much of a lyrical genius he is like his words are some of the deepest shit I’ve ever heard and they’re really catchy to like tell me your secrets pls

8. How he likes the Beatles so much like they’re his favorite band and he fangirls over them so hard like he would drink their spit it’s precious he needs to be protected

9. The way he plays guitar is so dAMN CUTE LIKE HE HOLDS IT THIS CERTAIN WAY AND HE STRUMS IT AND ITS LIKE SMOL SON PLAYS LARGE GUITAR IM
D Y I N G

10. The way he looks shorter than he is??? Like is that only me idk but I swear he looks shorter than 5'11" idk he just looks smol

11. HIS PUPPY DOG EYES THEY’RE LIKE HONEY COLORED AND THEY LOOK SO KIND THEY MAKE ME MELT I AM WEAK HELP ME

12. How he can look amazing in literally any hairstyle like he’s done everything from hippy flower child to edgy emo cabaret thing and it sTILL LOOKS AMAZING

There’s so many more things but he is the cutest person alive like I JUST WANT TO HUG HIM FOREVER I LOVE HIM SO MUCH FIGHT ME

anonymous asked:

hello hello hello~ I was wondering who your icon is (pretty sure someone from nct?) since its so cute and everytime i see you on my dash it makes my day a little brighter :) i dont know what you look like so i always imagine that you would have a big dorky smile :D

omg awww I actually don’t even smile much but I appreciate that a lot ❤ Its Doyoung from NCT !!!

Destiel College!AU Text Messages

By Cami 

Exhibit One:

Castiel: this art project is angering me 

Dean: you’ll do great, babe ;}

Exhibit Two: 

Dean: you look beautiful today 

Castiel: you haven’t even seen me today 

Dean: I don’t have to <3

Exhibit Three: 

Dean: why does philosophy have to be so hard 

Castiel: is it as hard as my dick? 

Dean: c'mon im in class! *insert laughing emojis* only for me babe

Castiel: ur the one texting me, idiot 

Dean: touche, smartass <3

Keep reading