its not rlly an edit tho

Panic! at the Disco Challenge: Day 2 - lyric you would get tattooed

↳  

I know the world’s a broken bone
But melt your headaches, call it home

(Northern Downpour)

dragon pen pals????

hey yall i wanna interact more w/ the flight rising community, but im not too sure how? so i thought pen pals would be a sorta fun thing, itd be sorta like a letter from hatchlings but instead of between hatchling/parent it’d be dragon/dragon????? idk how to put it into words ? id only want to do one w one or two people, but i think it’d be super fun??
if you’d be interested in doing something like this, at least for awhile please reblog and say so!!!! no more than like 3 people tho pls??? if there’s already 3 people who seriously rlly wanna do this and another person wants to do t too i can make an exception.
i can work out the details w/ you over messages if you wanna do this !!! edit- this isn’t just for me and my followers, it can be for you and your followers too!!

4

Do not mourn,

Do not weep.

for islandofmisfitfangirls: I did warn you, though.

and also for pietrobutts: she’s my sunshine, my one and only sunshine.

and for qvcksilvr:  pietro must be protected.

@taakonme
it rlly is but my suggestion would be to worm ur way into a fandom community then branch out from there. i dont try to get into “oc only” circles, esp when theyre elitist like that bcos it also seems very closed off??

EDIT for ur other repsonse: YEAH theres also some circles tho who dont give a shit about formatting and i guess its just abt finding ur niche

tbh its rlly sad that young girls r constantly seeing these retouched pics of ig baddies who wont admit to editing their photos and thinkin its all natural like i have no issue with retouching ur pics as long as ur honest but like? so many girls r comparing themselves to something thats not even real and bc its on ig and not a magazine it seems more real even tho thats far from the reality of the situation

vimeo

that airport scene tho 👀 

(watch in HD)

2

the white stripes + discography 
1997-2011
tws edit 3/?