it's got to be perfect

3
The little things I love about episode 10

Narrated by Victor

Yuri (and his cat) sharing a mountain of katsudon pirozhki with Yakov and Lilia (LOOK AT HOW CONFUSED THEY ARE AND HOW HAPPY YURI IS)

Yuri defending Yuri’s Angels

The standoff between JJ Girls and Yuri’s Angels in the background

Phichit taking random selfies with Yuuri, while Celestino is like ’whatever’ in the background

Yuuri’s butt in this shot (foreshadowing?)

Victor shopping for his boyfriend husband

Yuri’s slightly scary fans

Everything Otabek/Yurio

Keeping it real with Russia not really celebrating Christmas

Yeah, these two

And this

Phichit for being Yuuri’s #1 wingman

How everyone accepted the engagement/marriage announcement

Yes, this happened

How JJ is on a completely different wavelength from everyone else

Victor waking up early to go to the beach to admire his ring because it reminds him of HASETSU’S OCEAN

Yuri getting over his hero worship of Victor and treating him as a normal person, perhaps even as a friend

Emil still following Mickey around (one day, Mickey, you’ll realize Sara’s not the one that needs protecting)

Guang Hong speaking for all of us on Wednesday nights

Georgi on a date (Anya didn’t deserve you anyway)

AND THE BANQUET

Victor noticing Yuuri at the banquet

And watching him throughout the night from afar

All great frenemies start with a dance-off

Those goddamn legs. Those goddamn muscles.

Chris remembering to work that ass even when under supporting Yuuri

THAT CHEMISTRY

Rewriting the entire anime in five seconds

Showing us what love at first sight looks like

ok but consider this; 2D being emotionally hyper sensitive. he’s able to pick up on even the most subtle mood changes – it can either cause him distress and concern, or relief and happiness. if Stu senses that someone is sad and trying to hide it, catch him asking if they’re okay, because he cares. he wants to know. he seems like the kinda guy that’ll Do His Best to make someone feel better. even if he accidentally mucks it up in the process, he’s trying.

i just got back my report card -

its a fricking 10 GPA ie basically a perfect grade. Since I was kinda curious to find out my percentage (our school doesn’t show that so) I calculated it myself and its a 97.11% as per my calculations (I just did 505/520 * 100%).

The thing is, I was considered a ‘new child’ since I joined this school just this year and new children are supposed to be dumb. but hah what I say is, prove them wrong bitch you’re capable of everything. :’)

This amazing piece is a gift from @j3rry1ce! Without getting too sappy, she’s my best pal and this was absolutely incredible to receive! <3

It really looks like it could be AWW’s cover (and maybe it is…)! Every part of the image came to life spectacularly. Considering the original size of the piece, it’s mind-blowing how many characters and details she included, all of them important to the story.

Keep reading

6

There stood the wolf in the winter wind,
Full of fearsome might;
There stood the wolf in the winter wind,
King of the winter night.

I was fine until...

@wayward-mirage started up Never Say Never. Then I read ‘You Shaved’ and nearly shit myself a fucking triple rainbow. Then went and read @faith-in-dean’s BMOL fics.
I’m trash. I’ll accept it. I’m holding off on the threesome fic tho. That one 😏 just thinking about it makes me moist. 😏

10

btvs rewatch ✞ 3x20 The Prom

[Verse]
She say I’m a crybaby
I can’t but up late
Girl you drive me crazy
A and G Mercedes
Speeding down the high way
Looking at the street lights
Geeking on a Friday
I can never sleep right
I know when I hurt you
I don’t deserve you
I should’ve curve you
I know I’m the worse boo

But I can be cool too
And you got the dance moves
And I got this vibe
I swear its perfect to ride too
I wanna die too
We all want to die too
I got this vibe
I swear she loves to get high too
I love getting high too
I wanna hide you
How did I find you
I’ll be inside, I’m making music to cry too

[Chorus x2]
Oh its a lonely world
But I know
Gone get a lonely girl that’s fo sho
Oh I’m a lonely boy she made a lonely boy
Yeah I know

[Verse]

She say I’m a crybaby

I can’t be up lately

Girl you drive me crazy

A and G Mercedes

Speeding down the high way

Looking at the street lights

Geeking on a Friday

I can never sleep right

Know when I hurt you

I don’t deserve you

I should’ve curve you
I know I’m the worse boo

But I could be cool too

And you got them dance moves

And I got this vibe

I swear it’s perfect to ride too

I wanna die too

We all wanna die too

I got this vibe

I swear she love getting high too

I love getting high too

I wanna hide you

How did I find you

I’ll be inside, I’m making music to cry too

[Chorus x2]

Oh its a lonely world, I know

Gone get lonely girl, That’s fo sho

Oh I’m a lonely boy

She made a lonely boy yeah I know

Made with SoundCloud

Okay but Alec lounging in their bed, still sleepy despite it being 12pm, constantly yawning, his hair a mess, his breath a new weapon for killing demons, his face feeling greasy, his beautiful gorgeous boyfriend is getting ready in front of him and he’s just so incredibly foolishly ridiculously happy. And as he looks at Magnus’s flawless frame lazily moving to finally put on the outfit after spending the last hour picking it out, he stretches out his arms towards him and mumbles “Noo, come back to bed and tell me more about the time you met Mother Teresa.” Magnus chuckles, giving him a fond look and shakes his head: “You know I want to darling, but there’s a client waiting and i don’t wanna be late… another hour.” Alec pouts as he sees the perfectly sculpted chest disappear from his view and be replaced with a flowy white shirt. “Oh,” he says, a smirk tugging at his lips, “you don’t have to get dressed up for me.” Magnus looks over at him, amusement evident in his eyes, his eyebrows raised, but continuing to button up his shirt. “Fiiine,” Alec sighs dramatically and gets up from their bed to walk up to his boyfriend, wrap his hands around his waist and catch his lips in a kiss, “but I like what I saw.”