it is sort of nice tho

2

this has been chillin in my folder for awhile so finally wrapped it up. forgot tho tumblr doesnt like longways posts so i had to break it up weirdly.

ANYWAY some time ago id talked with friends about my fallout player character’s different motivations/self-perceptions despite all being played good-aligned and then decided to draw it out simply because having some sort of lineup is nice too.

2

    Prompto Daily Doodle: 06172017

@lunaloupgarou Prompto is the punk show ahaha! Thanks for putting in a small suggestion in my ask box, I wanted to see how fast I could sketch while maintaining some sort clean style here! No idea where I was going with this honestly, but I think it came out good for a quick one!

NCT irl at Kcon2017

Oooohhhh fuck can I just start off with they’re all really fucking attractive and pictures don’t do them justice? Like seriously pictures cannot contain how perfect they are.

Taeil: He’s super cute like really cute. His body is even cute. He’s like right in the middle not super tall but not short. When u look at his face u just wanna smile. Really smooth skin like u wanna rub it, it’s like after u shave ur legs. Has big puppy dog eyes like u finna get lost in them shits sis. His hair is very nice and looks healthy, his hair kinda looks weird sometimes in photos but it really suits him irl!!! Some girl got chosen for Doyoung and Taeil to sing a song to her and Taeil sang a Bruno mars song I’m sorry I really can’t remember what it’s called but you guys know that one Bruno mars love song. His English was PRECIOUS he has a very sweet sing song voice. Everyone melted when he sang the Bruno Mars song like GODDDD boy really can sing well!! He’s a super cute puppy flower boy, he gives off pretty boy vibes 🌸. He was smiling a smol cute little smile the whole time he was very precious and I just wanted to love him.

Taeyong: MY FUCKING BIAS. WOOOW HES SOOO ATTRACTIVE WAS THAT EVEN POSSIBLE??? I WAS IN THE RED CARPET TAKING PICS THEN HE CAME OUT AND I JUST I PUT MY PHONE DOWN AND STARED AT HIM I HAD TO EXPERIENCE HIS BEAUTY RIGHT THERE MY MOUTH GOT FUCKING DRY AT HIS BEAUTY. Super nice skin super cute lil sweet heart trying to please everyone fan interaction every time u turn around. When he dances he GETS INTO IT his hair flops all around it’s really adorable! He hits all his moves super sharp and it’s very pleasing to see. He had a solo before all the other boys came out and he KILT THAT SHIT everyone was in shock because it was so good. He was very nervous and I was like abt to cry bc that’s my baby and no. He was talking in English and messed up and he DID THE CUTEST SHIT EVER he just looked at the ground and started smiling and all the boys just patted his back everyone said “awww” tho so I hope that made him feel better. Really a perfectionist, tried his hardest to speak really good English, ohh boy his English voice is cuteeeeee. He kept taking his jacket off because he was gettin hot. Has nice arms, the boys weren’t lying ab those veins girl u can see them from miles away, he has nice hands too. He’s kinda like Taeil he’s not very tall he’s more on the shorter side but very nice thin pretty dancer body. He was so pretty?They had a little fan interaction wheel of fortune thingy and he kept doing all the little popular American dances he was gettin it in. On stage he’s got a very sexy idgaf vibe, but in reality he’s cute and quiet. A fan had the same hair color as him and when he walked by her he pointed to his hair and then hers and gave a thumbs up. In all he really works hard and you can tell he really cares for everyone especially his members, he’s very nervous but once he gets past that he’s super cute and wants to make sure fans have a good time. ALSO HES FUCKING GORGEOUS I CANT EXPLAIN.

Johnny: BIG HES BIG TALL LEAN BUT MUSCULAR BUILD HE’S THE EPITOME OF A MAN. Very tall, I was at his elbow. He was right next to me and I almost fainted he was so hot. He has these little patches that look like irritated or inflamed skin on his left cheek near his neck and under his jaw his makeup artists covered it really well tho so I really couldn’t tell. He has flawless pore less skin it looked really soft and dewy. His hair was actual sex, the pictures don’t do him justice he fucking ROCKS this hair and it makes him give off sexy vibes. When I told him I loved him he gave me the sweetest smile ever and ugh I melted. Very polite baby!! Asked how everyone in my isle was doing and waved to everyone! I can’t get over how nice his body was I just wanted him to wrap me up in his arms so badly they looked so strong, his body is actually pretty wide but he’s lean and muscular, like he could engulf you. Bless those stylists tho bc his clothes fit him really well and he looked very cute. He’s a precious pure baby in a big sexy man body, he was smiling the whole concert everyone was PIPING HIS HEAD YO. He was talking and it got quiet and he was asking the members to show something and asking the girl who got picked for the song to pick a singing member and a girl in my isle screamed “I pick you Johnny” and he couldn’t contain his smile and laughter like he was cracking tf up. Every time it got quiet I would scream Johnny along with 2-3 other people in my isle and he would smile SO BIG. He was really happy, lots of Johnny stans there. His legs are big and long, when he dances you can see how big they are, he was smirking the whole cherry bomb choreo bc everyone kept screaming his name. In all he was extremely extremely handsome I wasn’t ready I had no idea how handsome he was! He’s so underrated please love him he deserves it. He’s a cute shy baby with a sexy face and body like he would treat u so well I can just tell. I really wanna meet him again!

Win win: PRINCE OF FUCKING CHINA. Huge eyes like they’re half his face. Symmetrical face with very nice features. Sort of round face. Good hair, pretty doll lips. He’s sort of on the shorter side and he’s thin but not as thin as Taeyong. He was gettin hyped, there were a lot of win win stans with little signs and stuff. He didn’t speak any English but listened very intently when Mark and Johnny and the others spoke English, you can tell he really wants to learn. I feel like he’s a fast learner. Very articulate and energetic dancer, looks like he’s having the time of his life on stage. Laughs at anything the members say, he really loves them. I was wearing an nct banner on my shoulders and he pointed at it and gave a heart and I thought I died for a sec. He tries to make sure every fan can see him like when they were waving goodbye he took the longest and kept stopping to wave 😂. He’s a cute baby and sometimes it seems like he isn’t thinking about anything? He loves being on stage and dances amazing I was so impressed by him, the other members all dance very well too. He seems very innocent and sweet, he works very hard and does a very energetic stage. Really tho he’s so handsome like prince of China frfr.

Jaehyun: TALL BABY! HANDSOME BABY! PRETTY BABY! MUSCULAR BABY! He really is tall, almost as tall as Johnny. Definitely most muscular in NCT he has BIG arms, you can see through his clothes how defined he is. His voice is deep, like deeper than on the actual tracks. AMAZING LIVE Singer. He sang live the whole time and everyone was amazed. He’s actually very good at dancing!!! A real man!! The type of guy u wanna wife up. Shy but confident, very smiley and cute with his members. His hair is really nice I wanted to run my hands through it so bad. When he was in the isle with me he kept looking around and licking his lips 😫😫. He’s really built so well and his voice sounds like honey. Actual prince. You think he looks good in pictures? Well if you see him in real life your gonna be blown back by his handsomeness.
Actor like chiseled features, looks like his jawline will cut you. Big eyes, small face. He was very pale, but not extremely pale he was just very symmetrical and perfect looking, he looked like if you could create the perfect man. Overall he seemed like a cute reserved sweet heart, once again shockingly handsome and sexy but also very cute!

Doyoung: BEAGLE! THIS BOY IS TALL AND CUTE! THIS BOY IS BOYFRIEND MATERIAL! He has very circular big eyes, he’s pretty thin. Legs r long as fuck they look like they’re his whole body. Sweet high voice when he sings, he sings very well live. When he was singing to the girl i was shocked how nice his voice really was. Cute hair, it’s also kinda thin. He gives off cutesy boyfriend vibes. Aesthetic boyfriend. Model boyfriend. Very well spoken and articulate. Very chic! Once again he seems like a model or something. All his clothes looked like he was modeling them. Cute stage presence equally cute up close. He wasn’t shy at all he just walked down the isle I was like damn ok. He has this sort of happy but chic aura. This boy knows what he’s doing he’s very good. Overall I just wanna walk through ny with him and take aesthetic pictures, such a boyfriend oml.

Yuta: HANSOME! SMART! LIKE REALLY DAMN HANDSOME! He’s a bias wrecker, he damn near stole my heart. Sexy boy fr tho idk if he knows how sexy he is tho. Good dancer too. DEEP DEEP VOICE FUCKKKK. His Korean is really good too. He’s in the middle for height also. When he dances he thrusts his hips a lot. You know that part in the beginning of cherry bomb the “I’m the biggest hit” part? Boy was thrusting his hips super hard. Nice body, also kinda thin but somewhat muscular. Really attractive and handsome, it’s like he commands your attention and leaves you wanting more. More of a smirk than a smile on stage. Cocky and sexy on and off stage, off stage he’s a tiny bit more cute tho. Sexy without trying sort of dancing. Sweater paws the whole night! He wasn’t sweating super bad despite his million layers of clothes. Seems like the school bad boy. Major bad boy vibes. Watch out tho bc then he’ll do some cute shit and steal ur heart. Overall very sexy with a good stage presence, I feel like he’s very cocky but in a good way like it’s hot, MAJOR BIAS WRECKER.


Mark: SUPER CUTE SUNSHINE BABY TRYING HIS BEST HE WANTS TO PLEASE YOU HES A GIFT FROM GOD! When I tell you the cutest most sweetest lil baby ever I mean it. Little baby facial features with big round eyes. His voice is surprisingly deep in real life? Tries to give bad boy sexy vibes on stage but just ends up being a cutie. PROTECT HIM. He can dance very well I would say one of the best dancers. FULL OF ENERGY THE WHOLE NIGHT. His hair was all floppy and bouncing around it was so precious. He was getting down to the wheel of fortune song like he was actually dancing really well to the random tune. He’s just so super cute and smiley UGJ. He will brighten your day. He was nervous and kept stuttering in English and smiling at the floor it was cute. His English voice is so nice to hear it’s like the perfect tone it just sort of flows into you ears. Bouncing around the stage the whole night. TRYING HIS ABSOLUTE HARDEST AND BEST. Really hard worker. Sweating a bit but it was cute. Everything he does is cute. Overall I jut wanna protect him and watch him grow and get more popular, he’s really so lovable.

Haechan: AWWWWWWW CUTE LIL BABY BOY! SOOO EXCITED AB EVERYTHING! When he dances he also bounces around. SMOL! Heart piercing smile! SMIRKING THROUGH EVERY PERFORMANCE. It’s funny because he thinks he’s older than he is and it’s really cute. CUTE PRECIOUS BABY FAT I HOPE IT NEVR GOES AWAY. Sweet baby face and very interesting and melodic voice. I’m smiling while I write this y'all he was so cute in his little shorts. He was so fucking happy and excited just really super precious. He can dance really well too he killed his solo thingy. Really sweet baby you would never know how much of a trouble maker he was. He’s really the cutest lil thing and so excited he couldn’t contain it! God I just wanna protect him.

katennara  asked:

To continue the in character Hyde in season 1 headcanon/meta, you think Jackie would had fallen in love with him earlier?

Not necessarily, just as he may not fall for her earlier either.

What would had changed it’s the way their interactions would had gone and the way his relationship and small crush on Donna would had worked out. I think, had he been in character since the pilot, his resentment towards Jackie would had been lesser with the past of the episodes after ‘Ski Trip’.

‘Ski Trip’ it’s the first time we see Jackie running into his arms when she is seeking comfort. We never get an explanation on why, and my guess is that writers did it for the laughs since he was presented as the cold hearted/jerk of the gang at the beginning, so having this girly girl wanting to hug him and cry on his chest was going to be ‘funny’, especially when he was, in ‘Ski Trip’, trying to get Donna.

(I also have this headcanon that Jackie may have gone to bear-hug Hyde to save Donna from the awkwardness, since she knew Hyde was crushing on her friend and was being stalked by him)

But joke’s on them because we didn’t see anything funny but cute in it, lmao.

Anyway, I think they could had formed an actual friendship and we could had seen it grow with episodes like ‘Career Day’ while they were hanging with Red, and ‘Prom Night’ (I believe this would still be the hugeeee HJ episode on season 1).

~ Prom Night ~

I’m making a whole section for this because I have given it a lot of thoughts since we first started talking about this posibility.

Keep reading

anonymous asked:

Do you have any fic recommendations?

o u know i do

when the house falls down by sowell, 44k

this fic killed me. rly sad, real happy ending. the premise being sasuke getting thru his head to maybe not kill everyone in konoha. both naruto and sasuke could stand to use the word ‘love’ more and their fists less but what else is new. some violent sex scenes, be warned. big focus on death so, b careful. some issues w delusions. anyway have fun

in good company by weialala, 198k

THIS fic is incredible, changed me as a person, fantastic. i still havent. finished it bc i read it while it was updating but its so good itd b a disservice to not include it. very, VERY sasuke-centric, narusasu is important but not like, the main part. lots of interesting world-building. also, the hokages are ghosts and annoy sasuke a lot, what’s not to like. trigger warnings for drugs and alcohol use, a minor having sex with some sex workers when he probably shouldn’t, etc.

the spaces between us by stripeypirate, 39k, in-progress

an ABSOLUTE fave. updates semi-regularly so dont worry too much abt that. au fanfic set in the pacific northwest in the 1980s. saku/ino and naru/sasu. the setting is so charming honestly and it’s done really cleverly. huge trigger warnings for homophobia and homophobic violence, realistic depictions of gay crises. if its safe for u to read it, pls so do so, i lov it

from the corner of your eye by tolkienbs, 6k, in-progress

narusasu fic where the premise is sasuke thinking the accidental kiss was on purpose. this changes his perspective and the series of events of canon. it’s so good and done so well. i really hope it keeps updating bc its so charming and sweet

sleepless by kinomiakai, 3k

very sweet and emotional fic about naruto and sasuke post-sasuke’s return to konoha. if you love “cuddling and sharing the bed” tropes this is good

cultivate your hunger  by dawnstruck, 8k

post-canon fix-it, sort of. really angsty criticism of the ending, so be ready to be sad. it’s a nice way to cope with problems with the ending though, haha. i read this one ages ago tho so idr  what trigger warnings it needs.

i also write fic but im shitty at updating so. proceed w caution ig lmao

F(x) as Your Neighbours;

Victoria: The Motherly Neighbour;

  • helps you carry groceries if she sees you struggling
  • for special occasions, like Chinese New Year or your birthday, she’ll bring you over traditional Chinese dishes as a way to share her culture and make sure you eat well
  • heard you sneeze once and knocked on the wall, asking if you need her to get you medicine
  • gets anxious if you go out clubbing & aren’t home by 2 am
  • will share sugar or flour or whatever you need
  • asks you to watch her cat and water the plants when she’s gone

Amber: The Friendly Neighbour;

  • dogs barking
  • at all hours of the night
  • just bark
  • bark bark bark bark bark bark bark
  • you bump into each picking up mail and she apologizes, asking if you wanted to go for drinks as a way to make it up to you
  • you end up becoming good friends
  • and she leaves her dog with you when she’s running errands
  • also picks up random things she thinks you’ll like like stickers or an ornament
  • forces you to go furniture shopping since she likes ur furniture and thinks you’ve good taste

Luna: Kinda Loud Neighbour;

  • either she’s so quiet you think she’s died
  • and knock on her door to check she’s okay
  • or she’s drunk at 3 am, singing karaoke with her friends
  • visits often to raid your fridge and play with your pet if you have one
  • sometimes confuses your apartments so she’s wound up getting frustrated, spending 10 mins trying to unlock the door, wondering why the key won’t fit in the lock
  • until you open the door like “????”
  • and then she’s super embarrassed and runs off
  • esp. since it happens more than once lol

Sulli: Airy Fairy Neighbour;

  • a sort of ditsy neighbour
  • the mailman always mixes up your mail so you meet often to exchange parcels and letters
  • can be loud sometimes (mostly just her Pterodactyl laugh tho haha)
  • and has friends over often but she’s conscious to keep the noise levels down past 11 pm
  • she’s aware that they can still be loud sometimes so she’ll bring you food every so often to apologise
  • and her cooking is so damn good that you can’t be mad anymore
  • goes to you for adulting advice, when she can’t work the laundry machine or she’s not sure where to buy nice rugs for the bathroom
  • also walks around her house naked so … yeah

Krystal: Polite & Keeps to Herself Neighbour;

  • another culinary princess
  • brings you homemade cookies or dinners every so often, just to say hello
  • she’s a very quiet neighbour and keeps to herself mostly
  • but says hi in the hallway
  • and offers help if she sees you struggling to carry something
  • but mostly, she’s a great, quiet neighbour who causes no trouble
  • ((sometimes forgets that she sleeps in skimpy outfits and collects the mail like that, blushing so hard if u cross paths))
  • ((then other times she’s wearing thick, nerdy pj’s and is embarrassed again since asdfghjkl now her neighbour thinks she’s a weirdo))
6

24.09.2017

So after going to vote today i spontaneously decided to take a walk around my neighbourhood! I actually love doing this since even tho I’ve lived here for all my life there are still so many places I haven’t discovered yet and it’s just a really nice way to relax and to just sort out my thoughts even tho I was so tired of going up all these hills also: AUTUMN IS HERE GUYS I CAN’T WAIT UNTIL EVERYTHING IS PAINTED IN ALL THESE WONDERFUL COLORS 🍁

palmtop-mn-co  asked:

Simce you answered a question about getting into the animation industry, do you have any advice who wants to do art but not be destuted while doing it? Basically a 'Do Art and Not Die: Guide of Passion and Paying Bills.'

hahaha, interesting question. the art industry varies a lot in what sort of money you can expect to make, but since i only have experience in animation, a little in gaming, and a little bit in print i’ll speak to those.

so the first thing you should know is that a full time job in an animation studio is a steady and comfortable place to be. most major studios are in the union (the animation guild) and have to adhere to certain wage standards. you can view them here (you can get more info or find this page again by googling “animation guild wage survey”). most positions are hourly, meaning you get paid for overtime, while higher up positions are salaried and you don’t always get compensation for overtime. 

even if you work for a studio not in the union (most of the major ones are), you can use the wage survey as leverage when negotiating wages.

if you don’t want to work at a studio and would rather do freelance, that’s gonna be a hard road to travel. freelance for animation is weird and challenging and you usually get underpaid (look at the wage survey for the minimum price for a background design. $100 per piece??? ridiculous). most people in the industry supplement their full time position with freelance, i don’t think it’s possible to survive on just freelance haha.

so bottom line in animation: a full time position is comfy and good. you prob can’t survive on just freelance.

in gaming idk, i’ve worked at a studio and i’ve done freelance. i was an intern at the studio and made pennies. they don’t have a union afaik so i couldn’t really do much. freelance, i just charge the rate at what i make at my full time job. because there are so many indie developers out there, they’re more willing to work with you. that’s been my experience. i have heard that people who have really cushy full time positions at big gaming studios make hella bank tho, but freelance in gaming isn’t so bad.

i’ve only worked on one print project that unfortunately got cancelled, but in print you generally charge by piece, not hourly like in animation and gaming. if you can sleuth out a lot of jobs, that sort of money really adds up fast considering how quick it can be to turn out one illustration. if you really have a freelancer’s heart, i’d consider pursuing print rather than animation or gaming. i don’t really know how to get into print though hahaha.

prob the most lucrative way tho is to cash in on royalties. like if you publish a book or put out designs or patterns, things that can be sold or used over and over again. i know even less about this field but i know there’s $$$$ in it.

i guess overall, know that full time positions are pretty lucrative, and freelance can pay big but it’s not guaranteed work. if you land a union job, they can help with any sort of wage disputes, even with freelance, which is nice. when you’re on your own, it’s so important to be firm with your rates. don’t let people walk all over you, don’t fall for the exposure myth, if they want to pay you less then ask for some other form of compensation in addition to the lower rate. if a job doesn’t pay well, don’t take it, even if you think you need the money. you have a reputation in the industry, and if you get the reputation of someone who will work for cheap, that will stick with you. and it lowers the market value for other artists, which is a huge problem in the industry. it’s hard to get higher wages because there are so many bright eyed young people who will work for close to nothing to get their foot in the door. don’t be that person. art is just like any other professional industry, don’t let anyone tell you otherwise.

i hope this was helpful, i am not sure i have enough experience yet to really say a ton about the long term money game in art (●´ω`●)ゞ so this is just from my personal experience

anonymous asked:

In the wolf au, is Kirishima dating Denki, hanta, Mina, ect or is just kinda a wolf thing? Not that I mind either way I'm just super curious lol. Also it's so lovely, your work is so sweet.

Anon said: hello fran!! How are you? I hope you’re doing great!! sorry to bother you haha but I wanted to ask something!! So, in your wolf!kirishima comic it says that Denki’s pack and so is sero and mina, does that mean that they’re wolves shifters too?? And will we ever get to see them?? (also is there kamisero? Sorry my weak heart loves them yeet)

Ohohohohohohoho I’m glad you both asked about Kirishima’s pack cause boy do I have answers - okay first things first, Kirishima is only dating Bakugou and he’s the only wolf shifter in the pack (well, Mina is also a shifter, just not a wolf shifter)

In the AU pack dynamics are loosely based on how wolf packs work in the wild: in nature usually there’s an alpha couple (the “alpha male” and his mate) and the rest of the pack is made out of their pups! So by all means it’s just a family unit - once the pups are old enough to fend for themselves they leave the “pack” to form their own family - they’re social animals, so they need a pack to be happy and safe, and that reflects in the AU too. In this universe though it’s pretty normal for wolf shifters to date/marry non-shifters or shifters of other kinds, and when that happens the resulting kids might or might not have shifting abilities, which results in the process of forming a pack being a bit all over the place

In Kirishima’s case, he was born by two non-shifters who had shifter blood in them - as a wolf shifter his wolf side needed a pack to feel well (let’s say, other wolves to play with and learn from and so on) so as a kid he used to spend a lot of time with Fat and Amajiki (both wolf shifters!) who acted as a surrogate pack for the wolf in him - now he’s old enough to have his own pack tho! And while ideally that would mean he builds his own family with another wolf shifter, he ended up falling for Bakugou, who’s a non-shifter and a man, which means the family plan sorta went down the drain. His wolf still needs a pack to be happy tho, and that ended up meaning he latched onto Mina (a childhood friend) and Kaminari and Sero (Bakugou’s close friends) who by this point are as close to him as if they were actual family.

So in theory Kirishima’s wolf side sees the pack as himself and Bakugou as the alpha couple and Mina, Sero and Kaminari as the “pups” - practically though Kirishima’s human side has a perfect grasp on his wolf’s instincts, so all in all it ends up just being five pals loving each other like family, no power imbalance at all (…he does get clingy after his pack members spend time with people outside of the pack, but he doesn’t ever try to stop them from socializing outside of the group and cuddles and general close proximity are all he needs to make his wolf feel better!)

…as you can see, I spent more time on this AU than strictly necessary haha

Keep reading

Honestly I’m so fucking sick of people saying the sidemen are problematic. Yes they make jokes but every normal friend group makes jokes like that. That doesn’t mean someone is fucking problematic. It’s not like they’re gonna play that one song every time they see an Indian walking by just because they do it with Vik. They’re not gonna make gay jokes to every guy on the street just because they do it with Ethan. Just learn to take a fucking joke and stop trying to be so damn politically correct all the fucking time. Like I for example laugh at the most harsh jokes in my group of friends but at the same time I’m the only one of my friend group who fights for equality for everyone. Whether that’s sexuality, skin colour, religion, sex and so on. I’m the only one who actually goes to protests even tho I make the ‘worst’ jokes out of them. Your humour, the jokes you make with your mates and your actions towards others are very different things and not at all related. Did you all suddenly forget about how much money they raise for charity, how nice they are to fans, how much they appreciate us? And yes they have young people watching them but it’s not their job to raise those kids. That’s what parents are for. They’re not some sort of role model for how to live your life, they are just some guys on a screen. Now calm the fuck down everyone 🙄

anonymous asked:

you think that the order of the diamonds on the 4 quadrant symbol has something to do with their status? like white diamond is the highest and blue and yellow are at the same level and pink was at the bottom? or do you think it's because of the location of their gems?

i think it might be because of their age tbh. white would be certainly the eldest and thus most privileged, she also has a gem on her forehead, a spot for a crown. yellow and blue can be even in age or the difference can be small, and pink of course was a baby.

theres this graph from the humorism page to back it up:

from top to bottom: pink, yellow, blue and white. this would indicate white is the eldest and blue is the second eldest. of course its a guess but so far the temperament theory holds water… tho yellow seems to have more planets than blue on the old mural, but maybe its not related to age but achievements of some sort (she IS ambitious).

but maybe it is just gem position that so happened to form a nice insignia and it doesnt reflect the hierarchy among diamonds. or the gem position reflects their personalities. however i feel like it all is kinda like a chicken-egg situation.

anonymous asked:

I don't know if I like what the manga is doing with the eri story wise right now. Like, after the new chapter, if eri's quirk ends up doing what I think it does, it will probably be a huge loss for the manga story wise. (I love mirio and nighteye, but in this situation, to get them back this way, would probably feel like a huge cop out)

Ah, can’t say you find me on your side on this, anon - generally I’m a positive person! And I like bnha because it’s a positive story! So, yeah, if Eri’s gonna fix it and avoid deaths and permanent damages all around I’m not gonna mind it one bit. I understand your position on this tho, and I’m pretty sure you’re not alone on it. I guess it’s about what you’re looking for in a story, and what the point the story means to bring across is to begin with - you say that having an all around positive outcome to this arc is gonna be a loss for the manga, but bnha isn’t snk. It’s not Tokyo Ghoul, or D.Gray-man, or any other story made to drive across the point that life is sad and sad things happen and you just gotta deal with it as best as you can. The general point of HeroAca, since the very beginning, is that luck exists! Things can turn out for the best! Look at it, our protagonist didn’t even have a quirk and now he’s got the best one out there. Literally became the successor to the greatest hero alive without doing anything aside from being a nice guy

I mean. I get why you’d wish for a… more real story, I guess. I get that you might like the angst and the realness of life being shitty and bad things happening and all that jazz. But that’s never been bnha’s point? Since the very start? Deku’s whole arc is turning into a fight to show you that you should never lose hope and that even set futures can still be rewritten - and, about that, there’s also how big part of this arc is still about Nighteye and what he saw in All Might’s future, and about Deku wanting to prove that he doesn’t have to die, so a girl that can literally rewind said future to make it go some other way? That’s exactly what you need to counter Nighteye’s quirk. Deku might talk about twisting fate all he wants, but considering how Nighteye’s quirk works and how precise and definitive it is, without something that can make what Nighteye saw happen just to bring it back and change it there was no way Deku could have done much.

As I said, I get why you’d be disappointed in the possibility of a total fix-it, but as far as bnha’s plot goes I don’t think the story’s gonna lose anything with simply keeping up the positive-to-a-naive-point look on life it has always had, if that’s what it decides to do. You might end up finding the story less good then you’d been expecting, but that’s because you were seeing bnha as a genre it has never even tried to be. This is still a story in which at some point holding hands saved the day, after all haha

Keep reading

…..HAPPY VALENTINE’S DAY YA’LL??

Ok so this WAS just going to be a quick sketch, but- I’ve never done ANY sort of ship art before, at least- None that I can REMEMBER… So I thought it’d be really nice to start on Valentine’s Day!

AND IT ALSO KINDA DOUBLES AS AN EARLYISH BIRTHDAY PRESENT TO ALAINA EVEN THO I WANNA DRAW HER SOMETHIN ELSE AS WELL. YEP. HAPPY BIRTHDAY DEAR!!

And also I really really REALLY love this ship so like. Win win :D

[Bubblegum belongs to me!]
[Zigzag belongs to @alainaprana!!]

no offence but what is actually the point in going to work when my work crush isn’t there