it git

Değiştiremediğin ne varsa vazgeç çünkü bazı şeyler değişmez, bazı insanlar da öyle.
Seni sevmeyen sevmiyordur bunun ötesi yok “ya sonra” deme sonrası da yok.
Yük etme artık kendine unutamadıklarını, olabildiğince hızlı toparla kendini.
Çünkü seni sevenler, seni böyle görmeyi hak etmiyor  sende öyle.
Kendine bak aynada gözlerine bak iyice yorgun ve kızarmış gözlerine…
Onlar mı hak ediyor hayır onlar da değil.
Hayatına devam et arkadaşım.
İnan kimse bu çektiklerine değmiyor.
Vazgeçmen gerekiyorsa vazgeç, gitmen gerekiyorsa git, unutman gerekiyorsa unut.
Bunun sorumlusu sen değilsin sana bunu yaşatanlar bunu biliyorsun değil mi?
Yeniden, başka bir aşkta tekrar dirileceksin.
Sabırla bekle…
Haydi doğrul ve bir mum yak karanlığına.
Aydınlık günler yakın…

Saibeliyazar

sona gelirken.

bugun bir arkadaş dedi ki: bence git konuş. hem ne olacak ki. en kotu ne olabilir. en kotu bi daha konuşamayiz :) dedim. bence bu baya kotu..

arkadaşlar ben reddedilirsem ölürüm. yoksa kiz soylemis erkek soylemis bunlar benim umrumda degil. bunlar cinsiyetci toplum dayatmalarindan baska bir sey degil.

**
ben sana itiraf ederim etmesine de sen buna hazir degilsin ki. ben seni severim, fakat sen hâlâ elmayi seviyorken bu pek mumkun olmuyor.

**

ben bâzen cok uzuluyorum. evvela sana. sonra kendime. ama yapacak bir sey yok. soylemek belki unutmak icin iyi olabilirdi ama reddedileceginizi bile bile soyleyemezsiniz.

*
sanirim artik senden vazgeçiyorum. umarim baska bir gezengende tekrar karşilaşmayiz. kendime nazim abiden tahir ile zühre şiirini hediye edip bu bahsi sonsuza dek kapaticam.

hem böyle şeyler sadece filmlerde olur cancağzim, degil mi?

***

tahir olmak da ayıp değil zühre olmak da
hatta sevda yüzünden ölmek de ayıp değil 
bütün iş tahir ile zühre olabilmekte
yani yürekte
mesela bir barikatta döğüşerek 
mesela kuzey kutbunu keşfe giderken 
mesela denerken damarlarında bir serumu ölmek hiç ayıp olur mu
tahir olmak da ayıp değil zühre olmak da 
hatta sevda yüzünden ölmek de ayıp değil 
seversin dünyayı dolu dizgin
ama o bunun farkında değildir 
ayrılmak istemezsin dünyadan
ama o senden ayrılacak 
yani sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı? 
yani tahiri zühre sevmeseydi artık yahut hiç sevmeseydi
tahir ne kaybederdi tahirliğinden 
tahir olmak da ayıp değil zühre olmak da 
hatta sevda yüzünden ölmek de ayıp değil.

24 march. the game Mr hudson is off.

anonymous asked:

What are your thoughts on my boy Warboss Gorgutz?

I used to say I always wanted to write ork point-of-view scenes, and getting to write them for da ‘Ead ‘Unter in the novelisation of Dawn of War III was a dream come true. He’s up there scrapping for the spot of favourite Dawn of War character. Da best git.

anonymous asked:

Birini seviyordum uzun zaman oldu sonra ikimiz de farklı insanlar tanıdık, farklı insanlar sevdik o beni belki hiç sevmedi ama ben kimle olursam oluyum yine dönüp dolaşıp onda duruyorum. Başkasının hayalini bile kuramıyorum o benim için çok farklı. Şehir değiştirdi, geri dönme ihtimali var sence beklemeli miyim, umut tükenmiyo

Umut tükenmez ama beklemek yerine harekete geçmek lazım bence. Git anlat içindekileri. Olursa olur olmazsa da önüne bakarsın olmaz mı ?

Ben 14 yasımda siktirip gittim o evden elimde 3 tane valizle Adana otogarında tek basıma bekledim tek basıma 3 tane aktarma yapip siktigimin okuluna gittim lan ben tek basimaydim kilometreler vardı ailemle aramda ben tek başıma aslanlar gibi ayakta durabilirim ben senden daha çok kendi basımın çaresine bakabilirim sıktır git bana çocuk muamelesi yapma YA İNSANLAR BENİ CİDDEN ÇİLEDEN CİKARİYOR SEN KİMSİN YA NE HADDİNE ARKADAŞ SANA NE OLUYOR

He just DOESN'T REMEMBER
  • Viktor: *Yuuri is eros, I've never seen anyone more eros than him since that one night at the banquet, there is no other way to describe him but an erotic man with such passion there is no doubt about it he's the epitome of erotic love*
  • Viktor: Yuuri, what is your eros???
  • Yuuri: a pork cutlet bowl
  • Viktor: for fucks sa-
phone wallpaper types

Type 1: their phone background is of themselves

Type 2: their phone background is of their significant other

Type 3: their phone background is of themselves and their partner; a couple

Type 4: their phone background is of a couple, usually fanart of an otp or a show couple

Type 5: their phone background is of their favourite character

Type 6: their phone background is some really fancy art or quirky/minimalistic kind of thing

Type 7: their phone background is of their pet

Type 8: their phone background is of their family or friends

Type 9: their phone background is one of those stupid shitty backgrounds that are already part of the phone and they never bothered to change it