isa sf 2011

omg lookielookie :D

LOOK WHO I MET!!!

WEYLIE!!! <3 <3 I was so shocked when I saw her! I was like… ‘is that her?’ while I was talking to Marielle and I was like not paying attention at all (hehe my bad!) but omg I can’t believe I got to meet Weylie! I love her vids on youtube so yeah… can’t believe my friends lol they were like she’s someone on youtube… but idk who…

*facepalm*

but yeah :D yay :D :D even though I look like crap in this pic D: but it’s okay haha everyone else looks great!!!