is not too bad

so anyway I love Jared Kleinman and it would be incredible if when you defend him from being more than a meme or a joke you don’t bring up and feelings he may or may not have for Evan and instead focus on the canon fact that his deep insecurities and personal issues caused him to be rude and mean to those around him, including to Evan. I understand that he was lonely and deeply insecure but that doesn’t actually excuse the fact that he mocked Evan, a boy he knew was anxious and had no other friends, as well as Connor, a boy he knew at least had anger issues and no friends. He also encouraged Evan to lie to the Murphy’s (although that doesn’t excuse Evan by any means) and attempted to profit off of Connor’s suicide multiple times for selfish reasons (the Connor buttons and demanding money from Evan to help with the emails). Not to mention, despite him making it perfectly clear to Evan that he wasn’t really his friend in act one, when act two came around he was eager to make Evan feel guilty for leaving him behind. Again, none of this excuses Evan and his poor decisions, but it also means that Jared shouldn’t be excused for his actions either.

* inhales so long they inhale a whole burrito *

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA———-!!!!!!!

I HAD FORGOTTEN I HEARD SOMETHING DROP FROM THE MAIL SLOT EARLIER AND THEN I WENT TO GET MY FOOD DELIVERY AND 

THE THING I COMMISSIONED FROM @ofpaintedflowers ARRIVED SAFE AND SOUND BUT –!!

OH THIS IS A BIG AND RATHER THICK ENVELOPE

OHHHHH

excuse the blurry pics i’m still shaking over this!!

COMPLEMENTARY STICKERS???? WOAHHHHH

THIS!! THIS PRINT!! THE FIRST PIECE OF XENIA’S I SAW AND INSTANTLY WAS TAKEN WITH i’m still crying over how beautiful the flowers are, i’m such a sucker for this sorta ethereally/otherworldly elegant stylization and aaaaa the kids are so smol it’s adorable

MAIN DISH!! THERE’S TWO?? I NEED TO FIND THREE FRAMES!!

it’s still so beautiful and melancholic HNNNGH MINE KOKORO !! and the metallic inks look amazing, gold in reigen’s hair, silver in the roses and the smoke, ahhhh also on the rest of the flowers too, it looks fucking EPIC irl

“oh a cute wintery serirei! how nice, looks like it would work for the cold/warm prompt…” *squints* “why is seri holding that coat over his head…. and what’s with how big reigen’s coat is… and a shopping bag…?” 

“w a i t - !”

!!!! IT’S FROM SHIT-ALL MY FRIENDS I’M DEAD IT’S FROM CH 11 AND I DIE IT’S SO CUTE AND AAAAAAA I DID NOT EXPECT THIS AT ALL!!!

got a touching letter too! HONESTLY i didn’t mean to get hanahaki/art relating to my fic originally but i got carried away after xenia talked about liking it ahaha~!! ZERO REGRET about it tho, it was a great decision, thank you for dragging me into it!! 

in general, a massive T H A N K  Y O U  for the gorgeous piece, and all the extras!! you shouldn’t have ahhhh i gotta sit my ass down and whip some more fic out, i can’t thank you enough!!

4

i deleted this but I was yelled at by @jingukz @itskimtaehyung @yoonngi and @taepott so I’m reposting it (ーー;) 

 I’m pretty sure at least 5 of these people tagged me for this but I can’t remember I’m sorry ndkd: @boyscoutstyle @hobsmxtape @taenity @blameblamebts @cinnamonsuga @agustdia @mylovejhs @sinnamochi @alway5 (YES THIS IS KAINA HANNAH) @jungkooknoises @btsnoonatrash @pansugah @btsnoonatrash @petitmin 

omg you guys, i’m getting anons angry(?) at me for making a marichat post AND ALSO for making a gif sarcastically slamming marichat—– and i don’t   know how to react like

you guys are way too funny i m going to die

SRSLY GUYS STOP. MAKE UP YOUR MINDS OR SO HELP ME LMAO

anonymous asked:

liSTEN. I was perfectly fine with my life that didn't include a Jeff Hardy love. BUT YOU RUINED THAT. I see what you reblog all the time and because of that I now have an unsatisfiable love for Jeff Hardy. AND THERES NOT ENOUGH FANFIC ABOUT HIM. Anyways, just thought I'd let you know that you are solely responsible for my love of Jeff

omg lmao you’re fucking joking!! i’m glad i could be of assistance lmao.

well okay i know the issue with fanfic and him so. if you aren’t already aware, you get reader/oc fanfics on here and on ao3.  occasionally on FF but those usually are terrible, no tea no shade but that’s just how it is. on FF and livejournal and those angelfire websites you get fanfic with other wrestlers and it’s 97% slash and the good shit is slash so there’s that. be warned that anywhere you go, there will be incest fics. it’s just how it is. just don’t read it. please don’t. for your sake and mine.

tumblr fanfic

so you have to raid these tags: here here here here

“downright neighborly” part 1 & part 2 by @concussed-to-pieces

“permission” by @wrestlingbabe

“lazy day” by @wrestlingbabe

“reunion” by @wrestlingbabe

the nsfw alphabet @wrestlingbabe did

“morning surprises” by @it-is-reigning-men 

everything else is in the tags, i just had those specifically bookmarked lmao 

FF (fanfiction.net) fanfic

great users with that quality fanfic: neroanne slashdlite winchestervivi jeffromattyhardy terrahfry codyrhodesfan dark kaneanite hardyboyz4eva xxxarwenxxx undertaker1465

and randomly assorted mixed things in this person’s favorites tabooh and in this person’s as well, assorted jedam fanfic

archive of our own (ao3) fanfic

raid this tag 

and this is @it-is-reigning-men‘s fanfic (”don’t break so easy”) but on ao3 lmao i couldn’t find both parts linked on tumblr so forgive me 

i put specific favorites here to the ff & ao3 fics but it isn’t all jeff fic but yeah you can look around lmao and i may or may not have forgotten stuff that it is on that list 

other/assorted fanfic

THIS WEBSITE is has literally almost all the jeff fic you’ll ever need and it has a part 2 and part 3!! and is being updated to this day so that’s a win PLUS there’s series fics over here!! this shit is all slash though so if you aren’t into it just fucking run lmao

there’s some stuff over here

and i don’t have anything from livejournal actually saved, but i know there’s stuff there lmao. it may be worth looking into. just google ‘jeff hardy livejournal’ or something like that. 

i hope i could be of some help!!

Guys...

Oh. My. Fucking. God. I literally just took Simon fucking snow’s order. I kid you not he was an exact Simon snow. He had the bronze curls, and the golden skin, and the moles. Oh god the moles. They were all over his face and neck and I could just imagine Baz tracing them and ugnh. His freckles were adorable. And oh god he was wearing the sexiest suit ever. It was black and clean cut and it was amazing. If they ever make a movie I want that guy to play Simon, and I don’t even know who he is or what his name is. I really hope he comes back.

enchantinglanddreamer  asked:

Hey just so you know, I love you and your blog and I hope you have a great week!! Second, what happened to teamiplier? And wiishu?

Aw thank you ~<3

as for the Family friendly/Dystopian youtube au, Teamiplier doesnt do sketch comedy after Mark has been fixed. Anyone who used to be close to Mark has either been dealt with by either separating them from mark and keeping them out of his life, or are still working for the channel and unaware of any heavy changes (kathrine and ethan still help with editing, but they dont get to hang out with Mark much at all)

Wiishu is dating Jack. Jack has always been chipper. She was a fan when they met so….she doesnt know that anything has happened to him. I mean, she’s probably noticed he doesnt curse nearly as much, but thats probably just because of the job. The most obvious thing is the scars jack has. And she doesnt want to bring it up in case hes sensitive about it. And her youtube channel is just recently started, so shes not far enough along to be monitored.

I can’t believe I read with my own two eyes someone comparing the utter cluster fuck that is the cast of supergirl with the 307 situation on the l00… I mean, after 307 people (like me) could not sleep for a week.

Yeah, what happened yesterday was awful and disgusting and I support the supercorp fans all the way. But comparing the two situations is going a little too far. Just my opinion tho

im so pissed and tired and everyone’s fed up with me