im still sorry for the quality

“I live in my dreams — that’s what you sense. Other people live in dreams, but not in their own. That’s the difference.”

Begin!AU

This is crop the frog.
He’s supposed to help me figure out which image format wont be distorted and compressed through my blog theme

So that you can enjoy the same quality on both my blog and your dashboard!  

You’re doing a good job, crop! 

Hmm. Seems like we have to get smaller…

still not quiet there yet… 

almost…

REALLY? anything over 350 Pixel gets compressed!? Oh hell no, maybe I should choose a different theme…Im sorry pal, you dont deserve this. You did great, lets get you out of the box…

There you go. Bon appétit!

“Haise had feelings for Touka but Kaneki doesn’t”

But, hey!!!

Look!!

The title of the chapter where Haise first met Touka (and the one he instantly fell for her) is called:

The feelings Haise felt for Touka were inherited from Kaneki. It just happens that, since Haise didn’t have any memories of his past, he also didn’t have any issues that would make him lock is feelings deep down on his heart.

While Kaneki had a lot to deal, Haise was just Haise, which made his feelings for her more obvious and transparent.

Kaneki and Haise may be “““diferent”””, but the heart is the same.

llorstel  asked:

I'd love to see Lisa Lisa in your style~

i love her and her son with the fire of 1000 suns….

2

“You’re alive.”


Shadowhunters 2x10 - By the Light of Dawn

3

lol i bought some of my own prints from society6 just to check their print quality ((because i’ve been getting so many requests about uploading my art so people could get them as prints but i wanted to make sure that the quality was nice)) – was a bit surprised at how the different the colors were – they were very faded and yellowish (so i pulled out the mini comic prints) ;; the magazine mockups were a bit dark but i think it’s okay *__* i still kinda liked the prints from the local shop better ((the family portrait prints are so smooth when printed large AAAA so happy)) :0 anyway i left the magazine mockups in society6 so idk

these are terrible phone photos im sorry i was in a rush hahaha

8

This is   ;  F a t e ♥(˘◡˘ )

So This is a game, where each member picks someone and buys him a gift without revealing who he was to anyone til the end. Somehow Taehyung got himself when he picked a paper and Namjoon was the only left member to pick, which explains why Tae knows his secret friend. What I really like about this moment, is the game of fate in here; as you can see taehyung liked those bracelets and you see on the other side, Namjoon bought him very similar ones! :’)  even tho he said He won’t find what will please Tae! Isn’t this just beautiful?

Now repeat with me:  VMON is love VMON is life VMON is love VMON is life

anonymous asked:

!!! please do a recommendation of blogs for each member?

i’ll try 💜,, i’m sorry if i left anyone out omg, im really bad at these

Taeil: @1aeil & @taeiloves!! my two favourite taeil-centered blogs and this angel needs more love so 💜

Hansol: istg we need more hansol fans like?? don’t sleep on him please!! but @debuthansol (i love this blog so much i lowkey always go to stalk their blog because i’m hansol-deprived) & @ncttrashaf (they’re a scenario blog but one of the admins (i forgot her url ahh) stans hansol and it’s really cute), on a side note their scenarios are really good too so go check them out!

Johnny: @suhsexual (lauren we dk each other personally but i lowkey squeal everytime you reblog/like any of my posts your scenarios are so good hehe), @lovejohnnyseomuch (your url’s the cutest thing ever)

Taeyong: @grandpa-ty (even though you post more about nct as a whole, i still love you & your love for ty track hehe), @leetaeyongdeservestheworld, @cutie-lee-taeyong & @teewhytrack

Yuta: @nakamuto (even though she reblogs more about mark 👀 it’s cute aw), @iloveyu-ta (hazel ily hehe, she stans taeyong too if im not wrong so!

Kun: same for hansol y'all need to stop sleeping on him like? @stannctchinaline (chinaline in general so !), @kunxxxsol (they post about hansol too sometimes so yay)

Doyoung: i love him someone please recommend a doyoung stan blog please

Ten: @teninist (whenever i see you fangirlling over ten on my dash my heart just flutters because it’s so cute honestly??) @tenislove, @tensluckycharm

Jaehyun: @thirsty-for-jae (their blog is of high quality™ and i love seeing their posts on my dash hehe), @why-jaehyun (cody your gifs & posts are wonderful too), @yourjaehyun, *lowkey tags everyone because we all let jaehyun ruin our bias list & dash am i right*

WinWin: @vvwin (i miss you jie i hope you’re feeling better in every way possible ;-;)

Mark: where do i start there’s so many mark fans sksmns, @marksvocals (your posts are so cute kaksjz), @mxrksgf (i love your blog aw), @mochamark/@marknicorn (my idol ily lots, go check out her scenarios y'all, even though she lowkey posts about jeno too 👀), @markleesa, @markmy1st, @markleesgiggle, @sammymunchiecheerios, @scraemin, @trademarklee & @nct-marklee (y'all make my heart flutter because who doesn’t love mark akksns)

Renjun: @fairyprincerenjun, @renjunstoothgap & @renju-n

Jeno: zelia 👀👀, @jenowhat, @jenothanks (both of your love for jeno are so cute!!)

Haechan: i dont wanna see any of y'all sleeping on him anymore!! @donghyuckstudies, @donghyucks90sgf, @haecchan, @haechansgf, @haechannie, @hyuckmeup (the amount of donghyuck fans yay) & also lowkey @freakydeakytaeyonq (even though your bias is taeyong hehe ily)

Jaemin: @jaeminnana (lemme introduce to you jaemin’s soulmate!! ily vivienne), @jaeminniemouse & @mkayjaemin

Chenle: @nct-dork (if im not wrong her bias is chenle, but her scenarios are great too so go check her out), @chenleismyson

Jisung: vivienne im watching you too 👀, @jisung-ie

Scenario blogs: because im a sucker for scenarios, @nctreacting, @cutiephon-texts, @cremethorns, @chipsandwaffles, @alwaysinmyheartnct (vivienne & amy i love y'all), @stormae, @texting-nct, @ncttexts, @squaresreact *lowkey tags myself,nah kidding*

Wonderful and great blogs you should just check out and follow in general: @dreamteamnoona, @odetonct, @yutasings, @nakamotens (super high quality blog like?? 💜😭), @haenyan, @taeyounq, @smolmarkhyuck, @zeusmayo, @neotechs, @nctiful, @neocitys, @nctees, @nctales, @nctgiri, @nctuhohahyes

i hope this helped in some way!! feel free to add on to the list if you need to, my mind’s blocked rn so sorry if i left you out i still love y'all 💜