im in such a bad mood rn wtf

tbh the smell in the house is so awful, i mean i realized as soon as i left the smell was on me but when i got back it was like FWOOF to walk in. and its very upsetting bc im pretty sure we’re going to have to wash EVERYTHING that was JUST washed over the weekend. idk actually why im *this* upset rn, but my autouhhh phone typey thing is also pissing me off bad so i guess i gotta conclude it’s my mood more than events. anyway FUCK skunks i swear to GOD.

and it happened at like 8pm last night and now its like 130pm lmao wtf