idk if i like this coloring but whatever

3

I’ve been in a Teru mood lately

also I couldn’t pick just one palette…idk, which one do people like best?

4

if the Lord don’t forgive me
i’d still have my baby and my babe would have me (x)

hey um this is a random long caption. I really appreciate you all. The fact you take time to tell me about your day or how you feel or your opinion on something I ask is just nice and sweet and I know it’s small but like just speaking to me is cool even if it’s not direct. Yeah so Um I’ve been feeling weird. I’m not sure why, well I know why but idk. I know this has been emphasized time and time again but I don’t think it hurts to emphasize it again. I mean maybe it does it’s probably annoying but hey that’s me right. You know I do these over the top colorful looks and am overly bubbly sometimes it may seem but um it’s not always like that. I’m not always an angel, I can lie, I can breakdown, Im insecure, I can misinterpret things, sometimes I won’t listen.. and so on. But i try really try to be a better me and try hard to do whatever I want when it comes to what will make me feel good and not worry about outside opinions ya know (doesn’t work at times but a lot of times it can). So however you want to express yourself it’s okay. Something someone says about you or a friend or your dog isn’t about that specific thing, it’s about them and their own view of the world and how things should be. And we’re all different so we’re all gonna have different outlooks. What they think you should do may not be what you think you should do about a situation or what to wear to an event or the best way to approach that person you like.. etc. idk this really doesn’t have a point and I’m just typing as I think but.. remember ppl look through different eyes and remember to look through your own and find what works best for you and it could be wearing a yellow wig, over lining your lips, investing in equipment to efficiently stream you playing your favorite games, or entering a spoken word contest even tho you’ve only written one poem before. Idk we’re only here for a short period of time and I just want you to do and be whatever makes you smile a little bit or lose yourself in. But yeah thank you for always being kind to me and sharing that kindness and love with others as well. seriously love you all

anonymous asked:

The Incenerated color palette seems pretty fitting for dipper imo

I don’t know if this was simply a comment or an actual request but I went ahead and did it anyway hehe

Ahhh man it’s been so long since I’ve drawn anything from GF;; feels nice uwu

2

i was enabled somewhat by friends and ended up making berserk heart buttons LMAO!! i just drew whatever came to mind at like 1am so um .. here we are

i got the [ griffith apologist ] ribbon at ALA for his heart and i’m. genuinely not sure how to feel about this LMFAO thank you

there’s only one lone guts left in stock and it feels kind of fittingly sad… but at least he’s got puck.

describing eye colors isn’t actually v helpful as a description??? talk about the makeup smeared on the left side, the lines under their eyes, the sloppily cut hair obscuring their eyes from view, how bloodshot or sunken they seem in the face, how wide they go at the slightest sound, how glassy and unblinking they seem, how they’re always darting away

all of that tells me a bit more about the character than whatever shade of gemstone they most resemble, seriously

2

Choose wisely, Pacifica

(haha i just wanted to draw my version of older! dip and mabes. Feel free to tag as either dipcifica or mabifica

or both because both is good

both is awesome)

let’s play hannibal or pushing daisies!

  • the Main Guy really likes to cook. like really likes to
  • his kinda love interest slash other main character (now known as The Brunette) likes dogs
  • there’s an african american Detective Guy who just wants to do his job and is involved somehow with Gina Torres
  • the Sassy Blonde character 
    • bonus points if the Main Guy, The Brunette, and the Sassy Blonde are in a weird kind of love triangle
  • Bees? BEES.
    • bees as an accessory to murder 
  • Ellen Greene
  • Female Horse Jockeys
  • ~aesthetic~ color palette 
  • Raul Esparza
  • Many great shots of food
    • but you’re going to be thinking of dead things when you look at the food #sorrynotsorry
  • Ridiculous, elaborate murders
Dress in Every Color- Tyler Seguin

Originally posted by midsummermagiic

Ok ladies and gents another Tyler smut! This one’s softer so if you didn’t like the last one give this one a try and if you don’t like smut… Ryan Strome is up next! Enjoy!

Warning: cussing, sex, smexy time, smut

Anon Request: your writing is amazing!! i have a request, tyler seguin smut? maybe where you guys are at some type of event but he has other ideas? idk whatever you want :)

~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/

              Your dress was a little too conservative.

Keep reading