i-be-chillin'

thoughts

originally i had a lot on my mind

but now idk LOL just chillin

i found that this summer was not as productive as id like it to be. Mostly cause I still don’t feel comfortable with who I am. I use to workout and play games like crazy to escape from a future that i was unsure of, but now that architecture kicked in, I really don’t have much of an excuse anymore. There’s nothing to run away from anymore.. kinda LOL

It’s something I enjoy, it’s hard as fuck but it’s fun

I’d like to go through some kind of image change… become someone that I’d think is cool LOL but fuck I already know that if this was a manga, my character is the comedy relief, side idiot character LOL

Honestly tho, it’s probably time for a change

i’m goddamn old as fuck, got responsibilities now… money $$$ is needed, body is in horrible condition, mental state gets shitty at night… 

maybe in a year’s time I’ll become someone that I think is pretty cool

I’m not avoiding it at all. I think it’s awesome! And come on – we’re The Flash. It’s parallel universes. Grant Gustin is The Flash, and I’m The Flash, don’t you see? It’s the event horizon, we crossed it, baby. Grant and I are chillin’. We’re going to have a race. It’s gonna be dope. Like Jay Garrick and Barry Allen back in the day.
—  Ezra Miller [x]

The thing about anonymous hate is that whatever mean thing you want to say to me I have already thought about and told myself a million times over. I am desensitized to all of it - depression does that to you. Like you are not original or clever in the slightest.