i had to share lmao

jujubee123universe asked:

Okay you really don't have to post this. But I have gone on and off tumblr before due to a misunderstanding. One day I heard a story that Drake telling people he slept with Tyra Banks, and then Tyra was on TV trying to rap about how Drake put their business out there and she sounded crazy (can't rap at all) Well I was LMAO and i had to share. Tyra, you go you Cougar you!! Then i hash tagged it cougar. Well I got all these 'cougars' following me and their avatars were pics of their boobs. I felt

Girl…. U know I’m gonna post this….


LOL…

I think drake is so coward, like, if u sleep with a woman, what’s the point of spreading it like wild fire on the media???

I think drake’’s gotta have some sugga tho„„,coz even Amanda vains wanted him to murder her privates….LOL…..


UGH….. NOW THAT YOU SAY THIS, DRAKE WOULD BE THE LAST PERSON ID SLEEP WITH IF I WAS FAMOUS…. 


hahahahah…. Ain’t nothing wrong on being a cougar btw. 

If tha man is into you, then fuck everything else and GO FOR IT!!!! 


Lol…..AND GIRRRLLLLLL

there’s never enough sex in this tumbler ….sex is always welcome

anonymous asked:

Ok but do you understand how happy this chapter makes me. Like, you're making me wish I had someone to share my life and time with lmao. I've said it before and I'll say it again, best fic I've ever read in the phandom.

i wish i had someone to share my life and time with too, anon. *sheds a single, lonely tear* i’m very pleased to hear that it made you happy. i put some extra effort into this one, trying to get it to come across exactly how i wanted. thank you for your very kind words (。・ω・。)ノ♡

Natalia kills: *meets Alex Turner*

Natalia kills: as an artist who respects creative integrity and intellectual property, i am disgusted with how much you have copied my husband! do you not have any value or respect for originality? i am embarrassed to be sitting here in your presence. it’s disgusting… absolutely disgusting! you have no identity! I can’t stand it. i’m ashamed to be here!