i'm gonna use my real name for these

I'm shook.

GUYS IM ACTUALLY FREAKING OUT

SO I FOUND OUT I HAD AN UNCLE WHO WAS ADOPTED BY ANOTHER FAMILY BUT GOT IN TOUCH WITH US AGAIN!

AND GUESS WHAT HIS NAME IS??

KEITH.

YES. KEITH.

AND HE’S GAY AND STUFF AND GOT MARRIED TO-

Y'ALL ARENT GONNA BELIEVE ME BUT I SHIT YOU NOT -

THIS GUY WHO GOES BY TJ….

BUT HIS REAL NAME IS LANCE!?!?!?!?!?!?!

I CAN’T BELIEVE MY UNCLE(S) ARE LITERALLY KLANCE™ MY LIFE IS COMPLETE

Fluff Month Day 31 - “I’m yours, forever”

*****
Pairing/Characters: Ladynoir, but the reveal happened already.
This one is short
*****

Ladybug hopped up and down on her feet, trying to keep herself warm as a cold breeze brushed passed. Her super suit was good for almost everything EXCEPT keeping warm. Usually it didn’t matter, because she was running around fighting akumas, but now…

Ladybug blew on her hands to warm them, right as she heard a light thud behind her. She turned around to see Chat grinning at her, and holding up a blanket.

“Thought you might need this,” he explained.

Ladybug smiled gratefully as her partner walked over to her and slung the blanket over her shoulders. She leaned into his warmth as they stood on the rooftop, looking out over Paris’ icy streets.

“Thanks, Chat. I was beginning to worry that you forgot about tonight’s patrol.”

Chat chuckled quietly, his breath warm against the side of Ladybug’s cheek. He shook his head.

“You think I would forget our one year anniversary?” He asked, teasingly bopping Ladybug’s nose. “I don’t think I could, even if I tried.”

Ladybug sighed, a satisfied smile tugging at her lips.

“I’m really glad you’re my partner, Adrien,” Ladybug said, and Chat felt a warm flush fall over his cheeks. He was still getting used to her using his real name.

“I’m glad you’re my partner too, Marinette,” he replied, “I’m yours, forever.”

___________________

I’m gonna miss this month so much. I had a lot of fun writing for you guys! And hopefully I’ll be able to do that still during school and as fall begins full swing. Thanks for reading and ALL THE NOTES OMG I WAS SHOCKED! Seriously, thank you so much.

anonymous asked:

oh sorry for assuming that!! in that case, could you make like, a B1A4 crash course? I'm beginning to get into them and since you've gotten so into them post debut you must know what to do :D only if you don't mind doing it though!

I left this in my drafts for so long and I’m just gonna say: I’m so sorry. I made one of these a while ago but since i deleted my blog and id used a read more you couldnt really use it…. hence not using a read more even tho this is a giant post… if any of the links are broken please let me know!! 

PROFILES

Jinyoung / 진영 / ジニョン / 振永

  • Real name : Jung Jinyoung (정진영)
  • Position : Leader, Vocalist, Lyricist and Producer
  • Birthday : 1991.11.18
  • Star Sign : Scorpio
  • Height: 178cm
  • Weight : 59kg (I think he’s like 62kg now thought?)
  • Blood type : A
  • Animal : Fox

CNU / 신우 / シヌゥ

  • Real name : Shin Dongwoo (신동우)
  • Position : Vocalist, Rapper, Lyricist and Producer
  • Birthday : 1991.06.16
  • Star Sign : Gemini
  • Height : 182cm 
  • Weight : 64kg
  • Blood type : A
  • Animal: Bear

Sandeul / 산들 / サンドゥル / 灿多

  • Real name : Lee Junghwan (이정환)
  • Position : Main Vocalist
  • Birthday : 1992.03.20
  • Star Sign : Pisces
  • Height : 178cm
  • Weight : 61kg
  • Blood type : A
  • Animal : Duck

Baro / 바로 / バロ

  • Real name : Cha Sunwoo (차선우)
  • Position : Main Rapper, Lyricist
  • Birthday : 1992.09.05
  • Star Sign : Virgo
  • Height : 178cm 
  • Weight : 63kg
  • Blood type : B
  • Animal : Squirrel

Gongchan / 공찬 / ゴンチャン / 孔璨

  • Real name : Gong Chanshik (공찬식)
  • Position : Vocalist
  • Birthday : 1993.08.14
  • Star Sign : Leo
  • Height : 181cm 
  • Weight : 60kg
  • Blood type : A
  • Animal : Puppy / Dinosaur

GENERAL INFORMATION

  • B1A4 debuted on the  21st of April 2011 under WM Entertainment. They were the company’s first artist. 
  • The name B1A4 represents their blood types; B1 (Baro, blood type B) A4 (Jinyoung, CNU, Sandeul and Gongchan, blood type A). 
  • The fanclub name ‘BANA’ (바나) was announced by Jinyoung in the fancafe on the 31st of July, 2011. BA represents B1A4 and NA represents the fans. Together it represents the word that means “fall in love” (반하다).
  • The official fan colour is Pastel Apple Lime. 

MUSIC VIDEOS

lead singles bolded (excluding Japanese)

2011

2012

2013

2014

2015

2016

2017

ALBUMS

Korean

Japanese

  • 1
  • 2
  • 3 (can’t find a link)
  • 4 (can’t find a link)

VARIETY SHOWS

all with Eng subs

IMMORTAL SONGS 2

my favourites: 

DUET SONG FESTIVAL (Sandeul)

andddd thats all i can think of right now, hope u like this it took me forever

Isak and Vilde fight over who is a better couple drabble but shit gets real

Note: this was supposed to be a fun thought and drabble but then I got deep lol. I’m actual thinking of turning this into some kind of Vilde fic. What do you guys think? let me know :)

Okay but like all I ever think about is how Isak and Even will now just become THAT couple. You know the one. The couple that are just embarrassingly in love and they can’t be in the same room without stealing glances at each other, or touching, or making stupid dorky flirty jokes and jabs at each other. Like gawd, it’s annoying because they are secretly everybody’s couple goals and omg do they knooooow it. Like oh my gosh I can see them getting super cocky about how adorable they are and oh wow we can’t forget what Isak is like.

So basically I can imagine there being this random convo between Isak and Vilde (because lets be real I get such a sibling vibe between them and I need more interaction like that.) And somehow Vilde just brings up that “omg Magnus and I are the power couple of Nissen! We are unstoppable and everyone knows it!” And Isak who before this was kinda just rolling his eyes and zoning out, suddenly sits up and is like woah bish hold the fuck up. and he’s just like “Vilde, you’re kidding me right?” and she looks at him blankly and replies with an innocent “What?” and he does that really big wide eyed thing with his mouth open in disbelief that she can not see it at all. “Vilde!” he gestures at himself “I mean come on don’t be ridiculous. You and Magnus are so not the power couple here.”

omg Vilde can not believe he just said that, “What?” she screeches before looking at him in sheer disagreement “and what? You think you and Even are? Oh please Isak, Magnus and I are high school sweethearts.”

Isak squints his eyes in annoyance. What is he even hearing right now? “Vilde, Even and I are in high school too!”

Vilde shrugs “yeah but Magnus and I have a beautiful love story, we first kissed at the Christmas party you know?.”

okay she did not just go there. “Are You Kidding Me?! We literally kissed underwater Vilde, UNDERWATER! and he took me to a hotel Vilde, did Magnus take you to a hotel? No because the most romantic thing Magnus does is buy you a stuffed cat.”

“I love cats”

“And Vilde! You wanna hear an epic love story, I mean hello we basically fell in love despite all odds and we defied every single obstacle to be together and he draws me pictures of like the million universes we are together. Because yeah Vilde we are together in every parallel universe because we are that much of a power couple!”

Vilde nods politely and brushes her hair down “Okay Isak but you’re not a power couple. I mean Magnus and I are like Kim and Kanye, separately we are both under appreciated creative minds, but together we are unquestioned, unstoppable-”

“Yeah Vilde none of that sounds right.” isak scoffs shaking his head.

“Look Isak i’m sorry but you’re just going to have to accept that you and Even don’t have the same powerful and I must say, adorable dynamic that Magnus and I have.” 

Isak rolled his eyes and looked at her in complete judgement, horrified at what he was hearing. He was just about to point out that Even is in a completely whole different league to Magnus when both boys sidled up beside them. 

“Halla!” Even and Magnus shouted as they came closer. Even gently caressed Isak’s cheek as he sat down next to him, softly saying “Halla” again but this time it was just for him. 

“Halla” Isak breathed, smiling at his boyfriend and instantly feeling all frustration and annoyance leaving him at the sight of Even’s smile. 

Magnus leant over to put his arm around Vilde in greeting, but she leant over to put her phone in her bag, right before he could touch her, avoiding all contact. 

“What were you discussing that was getting you so mad?” Even asked amusedly, playfully poking his cheek. 

Isak stuck his tongue out at him before rolling his eyes “ugh, Vilde thinks her and Magnus are cuter than us.” 

Even raised his eyebrows “and that made you mad?” 

“Cuter than Evak!?” Magnus shouted at the same time. “Aw babe, Evak is everything we can only aspire to be! Look at them. Their fucking adorable.” he loudly exclaimed, gesturing widely to the couple. 

Even threw his head back and laughed, which of course made Isak smile like a goofy idiot. 

Vilde swallowed and looked up at Magnus, while still avoiding his eyes, “Yes, but we’re the perfect couple Magnus. It makes every sense that we’re together.” 

she looked down at her hands as she picked at one of her nails, “every sense.” 

Isak rolled his eyes, only hearing her words that were claiming Magnus and Vilde were more perfect than him and Even. While Even looked at Vilde in deep sympathetic concern, seeing everything between her words and more.

Magnus of course was just obliviously happy. 

“Well, they certainly do have that over us baby, we are most definitely not perfect. We’re infinite.” Even softened the conversation, hoping his words will give Vilde some comforting peace for whatever was bothering her.

Isak was content with that, letting the conversation go, before announcing he was hungry and telling Even they were gonna go get kebabs. 

“Bye guys” Even laughed before leaving Nissen’s perfect couple alone. 

But lets be real there was only one power couple at Nissen and Evak is their name. 

*Mic drop*

Hey so uhhhhh I know I’m not mutuals with a lot of people and that probably only one person will see this lol but I’ve been thinking and idk I feel like my blog seems a little impersonal(?) because i don’t like saying my name on here soooo i thought I could maybe have a name that I’d only use in here and that you all can call me if you ever need anything 😅 so from now on my name is gonna be Angela :) also btw if you want to know my real name you can always message me and I’ll gladly tell you, it’s just that I don’t like it being public

anonymous asked:

im gonna call myself "anti rad anon"

tbh “gay anon” matches me so well

ok so my real name (dun dun dun) is Mysa, i dont hate it tbh it suits me more than any other name but idk i never loved it so i want a name thats really different and unique and not basic

um I’m assuming these are all you because otherwise people have v random timing but hi !! Mysa is a nice name (also idk if you’re saying it’s basic but it doesn’t seem basic to me ?? I like it) !! but okay if you wanna be called anti rad anon or gay anon anything can be your tag really !! 

BTS and Stage Names
  • Rap Mon: Jimin what are you doing
  • Jimin: I'm taping Taehyung to an alphabet poster
  • Rap Mon: um... why?
  • Jimin: because he's V. He belongs between u and w
  • Rap Mon: wat
  • V: it's ok hyung we're getting into character. it's like a technique to do better on stage
  • Jungkook: is that why you guys poured milk on me and taped chocolate chips to my arm this morning
  • Suga: IS THIS WHY YOU FUCKERS TRIED TO STUFF ME INTO A BAG OF SUGAR
  • Jimin: calm down hyung it's a tech-
  • Suga: I WOKE UP TO TAEHYUNG PUSHING MY HEAD INTO A PAPER BAG OF DIABETES
  • Jin: why are you guys making so much noise I need to catch up on my beauty sleep
  • Rap Mon: hyung it's 3 in the afternoon
  • Jin: well I couldn't sleep since Yoongi kept screeching about grains of death in his eye- Jimin what is this
  • Jimin: it's a tiara for you
  • Jin: this is a piece of cardboard with glitter and mustard on it
  • Jimin: we can't afford a princess crown hyung jfc also we ran out of golden paint
  • Rap Mon: who taught you idiots this "technique"
  • Jimin: well we got the idea from Hoseok
  • V: yeah he kept neighing in his sleep and I figured that since his stage name is J-Horse, he was getting into character so we decided to try it out
  • Jungkook: but my stage name isn't Kookie so why would I- you know what free chocolate chips I don't care
  • Jin: I CARE SOMEONE GET THIS ATROCIOUS PIECE OF CRAP OFF MY HEAD
  • Rap Mon: you know Hoseok's stage name is J-hope right
  • Jimin: Jin how can you say that I spent 3 hours piecing your tiara together
  • Suga: where's Hoseok I'm gonna stab him
  • Rap Mon: guys
  • V: wait Jimin I think we need more duct tape
  • Jungkook: here use this
  • Jin: JUNGKOOK GET THAT STAPLER AWAY FROM TAEHYUNG
  • Rap Mon: LISTEN TO ME YOU NINCOMPOOPS THIS STAGE TECHNIQUE ISN'T EVEN REAL HOSEOK HAS BEEN WATCHING TOO MUCH HARRY POTTER AND HE THINKS HIS PATRONUS IS A HORSE HIS STAGE NAME ISN'T EVEN JHORSE IT'S JHOPE
  • J-Hope: *walks into room* hey guys look at this super cool Ron Weasley bobble head I bough- why is Taehyung being taped onto an alphabet poster
  • Jimin: it's a stage technique
  • J-Hope: oh then Namjoon should be in a closet or under a bed right?
  • Rap Mon: you know what I'm done I hate you all

It is as real as it can be.

This is my early Christmas present for the entire OP fandom. A realistic version of The Post That Must Not Be Named.

Because I promised Dee I’d finish this scary thing when the notes hit 2k and it did. No one was there to stop me. No one was there to help us. If the post hits 3k I will cry and do something even more horrible. Please don’t.