i tried coloring i really did

2

Okay so I wanna start posting my art to the world wide web and decided to start with this. I was GOING to do more art styles but I suffered a lot from doing just these two so no thanks.

1. @zephyrine-gale your art style is rlly beautiful and I’m really confuzzled at what I did to it but I tried and ily a lot so keep doing that geometric shit with your coloring bc it looks cool when you do it

2. @keilattes your style was just as hard as Zeph’s??? bc I usually draw round Yuuri but your Yuuri is sharp™ and full Eros all the time and I’m not used to that so??? I suffered lmao but ily AND pls take this as a birthday gift bc I don’t have lots time to draw something more worthwhile ;v; anyways tho hAPPY BIRTHDAY🎆🎉🎆🎉🎆

3. My Style: um???what the hekc even????? :-\

2

hahaHAHAHA [gross sobbing] I didn’t know how to make one of those fake instagram post so please excuse the mess that is the first picture. I really wanted to draw Phichit lately because tbh he’s more gorgeous than Yurio sometimes. Plus I love his skin color, it’s so damn pretty!

I’ve been on a roll when making art that I actually really like! I tried making a background this time, does it look good? How’d I do? lol it’s so hard, how do people do it! Oh that’s a selfie stick he’s suppose to be holding btw yea i know doesn’t look it lol. 

Also! Did you notice I redrew Phichit’s instagram profile pic? It actually came out great! lol (meaning the background, not him. He was easy to draw!)

WIP

My art

Have a lovely day!!!

Took me almost all day! When I saw Youmna post her part of Sans Hazard, I was really impressed with the comic & animation she made. I just had to draw it. I tried my best to blend the colors, & this was my first time doing so. ;w; Anyway, I hope you all like it. I also listened to this song while drawing this.

Animation by @superyoumna

Wild!Sans & Kella by @metalphoenixxwolf

@sanshazard Comic by @metakazkz

HERE’S THE PILE OF PIXEL-Y GIFTS I DID IN MY ART STREAM TODAY.


I’m having so much heckin fun with this style my goodness. I figured out what sorts of custom dithering patterns I made for this technique were my faves, and the challenge of a limited color palette for the sake of keeping layers concise was really fun to work within. :,0


The mAIN point of this stream was to whip up some gifts of characters I’ve wanted to draw for an age but kept putting off til now :,> So here’s everybody I drew up some stuff for~

@diabebus‘s Buck

@5targuitar‘s Z

@arrt-jim-lad‘s Rolling Flash

@artisticdoodler‘s Vito & Barrett

and @cecameron‘s Tacker

I hope you all like these! ;v; Love all you folk’s work immensely, and I can’t wait to see what you all do next.

Also if you’d like transparent versions of em at all feel free to msg me! :>

we’re only nine days into december but I love that kinda stuff so LET’S DO IT NOW MY DUDES.

i really like this year!!! i kinda went all over the place and tried new things with my style, and i’m happy with this year! like look at those COLORS look at those different STYLES look at all those SPARKLES I LOVE IT!!!!

cool things i did this year: I DID A COOL COMIC ABOUT A HOUSEWIFE IN THE 50S I AM VERY PROUD OF, I DID A COOL UNDERTALE AU THAT I LOVE A WHOOOOOLE LOT, AND I DID A FANTASY COMIC ABOUT TWO DORKS THAT I ABSOLUTELY ADORE!!!!

2017, here i come.

2013 and 2014 and 2015

2

Ok im the worst secret santa ever, and i’d like to thank you for your patience @loonysl !
So here’s a little solangelo drawing ! I dont really knew Will so it was kinda hard…but i tried my best !!!! I really hope that you like it and again im deeply sorry

(I put the sketch bc i like it, i also have a colored and ink version if you want, but im not really a fan of those)

P.S : i’d also like to thanks the @pjosecretsanta2016 for the patience and for organizing everything ! You did a great job!

“BAWN BAWN, SAY-AY HI TO OUR FRIENDS!”

After doodling some Sister Location stuff I was inspired to make a full fledged illustration and I’m really happy with the outcome!
The scanner washed out the colors, so I tried getting them as close to the original as possible. I think I did pretty well with the original editing on my computer.

Watercolor, gouche and pen and ink on 8x11in on 9x12in watercolor paper

Since I don’t post here all that often, a good place to keep up to date with me is my instagram: https://www.instagram.com/hellhoundqueen/?hl=en

2

@nuzgrillcheese whose URL isn’t tagging for some reason? I went with 4B - I hope you like it, it was really fun! Kissing poses are hard for me to get to a satisfactory point with so this was good practice too, haha.

I am absolutely still doing these so anyone can feel free to send more if they like!

2

I’ve actually never tried linearting traditionally and then coloring underneath it digitally, so I thought I’d give it a shot using these recent sketches I did of Ranma (which I am sadly obsessed with rn). Just some really simple coloring to try it out.
I might do this more often tbh it’s fun