i needed to upload this

inchromprehensive  asked:

Finally got caught up on your cg voice shitpost series and I LOVE IT also can we have a full length Victuuri AMV of Dangerous Woman cause fuck you good my bro

omg thank you. i know this is like three weeks late and technically it’s not the full song but here you go:

copy pasted from the video description:

Keep reading

hol shit im getting sick bututtttt… the weekend. more art. hopefully markitits double uploads outlast cause i need

might do some cutesy fanart of those i guess indie games? idk. bleh

since i cannot get out of my head the desire for art, i gotta complain via text post. there are types of art i wanna do, just cannt actually free it from the brain cage lmao.

Saizo [ …For some people, it seems the fact that today is premium is a happy day, right? So, are you related to that happy day? ]

#Premium Friday*

*Note: In Japan, the public-private initiative is designed to prod people to leave the office at 3 p.m. on the last Friday of each month to raise consumption and curtail the nation’s famously long working hours. Last Friday of April - 28th :)

Well, I know it’s already Saturday for all of us, but the pink flowers being uploaded are so beautiful that I need to share hehe xD

3

hello yes have a modern AU that no one asked for

I see Rey being an art school student making sculptures and things, making her cousin (aka a very angry Ren) lug her heavy stuff around to her shows. mostly this was inspired by a picture of Rey in sweatpants

Hux is a writer and he goes out with Phasma to get coffee and talk shit

also bonus:

SPACE CREW VOLTRON MISSING FOR A MONTH

If you have any information that can help aid the search,

call 1800-I-NEED-SEASON3