i made this bc it was cute

anonymous asked:

I think it'd be cool if you made coloring pages like Vy is that'd be soooo cute 😁 btw I love you and your drawings

yeh yeh yeh those have been on my to doodle list for quite some time now!!! i actually might get to that tonight bc im almost done with my homework!!

i rly wanted to make a coloring book but im having trouble figuring out how i would produce those

ALSO I’M PRETTY SURE THIS GUY AT WORK LIKES ME AND THAT MAKES ME SO HAPPY BC THIS DUDE IS SO PRECIOUS. HE MADE ME A LATTE TODAY AND MADE A FLOWER WITHE THE FOAM AND HE’S TOO CUTE

I was working fitting room the other day and this girl told her boyfriend the swim trunks made his “peepee look so big” and I’ve never wanted to be fucking someone I actually like bc of something so random so much lmaoooooo because it was so cute????? and they were both soooo fucking cute!!!??!?!! I think I cared because they were both black early 20s and they were like a really adorable nice goofy black couple like ??!!!!! “Those make your *giggle* peepee look so big babe!!!!” 😩😩😩💖💖💖💖💞💞➕

bandwagon

i made a post a while ago about stuff ppl should tag for me but can i just add like all mental illness stuff as “mental illness” bc i have mental illness and i don’t want to be reminded of it. maybe i can never get away from it but i can at least try. i refuse to make this part of my identity. this includes stuff like “what people don’t understand” or shout-outs or whatever, even motivational stuff or cute stuff or anything

also with homophobia can i extend that to stuff where someone is homophobic and then someone argues against it and the post is like “great arguing”

right now i’ve been given some medication by the doctor which is a huge step but i’m getting weird side-effects and can’t sleep and there’s stuff like this tw: discrimination against people with mental illnesses especially depression in the news which is making me feel shit.

ryan-fricking-ross asked:

Hey (for da question things yeah you know) 😘

Send me a ”hey” and i’ll do this:
1. First impression: I thought you were rly sweet omg
2. Truth is: You’re hecka homie 
3. How old do you look: 16/17 
4. Have you ever made me laugh: Yes!
5. Have you ever made me mad: Nope
6. Best feature: You’re a total sweetheart (I’m not doing physical features for this one bc I can’t pick)
7. Have I ever had a crush on you: Not a crush crush but you’re v cute
8. You’re my: Princess
9. Name in my phone: Don’t have you
10. Should you post this too? Yes!

5