i love you so much omg baby

davidmont  asked:

OMG what a good time I had here! From stories to Smut™ you're such good at all this! I'm impressed of the babies when they turn adult and backwards! It's so amazing! And I love the pets! And Vance is kinda relatable LOL 😏🔥🚒 I'm so happy that the Toy™ (forgot the name) had his fireman! 😂😲😏🔥🚒 Loved to be here!

Aaaaa ;__; thank you so much, you are too kind! I am glad you had a good time and enjoyed  yourself  ❤️ ❤️ ❤️

Originally posted by chibird

Diana isn’t just Wonder Woman, she’s also a wonderful woman in general

I mean, she’s so positive and selfless it’s amazing

*there’s a war* I WANNA GO HELP
*there’s a baby* OMG!! BABY!!! B A B YYY
*there’s ice cream* THAT IS DELICIOUS OMG YOU CAN BE PROUD
*there’s horse in difficulty* WANNA HELP THE HORSE!!
*there’s a hurt soldier* GOTTA HELP THE POOR SOLDIER!!
*there’s someone singing* YOU’RE TALENTED WILL YOU SING FOR US???
*there’s anyone* HI I’M HAPPY TO MEET YOU LEMME TELL YOU IN ANY OF THE 100 LANGUAGES I KNOW

like she’s so full of life and tender i love her so much

To be completely honest although I am in love with dragons (dragon types are my favorites of course omg) I wasn’t a huge fan of druddigon… but your blog… it’s too cute <3333 I love the way you add the detail to your sharp boi and I really hope you like this thing I drew for you!!

oH my gosh!!! Thank you so much, I appreciate it a lot!! I love how you draw my baby ohghskjf,,,, I love it so much! ! !

Dating Dan would include:

A/N: I tried something different. I enjoy these kind of things a lot so I wrote my own. I know it’s not a full story, but it’s something. I’m pretty busy today since tonight is my prom! 

Masterlist

Originally posted by shinyphan

staying up late almost every night

really late like Dan asking you ‘Hey, did you know that cows have best friends? at 5am

lots of cuddling 

Dan is mister super squish and his cuddles are the best

‘omg you are so short’

‘no, you’re just a giant’

‘i love you so much’ sex

watching movies and eating popcorn with Phil 

holding hands on the tube 

holding hands all the time 

‘stop editing and get into bed with me’ 

‘no, honestly Dan the video is perfect already’

being best friends with Phil and other youtubers

deep conversations 24/7 

‘stop saying that! i love your hobbit hair’

phil catching you two having sex 

him writing a song on the piano for you 

‘no the leather t-shirt can’t come back from the dead’ 

‘omg have you seen that baby!’ 

listening to him waffle all the time 

getting in the shower together 

phil banging against the wall because you are too loud in bed 

‘you are such a dork, but i love you.’

traveling the world with him

being slightly irritated by his haru pillow that stares back at you during the night

going to award shows with him

him calling you sweetheart, darling or baby

‘no i won’t watch that anime with you. you’ve got Phil for that’

you giving him lots of stupid nicknames

having big plans for the future together like buying a house and getting a dog

understanding each other without words

‘baby, I need your help. are those two different shades of black?’

‘nah it’s fine. you always look good anyway’

8

Here’s the thing about this love story that’s so amazing. Despite all its twists and turns, it has endured for almost twenty years. You guys have been best friends your whole lives. You fell in love with her when you were in kindergarten and have never stopped loving her. Not even for a day. You told me you always knew that someday you’d be together. I think that someday is now. The only question is: what the hell are you waiting for?

Shipper problem 101

Do you ever find that when you’re talking to someone about a series for the first time, you really need to downplay your ship?

So on the outside you’re just like “Yeah, I like these characters. I think they’re pretty cool”.

While on the inside you’re just like “OMG I love them sooooo much! They are my babies! They must be protected and are totally MEANT TO BE! And I can name a bunch of reasons why! But, I don’t want to freak you out, so I’ll just play it cool…“

2

Moon Taeil is on 🔥🔥

are you cute as hell?
  • aries rising: yes!!! your energy is magnetic, you're so adorably bubbly. i'd say yes to anything you ever suggested because your excitement is infectious. i love your hair.
  • taurus rising: yes!!! your smile is so sweet, you're just the sort of person i want to hug all day. i want to buy you so many presents & cuddle you all the time. i love your skin.
  • gemini rising: yes!!! it's just the cutest thing when you speak fast like you're so excited about something. your laugh is perfect & you just seem sooo cool. i love your hands.
  • cancer rising: yes!!! you're so kind & precious & expressive in like 1 million ways. you are literally too good and pure for this world omg, i want to hug you. i love your eyes.
  • leo rising: yes!!! when you're happy or excited it is honestly the most adorable thing. it's so difficult to take my eyes off you whatever you're doing. i love the way you move.
  • virgo rising: yes!!! omg you're so funny & sweet in so many different ways. you're the sort of person i ALWAYS want to hang out with no matter what. i love the way you dress.
  • libra rising: yes!!! how are you so kind to like everyone ever? i swear there is not a single person in the world you don't make so god damn happy. i love your cute tiny habits.
  • scorpio rising: yes!!! you're so quiet, it makes everyone want to know more, & your jokes are A++ bc we never expect them!! you have such class. i love the way you hold yourself.
  • sagittarius rising: yes!!! how do make everyone like you so easily??? honestly tell me your secrets, you're so funny & magnetic & just generally awesome. i love your laugh.
  • capricorn rising: yes!!! idk but i just wanna hug you & keep you safe, like, forever. i look up to you so much, plus you are sooo funny!! you rock. i love the way you walk.
  • aquarius rising: yes!!! omg your comments are always appreciated bc they're so dry & funny, and your dress sense is so quirky and cute, you're a pleasure. i love your voice.
  • pisces rising: yes!!! you're like the softest baby of light, can i wrap you up in tissue paper please??? you're so sweet & lovely & well meaning all the time. i love your smile.
BTS - they came home late and see you sleeping in their sweatshirt.

Request: could you please do a BTS reaction to you sleeping in their sweatshirt and they see you after returning late from practice?

A/N: i’m so sorry for the delay. :(


Seokjin: You would wait for him on the couch, watching some movies, but he was late and you ended up falling asleep.
He opened the door and smiled when he saw you. “Baby… Let’s go to bed.” He said looking at you. “Oh … Okay, can you carry me?” You smiled. “Of course.” He picked you up and took you to your room. “By the way, you look so cute in my sweatshirt.”

Originally posted by beuits

Yoongi: It was normal for him to be home late, you were already used to it. But you were very needy and missing him today, so you put on one of his sweatshirts and went to sleep.
When he got home, he went to the bedroom and found you asleep in his sweatshirt. He found the cutest thing in the world. He took his phone and took a picture of you, just to remember. Then he lay down to sleep with you.

Originally posted by jeonbase

Hoseok: "Babe?“ He called when he got home. "Oh, she must be asleep by now. He spoke looking at the time. He smiled at how you were asleep.
"Hi baby, were you calling me?” You asked, sleepy. “No, you can go back to sleep, baby.” He kissed her face.

Originally posted by chimneytaels

Namjoon: He sent you a text saying that he would be home late and that it wasn’t to wait for him.

You took one of hia sweatshirts and went to bed. You fell asleep quickly.
Hours later, your boyfriend comes home and goes to the bedroom and finds his beautiful and cute girlfriend.
“Oh God, why is she so cute?!” He tells himself before he goes to bed with you.

Originally posted by bwiboo

Jimin: You always wore his clothes, especially his sweatshirts. So, when you had to sleep alone, you get one of his sweatshirts, because they smelled like him.
He smiled at you when he got home, thinking how lucky he was to have you waiting for him and for being such a cutie. He kissed your face and lay down beside you.

Originally posted by sweaterpawsjimin

Taehyung: When he saw you were asleep in his sweatshirt, he almost had a heart attack. He found the cutest thing in the world. Seriously. He took thousands of pictures and sent them to the other members saying, “Look how beautiful my girlfriend is.” “She’s cute, ins’t she?” “OMG I love her.”

Originally posted by cutae-hyungie

Jungkook: His sweatshirts always got too big on you, and he loved it. You always used to sleep with one of them when you were alone, so you put it on and went to sleep.
He came home very stressed, but when he saw you sleeping peacefully, everything got better and gone. “Fuck… I love you so much, my little baby.” He smiled, lying beside you on the bed.

Originally posted by apgujeon


requests are open.

BTS Reaction: Giving Them A Plushie With Your Perfume Before They Leave For Tour

Anonymous said:Hii~ I love your blog and you seem like such a sweetie 😊💗 could you do a bts gif reaction to their girlfriend gives them a plushie with her perfume on it before they go on tour thnq

A/N: Omg I loved this request, I looove fluffy things, they are my life, I love writing them! And omg thank you so much, both for liking my blog and the compliment! It honestly means so much, hope you enjoy this!


Jin: *smiles and kisses your lips softly* “Thank you so much baby.. I’ll cuddle it every night so I won’t miss you that much”

Originally posted by bwiseoks

Suga: *looks at the plushie and smiles down at it sweetly* “Boo.. This means so much to me, thank you” *Lowkey tears up*

Originally posted by jeonsshi

Rap Monster: *Chuckles and takes his hand into yours*  “I’ll make sure to have this next to me in bed, every night”

Originally posted by bangtan

J-Hope: *tears up from happiness* “You’re so cute baby.. I don’t deserve you, honestly”

Originally posted by nycbtslover

Jimin: *Looks at you in awe and kisses your cheek* “It’s not going to be the same as cuddling you but It’s going to make me miss you less. Thank you baby doll”

Originally posted by itschiminie

V: *Attacks you with a huge bear hug* “I’m going to miss you so so so so so much baby girl! Thank you so muuuch” 

Originally posted by kimthwriter

Jungkook: *gets emotional and hugs you hiding his head on your shoulder*  “I love you so much.. Thank you so much for this”

Originally posted by bangtan

2

THANK YOU FOR +1K FOLLOWERS!!

OMG!!!! Doesn’t a dream?! I CANT BELIEVE IT!!!

I’m so HAPPY and grateful for your support, I love you guys, I’m very motivated to continue draw, I’m sorry for being lazy hehe… and sometimes I’m bussy for the school. I hav a lot projects ( for example, a manga)

BUT, THANK YOUUUUUUUU!! 💞❤

8

It aint officially award season until sekai show up looking like if they expect to take home ‘Best Couple’.