i love the ghosties!!!

Favourite Person: *doesn’t talk to me all day*

me: i knew it all along….. truly thou dost not care for i, and i dost not care for thee……. 

fav: sorry i didn’t talk to you tonight i had so much homework ugh. goodnight, i love you

me: it’s ok, i love you too! what a great nice person, the best friend, my perfect darling………….

anonymous asked:

Ghosty! I know this is random, but I dreamt about your mermaid AU (*´I`*)! But Kaneki had a dolphin tail and Tsukiyama had a shark tail, and they have eggs together.. Even though they're mammals ( ゚ー゚;.. I hope you'll have a wonderful day Ghosty! (´♡`)

OMGGG that’s so cute!!! :’D i love it! i hope u do too!♡ eDIT whoops i worded this weird, i meant, i hope you have a good day too :’D
sharks are fish i think, and some of them do lay eggs! you should look them up, some of them look so weird but cool! and i think some sharks even like…have eggs internally, or something like that. for mermaids tho, obvs it’s up to w/e ur imagination wants lmao :”D
but anyways, have some happy mermaid parents!( ˘ ³˘)♥

Anonymous: “Hello, Ghosty! I love your art, your use of colors is so subtly elegant! I see your request status is open? If I’m wrong, disregard this message. I was wondering if you could draw Kiyoko teaching Arima how to dual wield due to her bio’s revelation, please?”
Anonymous: “Hi! I have 2 requests tbh. Matsumae being a Hogwarts professor and Shu reading Hunger Games. Thanks!”
Anonymous: “could you draw saiko and tooru? please *puppy eyes* i ship then and feels so lonely”          

Here u go💖💖!

10

I keep making comics based off of random ideas I see 
I tried to make them look tiny but not sure it came out right ^^;
AGGGGH!!!! They’re so fun to draw yet kinda weird too??? idk xD

Inktale: @comyet
Error: @loverofpiggies

Here he is! C:
Thanks to someone who suggested the name; I decided to make a headcanon that Super Papyton is like his super hero name or something haha.
The boy loves bright colors, and thinks straps/buckles are cool. Also I love to think Papayrus and Mamaton made the outfit for him. also ghosty flesh XD

HE’S SO CUTE OMG…also thank you guys so much for sending in your headcanons, I enjoy reading ‘em; keep them coming when you have time! <3

2

i played magic the gathering for the first time this weekend and Someone took sneaky pictures while i was updating the scores on my phone

Okay, but Ghosty talking about the weight of a body amuses me so much. I imagine that transitioning from her ghost state into a human state is not so easy. After a time of not feeling anything, not only would she get super sensitive for a while, but sometimes she feels herself heavy ( I picture the kind of feeling one gets after getting out of water, like a pool or the sea ) and she cannot sustain that sudden weight, so she just..

“Help me, I’ve fallen and I can’t get up”

I don’t care what your opinion of Chyna was but she was a woman who was a huge impact in the wrestling industry, she dealt with many demons and for a long time was doing well even with her past being brought up many times. She was an icon and a survivor and for that I want to say Rest In Paradise Chyna, the strongest woman who even with the cards she was dealt with did her best to better herself. We love you and we’ll miss you.