i like the last cap

Saw a man refusing to let his pregnant wife off the porch because he “saw a rat the size of a dog and I will NOT let it bite you, please go back inside darling”. Made me wonder how protective the Maheswaran’s were of their baby.

3
9

gif request meme // anon asked: edward iv + favorite lines

Hux is the kind of shit that doesn’t even use his side of the bed, and takes up all of Kylo’s space. Not that the latter minds. 


I’ve been having a terrible couple of days, and I just desperately needed to draw some fluff.

2

Star Trek: TNG - Time’s Arrow Part 1 

Same, Guinan…Same.

4

Brelooms! I flippin’ love pokemon variations. I saw this post and really wanted to expand on it. There are so many cool fungi in the world

Names of the type of mushrooms they’re based on are found under each pics when you click them c:

anonymous asked:

5, 6 and 7?

5: Would you rather be a stand user or a master of the ripple?
i’m gonna go for stand user because i don’t think i have the physical or mental strength to fight with hamon hgjkfhdgjkf. it’s cool but not for me….

6: Would you be a antagonist or protagonist?
oooooooo i would hope to be a protagonist because a lot of the antagonist’s views are pretty fucked up lmao, but if we’re being COMPLETELY honest here i would probably be a support character like speedwagon?

7: If you could have any canon stand, which one would it be?
hmmmm…..oh that’s a hard one…..probably something that isn’t combat based like heaven’s door or harvest?? but then again weather report is PRETTY cool……so i’m gonna have to go with that. gotta love turning people into snails

Look at the sneaky protags trying to go through each other’s door