i guess i'm not gonna tag everyone

when the show is called how to get away with murder and i am still shook every time there is a murder

6

April 1st birthdays:

- Princess Sakura (C!Sakura), Kinomoto Sakura, Princess Tsubasa;
- Tsubasa Li, Watanuki Kimihiro, Syaoran (C!Syaoran);

Happy CLAMP’s day! owo

Thinking about Frisk being to blame for everything is super fun.

I’m about to make some Original Content for once but I’m giving y’all a heads up cause I wanna see if anyone can guess what it is not a request tho, soz everyone who sent one in haha rip

If you’re going to send an ask about “No Taylor and Harry were a real couple. Listen to the song” don’t. Ok?
Because just no.

This is not how someone who’s in a relationship and is spending the night with his beloved girlfriend looks.

This is not someone who’s happy for his best friend.

And I’m not talking about Elounor, I’m talking about how EVEN Eleanor was dead during Haylor.

And this definitely aren’t two happy people who are going to perform in the most famous arena and are thrilled about it.

And if you didn’t know.

So, please. DO NOT try to say Haylor was real.
Just don’t.
If you’re saying it was, I guess you weren’t here when it happened.

I keep foam stickers in my backpack to give to people who I think need or deserve one and they’re very colorful and I have an assortment of not only aliens but also dinosaurs and like as silly as it sounds I genuinely want to mail one of those stickers to Dan like I dunno if it would help but he could have a little purple dinosaur or a little green alien to stick on his fridge or whatever and I think that’s always a nice thing

Dan if you’re reading this go buy some foam dinosaur/alien stickers and put them on ur fridge like it’s definitely not gonna solve any of your problems but it’ll look super silly and you’ll feel like a seven year old and it’ll be great I promise trust me on this one I’m a scientist

Just one more thing I’d like to point out regarding Liam reading the AIMH banner last night. I know it was penned that way. But he could have also gone reading it simply as “Always in my heart Harry Styles.” But what did we have ladies and gentlemen?! :) He literally spelled it out with the @ and the underscore. Carefully. Just in case there’ll be any ambiguity. Like making sure everyone knows it has a special reference to an old tweet. Now say what you wanna say but I guess it’s absurd to say Liam was completely innocent.

2015 Goals: I’m gonna give everyone in RWBY an endearing food related nickname/tag

Here’s what I got so far (u should be able to guess who’s who)

Pasta Noodle
Pancake Husband
Banana Husband
Noodle Husband
Chili Pepper
Salsa Verde
Mint Chocolate Chip
Murderous Ice Cream
Headmaster Decaf
Doctor Espresso
Professor Latte

Hey I don’t usually ask for things like this but….I ask if everyone could report/flag the blog, el-odio7, because they are reblogging selfies/posts (from various lgbtq tags) with insults and also misgendering a lot of users which is very childish and transphobic. Please stay safe and don’t let them get to you.