i gues you could say that

2

My heart is broke
But I have some glue
Help me inhale
And mend it with you

An Idea of Keith’s Backstory

It’s not an AU but just an idea of what might have happened to Keith’s parents and what his backstory could be I gues s. Before this starts, I’m going to just assume part of this might trigger people. This is SFW

“Ulaz, Thace, if anything happens to me, please take care of my son. Give him the best life…”

“Alshik, don’t say things like that! You will be fine.”

“Thace… I know you mean well but, I know where I’m going after this mission. I will honor The Blade until my death and I ask you and Ulaz to honor me by giving Keith a good life.”

“As you wish” Thace brings Alshik into a hug.

Keep reading

3

Hope when the moment comes, you’ll say
I, I did it all
I, I did it all
I owned every second that this world could give
I saw so many places, the things that I did
With every broken bone, I swear I lived
(I Lived, OneRepublic)
.
.
.
Tadinya mau ngepos di IG dengan caption ala-ala pake lirik lagu. Terus ga jadi, kurang nyali wkwk. Gatau gue merasa ganjil aja… Isi IG gue kan ga instagram-able jadiii kalo mendadak ngepos gituan rada menyimpang dari kebiasaan *naon
Ampe bosen kemaren isi IG foto orang kelar sidang semuah yah saya juga jadi khawatir mengotori lapak followers saya. Mungkin suatu hari aja ngeposnya deh #plak

Alhamdulillah ‘ala kulli hal. Terima kasih sudah mengizinkan saya lulus sidang, meskipun dengan revisi bejibun. Tapi udah sadar diri sih, saya tau kemampuan saya ada dimana jadi ga kaget dikasi revisi banyak HAHA

Ku juga mau makasih sama semua pihak yang sudah mendoakan dan menyemangatiku. Makasih ya suer dah. Karena sesungguhnya saya tau saya belom sampe tahapan yang kalo berdoa pasti dikabulin, jadi hal-hal baik yang saya alami mungkin bersumber dari orang lain yang mendoakan saya.

Terus apaya… gue mo nulis terkait sidang krispi tapi kok blank mo nulis apa. Ohya ada sedikit cerita mengharukan. Padahal gitu doang tapi percayalah itu kaya oase di tengah gurun pasir #halah

Ya kan penguji dan sekre nanya-nanyain gue tuh, terus ketua sidang juga nanya pertanyaan yang gabisa gue jawab. Terus sama dia dijawab sendiri. Agak absurd tapi itulah yang terjadi 😂 Kemudian terjadilah percakapan berikut :

K : ketua
P : penguji
G : gue

K : ini kamu teorinya dapet darimana?
G : dari buku pak
K : liat kemana?
G : (diem karena mikir gue harusnya jawab apa.. kan tadi gue udah bilang dari buku, ngapa doi nanya lagi liat kemana 😐) Hmm maksudnya gimana pak?
P : maksudnya itu kamu liat dari skripsi siapa gituu. Tau ada teori itu darimana
G : oooh, engga pak saya ga liat dari skripsi soalnya saya ga nemu skripsi yang pake (teorinya). Saya nyari bukunya langsung.
K : berarti ini baru dong ya? Kamu doang yang pake teori ini?
G : iyasih kayanya pak… (gue jawab gitu soalnya gue emang ga nemu skripsi yang pake teori policy design mangkanya tipus ane pake jurnal)
K : Wah bagus dong…. berarti kamu berani. Patut diapresiasi karena beda dari yang lain.
G : *fly to heaven*

Sumpah yang pas lu lagi duduk disidang dengan perasaan ngenes kek orang ter-bege sedunia gegara adaa aja kekurangannya (plus yang nguji kepinteran) kemudian ada yang muji tuh rasanya…. nyess 💃💃💃
Ditambah yang muji adalah bapak yang yah…selama 4 taun kuliah datar2 aja bahkan cenderung absurd wkwk. Pandangan gue langsung berubah seketika. Gils ya emang ajaib betul sidang skripsi bisa gitu efeknya 😂😂😂

Udah sekian cerita sidangnya. Ga perlu lah cerita yang ngenesnya wkwk biar kusimpan sendiri untuk bahan revisian 😕

Oya mo bilang aja waktu pulang sidang di KRL gue nyium bau muntah tapi nyari2 kaga ada orang yang muntah maupun sisa-sisa muntahan. Itu gue doang yang nyium apa gimana si… Tiba-tiba jadi mistis gini mentang mentang malem jumat

————— Ku cantumkan kredit atas rekuesan yang ngambil poto 📷 : diah putri utami a.k.a DPU a.k.a putski (yang 2 pertama itu tuh yang gue alone)
announcement

((i’m sorry guys i’m on mobile so i can’t make a read more :((( but please please read this))

ok
i have wanted to say this for a long time, but i have been so, so scared of feeling like i’ll be considered invalid.
but i hope hope hope i’ll find acceptance, because i need to be who i am. i don’t want to hide anymore.
ever since i was a kid, i’ve always felt as comfortable in masc clothing as i’ve been in fem clothes. i’ve felt comfortable around boys and girls equally. and now that i know people of other genders, I realize there’s not one i’m the most affiliated with. a lot of my mindset has nothing to do with my gender, and i don’t think i’ve noticed that for a while. but now i do.
what i’m trying to say is: some part of me is nonbinary. i don’t know if i’m a demigirl or if my being called a female for 16 years is still lingering in my mind. but i don’t fully identify as female. i don’t identify as male. i identify as me, austin, and that’s all i need to be to be comfortable with myself.
i’m still going to use she/her pronouns because those are comfortable to me, but i wanted to say this, because people need to know.
i’m so glad i could get this off of my chest, because i’ve struggled with who i am and i’m hoping now i can come to terms with myself.

Crappypasta 2 - The Squeakquel
Voice Doge
Crappypasta 2 - The Squeakquel

splaaartttt & askjinxandco submitted:

Crappypasta 2 - The squeakquel

I was shitting in teh car, coz i had 2 move house, coz there was no school anymore. (I eated it in teh last story coz slenderman ate me and… Y’know what, i cba to explain this shit 2 u, go read teh other stroy if ur that bothered)

So my mum sayed “yo u little shit, wtf are you playing at, eating teh school and killing all teh peeps?”

“well, slendaman eated me first.”

“YOUR FATHER!” she screamed. There was a strong smell of poop. I gues she sharted a bit.

“Yeah lol” i retorted.

“Weel, I guess if you know, then thats that.” she sayed, driveing on still.

We got to teh new house. We had to rent coz we needed a plaice asap but watevs. Anyways, we rang teh doorbell, and teh landlord came out. It was…

SLENDORMAN!

“OH SHIT” me and ma mum said together.

“jinx” i said.

“shut da fuck up biatch.” my mum said.

Then sleenderman eated her. “lol thanks slendy” i sayed.

“who da fuk said you could call me dat!” he screamed.

“we still never established how the fuk you can talk since u don’t hav a face” i replid.

“why da fuk don’t u ask yourself. U dont have a face either you little shizzle.” he said, shooting a tenticle out his face and then doing a flip 4 no reason. “anyway, go away. I’m having a rave in ma house.” he turned back to shout into da house. “yo guys, trun up teh music!” he screamed.

Loads of swoggy dubstep flew out the house, then slenderman spontainiously combusted. Lolwat. I walked into da house and mutant potato was doing a dance to the dubsteps. I danced too, and we feel in loove. Yayyy.

Later, we got married and had lods of potatoes kids and then killed them and had potatos 4 dinner.