i dunno something for my blog that i wanna make

                                       AUGUST 26th, 2015.

     THAT was the day i started up this blog & made my very first post. it’s absolutely MIND-BLOWING to me that it’s already been an entire YEAR. i began roleplaying about 6 years ago, but NEVER have i had the drive or attention span to keep one blog going for as long as a year. i usually lasted a few months before losing interest, but with Peter it’s been non-stop. i think a lot of it is YOU GUYS. you make me want to come back here again and again. i never thought i’d make it this far. i never thought i’d make FRIENDS on here that i’d talk to outside of tumblr! 

     this blog has been my ESCAPE. it’s been a place i can go to when i wanna have FUN. i’m a crappy person. i forget to message back, i take forever on drafts, i suck at communication, i get inspiration sporadically, i haven’t even done my giveaway prizes for the winners of my 500 follower thing! i’m awful. i dunno HOW you guys put up with me but i’m so glad you do. when real life is shitty i’ve got you guys, & i’m so grateful for that. 

     in the span of the year i’ve been here i’ve MADE friends, LOST friends, been close to some, and then drifted away. i don’t regret ANY interactions i’ve had with anyone. ( though i do regret drifting away from some friends ). they’ve really molded me into the rper i am today. 

     my skills have improved GREATLY since i began! not only have i gotten better at writing, but my PS & css skills now exist! before this blog i didn’t edit much, even though i WANTED to. i’m glad this blog really got me into it & now i can’t stop making edits! ( which reminds me, i really DO need to make those edits for the poor winners of my giveaway OTL )

     ANYWAY, what i really wanted to say was THANK YOU. old followers, new followers. new friends, old friends. you’ve really helped me improve, you’ve helped me be HAPPY

     i dunno if i wanna make this a giveaway, because i’m spectacularly BAD at doing things requested of me if i’m not feeling inspired, but i’d really love to do SOMETHING to make it up to you guys. 

     talk to me. ask me things. bug me about aesthetics. edits. drabbles. ANYTHING! i dunno. i just wanna do something for you guys. i really love all of you.

( BEWARE! below the cut is A HELLA LONG LIST OF URLS! if you’re url didn’t make it to the list, please don’t be discouraged! i don’t appreciate you ANY LESS! it’s just that once i hit hour 2 of typing names i had to stop. )

TAG: /arxneosus anniversary!

Keep reading

Lagoonist's Faves Page!

I decided to make a faves page (cause I’m too lazy for a recommended blogs page again and I thought it was time to update). So reblog this post if you wanna chance to get on it, and follow my blog (you don’t have to but it would be nice and you’ll probably have a higher chance).  I’ll pick around ten blogs (probably more tbh) to go on the page, and if you’re picked I’ll follow you and you can ask for promos and other stuff i dunno it’ll be cool.