i am in love with rihanna

I really Heard the lyrics to Rehab By Rihanna tonight. I am sure they resonant with many in different relationships. Perhaps we are all in a “rehab” of sorts in different phases of our lives as we go though this life experience.

However, no matter the pain in experiences.. I am glad that I opened the door. Love is eternal and always there. ❤️💙💚💛💜

https://youtu.be/rJYcmq__nDM

“Baby, baby
When we first met, I never felt something so strong
You were like my lover and my best friend
All wrapped in one with a ribbon on it
And all of a sudden you went and left
I didn’t know how to follow
It’s like a shock that spun me around
And now my heart’s dead
I feel so empty and hollow

And I never gave myself to another the way I gave it to you
You don’t even recognize the ways you hurt me, do you?
It’s gonna take a miracle to bring me back
And you’re the one to blame
And now I feel like

Oh, you’re the reason why I’m thinking
I don’t wanna smoke on these cigarettes no more
I guess that’s what I get for wishful thinking
I should’ve never let you enter my door
Next time you wanna go on and leave
I should just let you go on and do it
‘Cause now I’m using like I bleed

It’s like I checked into rehab
And, baby, you’re my disease
It’s like I checked into rehab
And, baby, you’re my disease
I gotta check into rehab
'Cause, baby, you’re my disease
I gotta check into rehab
'Cause, baby, you’re my disease

Damn, ain’t it crazy when you’re love swept?
You’d do anything for the one you love
'Cause anytime that you needed me I’d be there
It’s like you were my favorite drug
The only problem is that you was using me
In a different way than I was using you
But now that I know it’s not meant to be
It gotta go, I gotta wean myself off of you

And I never gave myself to another the way I gave it to you
You don’t even recognize the way you hurt me, do you?
It’s gonna take a miracle to bring me back
And you’re the one to blame
'Cause now I feel like

Oh, you’re the reason why I’m thinking
I don’t wanna smoke on these cigarettes no more
I guess that’s what I get for wishful thinking
I should’ve never let you enter my door
Next time you wanna go on and leave
I should just let you go on and do it
'Cause now I’m using like I bleed

It’s like I checked into rehab
And, baby, you’re my disease
It’s like I checked into rehab
And, baby, you’re my disease
I gotta check into rehab
'Cause, baby, you’re my disease
I gotta check into rehab
'Cause, baby, you’re my disease

(Uh, uh, now, ladies, gimme that)
Oh, oh, oh, oh, oh-oh-oh, oh, oh, oh
(Uh, now gimme that)
Oh, oh, oh, oh, oh-oh-oh, oh, oh, oh
(My ladies, gimme that)
Oh, oh, oh, oh, oh-oh-oh, oh, oh, oh
(Uh, now gimme that)
Oh, oh, oh, oh, oh-oh-oh, oh, oh, oh

Oh, you’re the reason why I’m thinking
I don’t wanna smoke on these cigarettes no more
I guess that’s what I get for wishful thinking
I should’ve never let you enter my door
Next time you wanna go on and leave
I should just let you go on and do it
'Cause now I’m using like I bleed

It’s like I checked into rehab
And, baby, you’re my disease
It’s like I checked into rehab
And, baby, you’re my disease
I gotta check into rehab
'Cause, baby, you’re my disease
I gotta check into rehab
'Cause, baby, you’re my disease”

instagram

honestly…. truly….. if im gonna be 100% here…. i am in love

BTS Reacts To You Being A Clingy Wife

You wake him up in the middle of the night and ask him if he likes likes you.

Originally posted by sugutie

Jungkook:

When you woke him up he through his arm over your waist and asked you what was wrong.

“Do you.. like like me?” You asked shyly.

“Aish! Why do you do this to me?! I am a grown ass man blushing because his wife asked if he likes her! Stop it!!” He cringed at his blush-ful-ness and rolled over to his side and put this cover over his head.



Originally posted by bwipsul

Jimin:

“Baby girl, I don’t just ‘like like’ you. I ‘love love’ you. I love you more than Suga hyung loves his piano. I love you more than Namjoon hyung loves Rihanna. I love you mo-”

“Thank you baby, I understand no-” 

“No. You woke me up to answer this question so now you’re going to listen to the answer. Now where was I…”


Originally posted by huang-zitao

J-Hope:

You knew you shouldn’t have woken him up but you just couldn’t over this feeling. 

“I’m sorry I haven’t been the best husband in the world, but don’t let that ever make you think that I don’t love you.” He whispered as he pulled you to lay on his chest, “ You feel that? It only beats for you.”


Originally posted by suga-com

Taehyung:

“Jagiya, if you wanted oppa’s attention you could’ve waited til the morning and asked for it. No need to make me feel like shit at 3 in the morning. Especially when I’ve been feeling like I have been a horrible husband. You know I love you right? Please tell me you know this.” He rushed out as he laid his head on your chest held your hand.



Originally posted by vjin

Jin:

When you asked him that question his eyes automatically watered and he felt his heart beat in his throat. He couldn’t bring himself to talk so he pulled you into his body and he kissed your forehead.

“I love you jagiya..”


Originally posted by yoongijae

Rap Monster:

“Baby girl, I love you. It’s not possible for me not to love you, I’m sorry if you feel like I’ve been slacking as a husband but I swear I’ll do better. Please know that I love you more than myself. You mean the entire world to me.

He grabbed you and kissed you passionately before spooning you to sleep.


Originally posted by jjks

Suga:

He would be annoyed that you woke him up in the middle of the night for something so, “childish”. 

He looked at you and sighed. He kissed your forehead and then your wedding ring but he walked out of the room, going to sleep in the guest room. You waited a little bit before going in the room. You saw he was sleeping and you climbed in the bed behind him. Kissing his neck softly you mumbled a sorry before closing your eyes. He squeezed your hand and then drifted back to sleep.

I hate when people say “ Be yourself” just because YOU, don’t like the way I am, doesn’t mean I’m not being MYSELF..
—  Girlsbestkeptsecret

Hearing @taylorswift transition from This Is What You Came For which she wrote with the guy who “would’ve been the one if he was a better man” a song about being confident in love and happy to Better Man, a soulful damn you heartbreak anthem where “the bravest thing she ever did was run” has me like a crumpled up piece of paper lying here. 

Taylor I am so proud of you for performing these songs tonight. I have faith my own demons will mend. Thank you so much. You’ve saved my life again tonight 
Taylor. I ❤️ you 

2

so we put together a playlist of some of our favorite songs for you guys :)

haven’t had enough • marianas trench / blue • troye sivan / superlove • tinashe / army • ellie goulding / teen titans theme • puffy amiyumi / gravel to tempo • hayley kiyoko / take cover • all time low / planets • blue’s clues / i miss you • beyoncé / cold water • major lazer / into you • ariana grande / poison • rita ora / drunk on love • rihanna / here comes a thought • steven universe / smash into you • beyoncé / you da one • rihanna / lionhearted • porter robinson 

anonymous asked:

i know you've acknowledged these photos aren't yours but why don't you source them?

Thank You For Asking ! Love answering the same FALSE question over and over again ! I source all of My Posts that have valid sources. Oh I am so sorry I did not source the picture of Rihanna’s Feet ! Do you want me to caption it with the Paparazzi Association that took the Pic ? or with the Salon she gets her Feet done at !? Look, I have about 25 Instragram accounts that I occasionally check. Some of them have their own posts ( for example @ annesophiecosta) which I ALWAYS source. Others are accounts that post pics they found Online (like @ latenightinparis) which I can hardly source. I try my hardest to source those pics but I can’t Google Reverse Image all of them ! I just want people to enjoy my posts, and I do not mean to upset anyone. So unless I posted one of Your Pics and you want me to delete it or source it differently, I do not see why you had to send me this message and frustrate me -_____-  Thank you for being concerned but if you think I’m not doing a good job then I suggest you unfollow me and make your own blog. 

Hey, I’m Allyson, I am 14, almost 15. I live in Minnesota. I prefer if you were 13-16. looking for an internet friend/s. 

I don’t like people who are racist, or homophobic. Actually, my perfect pen pal should support the LGBT community, even though i am not part of it myself. I don’t care what your religion is, as long as you wouldn’t try pushing it on me also.

I like happy people :)

( Scared people in my town will see me on here :P  )

about me -

  •  Basically obsessed with Ariana Grande. I like most music genres except for country, which I hate hate hate. I love Ed Sheeran, fifth harmony, Rihanna, Adam Levine, Adam Lambert and a lot more artists…. Too many to list. I also love Justin bieber btw. Went to one of his concerts when i was younger.
  • I’m 5'0" :( 
  • Pretty much addicted to watching supernatural(Jensen Ackles !!), pretty little liars, glee, the vampire diaries, and AHS. Gotta love netflix <3
  • I listen to music almost constantly.
  • I have really bad anxiety/ social anxiety. Honestly, don’t really have any friends..maybe 1. Basically everyone in and around my town sucks, and they are mostly incapable of maintaining a real friendship. So i thought i’d try this whole online thing, venture out to find an actual friend, and find someone who I actually click with.
  • I am home-schooled. Long story, I’ve been to many many different schools… public, private and online. 
  • I love reading books. Mostly romance, horror, mystery, and si-fi.
  • I went though an emo stage :p . 
  • Trust is huge with me.
  • I am currently learning to speak Russian :)
  • I literally like talking about anything! :) politics, music, art, life, conspiracy theories, school, memes, youtube, guys, etc..
  • I love art. I have like a million sketchbooks, i mostly use pencil.. and people tell my i’m great at drawing.  
  • I like healthy stuff, food, exersice etc.. but also love food in general.
  • I keep a journal. i like writing.
  • I love to sing. not bad, but not amazing either.
  • I have an iphone, so I can facetime. 
  • I love the UK. Want to travel there someday .

( I’m probably forgetting a few things, but this sums me up, i think. )

Dislikes / pet peevs -

 I hate when people reply with a 1-3 word answer when talking, (over social media) after i just spilled out a huge novel. I like effort. I put effort into friendships and conversations. I do not like boring conversationalists. I like real conversations !

You can contact me through either of these below :)

Intagram : allyson.sobolik

Snapchat : ally.sobolik

anonymous asked:

Hey Leah I don't mean to be a bother and troll you about this hair even though I feel like I still am 🙈 but do you still plan on creating Rihanna ANTI album launch hairstyle?

I am, damn I am going to. I love this hair. Tho it’s a bit complicated and I have hell load of work to do. But I promise when I have little bit more of time (soon) I will start working on this one^^

I was tagged by @nerdyzelo ( Thanks!! <3). This is a get to know me kind of thing and these questions are fun! 

rules: answer the questions in a new post and tag 20 blogs you would like to know better

nicknames: I dont have that many nicknames. People either call me Ki or Kiki  

gender: female

star sign: Cancer 🦀

height:  I think im either 5′4 or 5′5. 

time right now: 10:17 am 

last thing i googled: Zelda heart container tattoo. I want to get video game related tattoos in the future and this is one of the things I want. 

favourite bands:
kpop: SHINee, Topp Dogg, AOA, Block B, BTS, Exid, Orange Caramel, literally anybody 

non kpop: The 1975, Chance the Rapper, Creeper, Hippo Campus, Waterparks, Børns, Sworn in, and like any classic rock band tbh

favourite solo artists: For kpop I love love love Hyuna! for non kpop Beyonce and Rihanna.

song stuck in my head: Hobgoblin by CLC 

last movie i watched: Get Out. It was so good.  I highly recommend 

last tv show i watched: The latest episode of Black-ish 

when did you create your blog: September of 2015 because my friend told me I should make one.  

what stuff do you post: aesthetics, kpop, music, video games, tv shows n stuff, an occasional picture of my face 

when did you blog reach its peak: idk it really hasn’t. But an overwatch post and a The 1975 post I made got really popular so that counts for something i guess. 

do you have any other blogs: No

do you get asks regularly: nah. occasionally tho 

why did you choose your url: I love Choi Hansol from Seventeen and Kim Hansol from Topp Dogg so yeah. 

following: 1,152. I literally follow so many 1975 blogs but I also recently followed a lot of FFXV blogs because I love that game. Also I recently followed a lot of naruto blogs because im a nerd and naruto is still very important to me lol.   

posts: 7,083. It feels like i should have more because im always on here but idk lol 

hogwarts house: Hufflepuff. Out of like all the quizes and even the pottermore quiz I tend to usually get Hufflepuff 

pokemon team: Mystic. The blue one

favourite colors: Pink

average hours of sleep: 6-7 

lucky numbers: idk maybe 7 

favourite characters: Zenyatta, Trubel (Grimm), Toph, Faith Connors, Gaara, Hitomi (Dead or Alive), The Chocobros, Vanille, Oswald Cobblepot (Gotham).  

what are you wearing right now: a blue t-shirt and grey joggers 

how many blankets do you sleep with:

dream job: Fashion designer or something within the fashion industry. 

dream trip: I really want to go back to Hong Kong because I really loved it there. I also want to go to Paris, South Korea, Japan, and sooo many other places! 

ok so I tag 

@attitudecity @thuguke @hashslinging-slasher @yoongiforever @puppysoft @vernaegi @shuufx @beesbouhs @dreammelter @cosmogaleo @ghostisphere @ratcopters @bonsli @svgakookies @transdragonage @retorra @cloudlesstae @hiraimomojpg @taesberri @enclave

Thats 20! 

G-Dragon’s dating profile (based on facts)

Name: Kwon Ji-yong (you can call me GD.)

Age:  27

Look: I know I’m in love with Rihanna! people says I’m “obsessed” because I have the same/similar tattoos in the same spot as hers, I wear the same things as her and I thanked her for following me on instagram, and I’ve mad a few posts dedicated to her, but this isn’t about me…oh wait it is. I am attracted to Black women ok! I wish to have Black women as friends (or more honestly), but I hold back and get a bit shy, but that doesn’t stop me from liking pictures and videos of them on instagram.