hoe plz

Like You

Summary: Its 2019 and there’s a wedding. Phil’s saying something, but Dan isn’t really listening, his mind’s elsewhere…that “where” being ten years ago, in 2009. Angst/Fluff 
TW:  Rating PG-13, Swearing, drinking/drunk

*Winner Of The 2015 Phanfic Awards’ ‘Emotional Wreck Award’*

*2nd Place In 2015 Phanfic Awards’ ‘Best Angst’*

Like You:

2019 Wedding ~

Dan was never really a fan of churches. Sure, he’s been in loads, plenty of family outings from when he was little, school trips in secondary school for religious studies, and some primary school hymn sessions, made sure of that. But to him they always seemed…too quiet? Yes, too quiet for Dan, he needed a distraction: a busy mind. The silence made it impossible to distract your mind from its own thoughts, so that you were forced to look at what was actually floating around in there…and Dan wasn’t a big fan of that either. Why?

His thoughts normally consisted of dark existentialism, a fuckload of regrets, and old repressed memories, which he didn’t really want to revisit…especially as he is supposed to be paying attention to the vicar.

“Dearly beloved, we are gathered here today to-“ gathered? What’s he mean gathered, that makes it sound like people don’t want to be here; like they just wandered in uninvited. 

Keep reading

Also one of the blogs I follow (ven0moth, y'all go follow her shes dope) has been asking her followers to send in their hoe stories and I love that so so much and I love reading them so please send me your hoe stories plz and thx

diabolik-bitchchan  asked:

Fight a hoe matchup plz? I'm short and slightly chubby. Anxiety and crippling depression. Nice but will fight a bitch. Don't take this midget lightly. I'll open a roast session on your ass. Also likes sweets and pizza and video games/anime. The sass is strong. Heavy in sarcasm. Will Kamehameha a bitch. Oh wait wrong fandom lol 😂 😂 who am I fighting?

your fightmate is

sassmaster reiji

boy doesn’t stand for sarcasm or “unrefined” hobbies, so a fight here is pretty much inevitable.  he’d probably try to insult you, as he does, before you absolutely wreck him.  

he might seem like an intimidating foe because he’s tall, but get those glasses off his face and it’s all over

2

I p much messed everything up but ¯\_(ツ)_/¯

also this scene was p gay

hey beautiful people! I’m in need of some inspiration to get my art going again. if yall could do me a huge favour and reblog this with your 3 favourite colours and your Instagram URL in the tags (I’m on mobile so that’s probably the easiest access to your selfies). Reblog if it’s okay for me to draw you, it would mean a lot!! if it turns out, I’ll be posting the drawing of you and I’ll ofc I’ll tag you

BITCHY NICKNAMES:Adam Edition

Eggplant emoji
Plz don’t touch his hair plz
Illiterate Hoe
HONOR
Art Ho™
Draw’s porn
FIGHT HIM™
Stealer of virtue
Evan’s Side Ho
LAFAYETTE
Baby Daddy
Probably has fathered a child
Fuckboy Supreme
Autocorrect’s side Ho™
Bisexuality: A story of hoedom
Uses a baseball bat for a stripper pole in a moment of weakness



jealouis-

Liam’s face = “Yes bitch we all know you have a secret which is why I’m busting my ass trying to cover for you and Louis. You think this is game, don’t you? I’m not playing. I don’t understand why you gotta be all rebellious Horton. "I got a secret.” Hoe plz. I heard you and Louis last night. That ain’t no secret. Boy stop playing with me, one day I’m just gonna stop covering for ya’ll. I’m losing my chill larrie rn.“

http://youtu.be/LSkggUgqomY

HBHBHB era - a quick summary

Dravs: you need to stop with the water thing
Flo: … Markus plz
Dravs: HOE DONT DO IT
Flo: DID I BUILD THIS SHIP TO WRECK?! SHARKS AND WHALES! SWIMMING (IN THE BED! Gotcha Markus!) LETS MAKE A SYMBOL, WATER and air, IS IT OK?!?! oh hold on THE STORM IS COMING I CAN FEEL IT IMA GET WET BE RIGHT BACK
Dravs: …
Flo: Ok I’m back. Now I’m gonna take my shirt off is it ok with you?
Flo’s mum /Evelyn/: HOE DONT DO IT
Flo: oops too late see you later fans I’m gonna fuck you up real good!

THE END