he was having fun xd

anonymous asked:

Which members of exo do you think know about kaisoo? Who do you think first found out? And who do you think supports it?😄

Well, I think all(?) of them know! I’ll show you anon~

Let’s start with JM (cuz he’s the one who seems to be the most stressed about this lol)

When his face falls, is the exact moment he hears Nini call Soo jagi.. 

Observing them afterwards looking nervous af

JM screaming NO inside his head when he sees Soo caressing Nini’s neck

Kaisoo flirting during a performance xD oh JM.. lol

“Why don’t I just squeeze my way through. Hi!” 

This is a recurring thing by now xD

JD: 

That smug look being like “I know what you two do at the dorms”

When Nini only held Soo’s hand instead of the rest of them, and JD lowkey judged him

Or when JD decided to tease Nini by putting his hand on Soo’s leg, and Nini was not impressed, Soo saved the day tho by removing the wandering hand and let Nini put his hand on him instead

When JD were being “mr.steal your boyfriend” to tease nini (once again). Look at the way JD looks at Nini before hugging Soo! 

Kaisoo were hugging, and BH was screaming DIKA over and over again, and JD was like “Fuck no don’t do that!!”

CY:

This was also after jagi.. 

Ok yeol Ok

YX:

When kaisoo were laughing about an inside joke and had a very not so necessary hand holding event and xing was caught in the middle questioning his life choices

Also after jagi..

MS:

Lol, he made fun of Soo for having touched Nini’s face beforehand xD

Or that time when he subtly decided to stand in between them, being like “don’t worry members, I got this” *squishes himself in between*

This gif doesn’t really tell you anything, I just think it’s funny lmao

BH: 

Lol Baek being absolutely done with Nini when he accidentally called Soo “cute” outloud

Happy Birthday @chychymazzu!! Have a wonderful day and I hope you like this present heheee yes I was the anon asking your favourite character the other day, it was all part of my plan mwahahaa! I wanted to give something back to you since you give so much to this fandom with requests and your beautiful art!

@squigglydigglydoo

Oooh these are all good points! Granted, I was leaving his presence in the game out for a moment because, as you said, having him or a cut-out of a different character everywhere can creep anyone out.

You mentioned it might be the smile, but I actually think it’s a combination of the smile and eyes. I was doing some comparisons to other cartoon characters, and Bendy’s eyes look wider apart than most others.

Here’s Mickey

Even though this is a ¾ shot, his pupils are still sort of close together, as if he’s looking at something. Usually what makes dolls or bad CG look immediately uncanny is if the eyes don’t appear to move or focus on anything. 

Now let’s look at Bendy

Maybe nothing looks immediately off, but what happens when you try to add lines for the lower eyelids and a line to separate the eyes?

I find it appropriate that you brought up dolls, because I think that’s what his eyes kind of look like. When the eyes look all connected together, they look vacant and lifeless. And this expression never changes or moves. We have the cut-outs, but there’s also the looping animation that plays when you restore pressure to the ink machine (it was also used in the steam announcement post over on TheMeatly’s patreon). And even though Bendy is moving in that loop- with even his horns moving a little- his face doesn’t.

4

Uh, chaps? Valentine’s Day was yesterday
… never mind.

SLEEPY LIFE OF SERVAMP OVA 3-TRANSLATION

Rejoice my fellow Sevamp lovers! I have been asked a couple of times for this and I just wanted to say thank you for all the nice messages and even the mentions in the tags where you guys liked the translations I was able to provide.
THANK YOU SO MUCH! ヽ(=^・ω・^=)丿Thank you for being patient and also being the most awesome fandom! ☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆

Keep reading

9

Pearlmethyst + RP Generator Part 1 | Part 2

Bonus:

Cloud: Where are you at??

Noctis: I sorta go into trouble. I kinda wrecked my dads car and i’m on punishment…but don’t worry. I’ll find a way to get there.

Lightning: Well, hurry up! the party is going to start without you….

Noctis: I just need to sneak by Cor and his minions………

Lightning: Hello..Hello Noctis??

Cloud: Still there buddy?????

Noctis: Gotta go!

Cor: Where you think you’re going??

EXO most to least likely to get drunk easily
  1. Lay:I lowekey think he would be the type of getting drunk with a few drinks, just because he doesn’t drink too often. Like he is not used to it. 
  2. Tao: I think he is a baby that will fall for all the boys’ tricks, kinda like Sehun xD He came to have a good time, never imagine he would end up drinking that much, “how come Kris is not drunk but I am?!”
  3. Sehun: He’s a baby, he’s new to this xD He just wants to have fun and does everything his hyungs tell him xD
  4. Chanyeol: Probably would try to get Kyungsoo drunk and definitely would lose xD There he was, thinking he could handle such levels of alcohol xD
  5. Luhan: I heard once that when they went to China for I don’t remember what awards, Lu took the boys to a bar xD So maybe… he likes drinking once in a while XD Just having some fun you know… forgetting how much he has drunk because he’s distracted with the conversation or whatever xD
  6. Baekhyun: I think him and Chen would have a drinking game and the first one to pass out loses xD Kinda think they would try to make the other get drunk first in some way. 
  7. Chen: So I kinda think he and Baek are in the same position. These two are always having fun somehow xD
  8. Kai: Same as Lay, I think he would get drunk easily because he doesn’t have much tolerance because he’s not into drinking… you know what I mean? But I also think he would resist a bit more than Lay, probably would try to avoid finishing that beer or whatever. Drink as much water as he can xD
  9. Suho: He has a reputation to keep and children to take care of xD But maybe… just maybe the boys pour more alcohol in his drink without him noticing xD Still, I think he would be cautious in how much he drinks because he wants to give an example. 
  10. Kris: It’s probably hard to get him drunk, one because he is a giant so… I think that influences xD and second because he probably has a high tolerance, I do think of him that way I don’t know why. Maybe I’m wrong but… kinda picture him that way xD So cool isn’t he xD. I think he just… simply knows how to drink.
  11. Xiumin: He’s the oldest, the wisest and probably just doesn’t enjoy drinking that much, like he enjoys having a nice time and seeing how the others are a complete mess. Probably would take care of them together with Kyungsoo. 
  12. Kyungsoo: He would just watch the members getting drunk, he would take notes and remember the secrets they spill when drunk. He can be rather dangerous xD

This is just my opinion though, doesn’t mean it’s right. Xoxo, Ara~

My ocs (*゚ー゚)ゞ

3

Sole Party 2.0

Day 2-The party has started and your sole just arrived! What are they wearing? How was their arrival and what did they bring?

Since Gene is quite into fashion she’d go out to buy any nice dresses for these occasions(if she can, kinda hard a little now in the wasteland lol). 

Gene takes a bit to get ready since she likes to fix her hair and such, but will take even longer to get supplies. She has the idea to go and grab a lot of nuka colas and find any leftover holotapes containing different music. At least to bring more variety in songs rather than simply listening to the radio. Codsworth helps her around with gathering everything and they go on their way to the party!

Piper went ahead to go to the party and have idle chit chat while waiting. And Hancock, don’t judge. If Gene wants to bring all these things for the party then let her be! I wouldn’t be surprised if he was late getting all the chems for the party to himself though….

Sooo it’s 2 AM and here I am drawing this random draw for my boo @hiraethmaiden with her beauiful Scholar(Rhea) and mine(Carmen and Nika) !  @se-serena would we make a good fanclub ? I mean we do have those cute headbands !!

anonymous asked:

I've lost track of all you Joey's already.. ((ask-josephine-drew))

Joey: I didn’t ask for this

Joey: I hate every single one of them.   They should die for being so flippin’ tall I haven’t even met them personally and yet I feel like I’m the only one who’s serious around here.