hahaha...-ok

4

HEY I AM BACK WITH MORE KP X VLD CROSSOVER BECAUSE I CAN.

I am happy of the positive feedback with my the first drawing, that makes it better because I plan to draw more. There’s more scenes I wanna draw but I’m beat today.

I wanted to draw more slides in that gif, but I cant animate so you guys have to make do. i changed kim’s outfit to red….cause.yeah, AND that last pic is my(probs everyone’s) fave scene in So the Drama ok.

i think the most messed up part about it all is how you still linger even though you left. i’m beginning to find myself unable to even talk to new people without stopping and remembering that they’re not you. like the laughter dies and bubbles deep in my stomach, my tongue curls back and i retreat, closed mouth, eyes lowered. and i know that confuses people when i suddenly become distant, but, yeah, i still can’t enjoy myself or others anymore and dive into new friendships because i know i will never reach that same level of intimacy that i did with you. and that’s partly because there’s no one in the world that’s going to take your place, and that’s partly because you took advantage of my trust and generosity and now i can’t ever pour my entirety into any relationship anymore for fear it’ll be too much for them like it was too much for you. too much and too ugly. you said it would be better if you would leave, so why are you still here in everything i do?
—  god, you said this would be the last time i’d hear from you, but i should have known that you wouldn’t suddenly stop lying now

guys guys lets vote hard until the end!!! gogogo

anonymous asked:

What is sharp work samurai and jealousy thy name is Keith from? I'm seeing it everywhere and my klance heart needs to know the origins

Hahaha ok so … As you may or not know there is a series of official v:ld comics (which I highly recommend, they’re a lot of fun). The quotes come from there! 

To put it in context … in the first comic Keith slices open this giant monster thing to which Lance says “sharp work, samurai”:

wow that’s kinda gay

aNYWAY

And then the iconic “jealousy thy name is Keith” comes from the third comic, which is narrated by Lance. The context is that Lance is flirting with Allura and Keith is suddenly like “hey Lance will u shut up” to which Lance narrates “jealousy thy name is Keith” lol

which is like….kind of an odd choice of words like. the implication could be that Lance is saying Keith is jealous of his ~flirting skillz~ but that’s kinda weird considering Allura is clearly not interested lmao. like tbh it makes a lot more sense if Keith is jealous that Lance is flirting with Allura and not him…..I’m just saying. *whips out my Klance Conspiracy Board*

ah-hem, yeah so!! these comics came out months and months ago, so you may be wondering why everyone is losing their shit about it now all of a sudden––and the reason is because the voice actors are actually dubbing the comics for the official dreamworks youtube channel. 

they’ve only done the first comic so far in two parts (part one is here, part two is here) but yeah basically we all got to hear “sharp work samurai” out loud and that’s why everyone is freaking out lol. 

Aku Ayah dan Pakcik

[7/18, 8:58 AM] :-)Fazli Damak: Malam tadi pakcik aku dtg rumah nk tumpang tdo. Dia ada keje kat area2 UIA ni. So, dia tumpang la rumah aku, dkt dgn UIA. Umur pakcik aku ni 52 tahun. Muka nampak muda lg dgn bdan agak berisi dn perut sedikit membulat, pck terlihat cukup sexy.biasa aku panggil abg, tp mak asek marah. Hahaha.. Famili aku ni, kalau pasal pangkat, xboleh buat main, x hormat katanya. So aku ikutkan jek la panggil dia pakcik.


Tepat jam 9 mlm, pakcik call rumah ckp dia da sampai kat bus stop depan rumah. Mak suruh aku turun jemput pakcik naik rumah. Waktu aku turun, aku terserempak jimmy dlm lift. “Yo, cad! Nk g mane?” kata jimmy. “Nak turun amek pakcik. Abg nk ke mane mlm2 ni?” kata aku. Jimmy senyum manis, dia dtg dkt aku die lurutkan zip aku dia hisap dlm 10 sedutan. “ahhhh.. emmm… abbbggg….llllliiiiffffttt nnnkkk sssaaaammmm….mmmm..pppaaaiiii”  kataku dlm kesedapan. Jimmy bangun terus zip balik sluar aku. “ahhh… Tengok, kan dah stim. Adoi. Cad nk amek pakcik la, malu la mcm ni klu dia nmpk cad stim.” Aku merungut. Pintu lif pon terbuka. “hahahaha….saje je aku kacau kau. Tetibe horny tgk kau. Hahaha.. ok lah cad, jmpe nanti.” Kata jimmy sambil gelakkan aku dan berlalu pergi.


Aku keluar jek dari kondo, tgk pakcik dah tercegat kat bus stop. “wah, handsome pulak pakcik aku ni dengan sluar treck die.” Dalam hatiku. Lalu aku terus pergi ke bus stop. “Salam pakcik, da lame sampai??” kataku. Kami pon bersalaman dan berpelukan. (salam dan peluk ni dah jadi adat famili aku untuk tunjuk tanda hormat sesama keluarga.) “eh cad, keras pedangnya, lawan2 pedang pakcik ke? Hahaha” kata pakcik sambil gelak. Aku dah malu x ingat dah. “lelaki pakcik..biasa la..lg pon td nampak awek comel2 kat kondo tu, tu yg stim tu.. hahaha. Jom la pakcik, kite naek atas, mcm nk hujan jek ni”. Aku cube hilangkan malu. Kami pon berlalu pergi naek ke atas.


Sedang kami gerak nk masuk kondo, tetibe kaki pakcik terseliuh. Terpijak batu. Pulak dah…aku pon papahlah pakcik naek ke atas. Nasib baek dia bwk 1 beg galas jek. aku papah pakcik ni.wktu aku papah pakcik, tangan aku sering terkene konek pakcik dlm sluar treck tu. “eh pakcik, xpakai underware ke?  Hahaha..” kataku sambil gelak. “cad, nakal btol la kamu ni. Ni nk tlg papah ke nk ambil kesempatan ni cad? Huuuu…” kata pakcik. Aku dgn pakcik ni g manja, so x kesah la nk gurau mcm tu hehe.


Sampai jek kat rumah, mak mula la bebel marahkan pakcik ckp jln x pandang bawah. Kesian pakcik kene bebel. Aku lepak kat dlm bilik surfing jek. Jam dekat pukul 12 malam, pakcik masuk bilik aku utk tmpang tido sama aku. Bilik lain penuh, xnk nk kasi tetamu tdo kat ruang tamu kan. Bile pakcik masuk bilik, aku shut down laptop n naek katil nk tdo. Katil king saiz, muat utk 2 org. Aku biasa tdo pakai boxer jek. Tgk pakcik x berbaju pakai kain plekat baring sblh aku. kami pon tido.


Jam 2 pagi aku terjaga. Bunyi kilat kuat. Aku tengok pakcik sedap jek tdo. Tapi mata aku tertumpu pada 1 tempat yang cukup menarik. Kain pakcik terselak, ternampak koneknya yang tgh mengeras. Tgk pakcik tdo nyenyak jek, aku ambil sempatan utk hisap konek dia. Kepala koneknya berbentuk cendawan aku jilat2 dan sedut2 dgn  penuh cermat takut pakcik terjaga. Lepas tu aku terus kulum hisap konek pakcik perlahan2. Koneknya wangi. Aku cuba masukkan sedalam mungkin. Lebih 20 minit aku hisap. Tibe2 aku terdengar bunyi orang mengerang. “ahhhhhhh…… emmmmm………” pakcik mengerang sedapan. Rupenya pakcik dah terjaga. Xtau perasaan aku time tu. Malu, takot, segan, semua ada. Aku terhenti sekejap sambil konek pakcik gerak2 dlm mulut aku. “cad, teruskan cad, sedap sangat cad. Ohhh cad… emmmmm…..” kata pakcik, aku pon ape lagi, teruskan la hisap konek pakcik.


Lebih kurang 10 minit, pakcik bangun dan fuck mulut aku. konek pakcik kluar masuk mulut aku dgn laju. Aku dapat rasakan urat2 konek pakcik timbul2. 7 minit lepas tu pakcik menarik keluar koneknya dan melancap depan muka aku. “ahhh.. cadd… pakcik nk pancut da ni cad… uuuuhhh……” keluhan pakcik. Lancapannya makin laju.. dan…. crrrrrriiiittttt….. ccccccrrrrrriiitttt….. cccrrriiitttt…. berdas2 pancutan kat muka aku. “aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh” pakcik mengeluh panjang sambil tersenyum.


Aku bangun basuh muka aku kat toilet. Aku balik ke katil tgk pakcik da sambung tdo. Konek aku masih stim lagi. Aku baring sblh pakcik dan mengurut2 konek aku dan tertidur. Tgh sedap mimpi, tibe2 aku terasa konek aku panas jek.. suam2.. aku bukak mate, tgk pakcik tgh kulum konek aku. jam pukul 4 pagi. Punye sedap org kulum konek time aku tdo. “ahhhh… emmm… ooooohhh…. pppaaakkkccciiikk….. mmmm…. laaagiiii…..” aku kesedapan. Aku cari konek pakcik dan lancapkan. 20 minit pakcik hisap konek aku, kami buat 69 pulak. Aku hisap konek pakcik 5 minit tibe2 dia jerit. “cad hisap lagi caddd!! Cccaaad…. aaahhhhh…….. eeeemmmmppphhhh….. oooooohhhhhhhhhhh……” terus pakcik pancut kat mulut dan muka aku. pakcik mula ghairah dia hisap konek aku dan sedut sekuat2nya mcm nk tercabut konek aku. x lama lepas tu aku pulak nk terpancut. “ppaaakkkcccikkk…. oooohhhhhh…..eeeemmmmmm……. nnnkkk… pppaannnccccuuuuuttttt………” aku pon pancut berdas2 pakcik telan semuanya. Ouh… mmg sedap.. lepas pancut tu, kami terus terlelap..


sedar2 jam dah pukul 8 pagi dan kami masih dlm keadaan  69 dan berbogel. Masing tgh stim waktu pagi. Aku pun aamik kesempatan hisap konek pakcik. Pagi ni pakcik x tahan lama. Hisap x sampai 5 minit dia dah pancut. “ahhhh…. emmm… morning cad…. pandai kamu kejut pakcik ya..” Tp air dah x banyak. Pakcik hisap konek aku sampai aku pancut. Lebih kurang 15 minit, aku terpancut. Pakcik siap2 pergi mandi nk g keje. Aku sambung tdo..


Sedar2 jam dah pukul 11 pagi. Aku mandi, dan sarapan.
[7/18, 11:52 AM] :-)Fazli Damak: tiba2 dengar orang bukak pintu bilik aku… aku terus tarik selimut kemudian pura2 tido..

Bunyi tapak kaki tu makin dekat. Diciumnya dahiku dan usap2 kepala ku. aku buat2 mengeliat.

aku : “ermm… pukul berapa dah ni??” sambil terkebil2 bukak mata..

pakcik : “baru pukul 3.50 pagi.. sorry sbb buat cad ter jaga..”

aku : “xpe.. cad pon nk buang air ni.. bile pakcik sampai?”

pakcik : “baru kejap td.. ni kenapa batang cad stim ni?”

aku : “biasa la pakcik masa tdo, mimpi macam2..”

aku bangun terus pergi tandas. lama jugak aq kat tandas masa tu.. perut tetibe sakit.. haha.. 5 minit mcm tu aq kluar tandas.. lampua ruang tamu masih lg tutup.. sedang aq melangkah ke bilik aku, aq terdengar suara ayah mengerang.. aq tengok bilik ayah pintu terbuka luas..

aku : “Ayah.. ayah kenapa ayah??”

jerit aq dari luar pintu sblm sampai bilik ayah. sampai aja kat bilik ayah, aku pura2 tergamam tengok ayah jolok pakcik. sbb td aq dah intai dorang beromen. ayah terkedu tengok aku. muka ayah masa tu merah gila..

pakcik : “Cad.. mari sini dtg ke pakcik..”

aku terus pergi ke arah pakcik yang sedang buat doggy style.. tp mata aku tetap pandang muka ayah.. ayah masih lg tergamam..

sekarang aku berdiri betul2 depan pakcik dan ayah.. muka pakcik betul2 dekat boxer aku.. pakcik terus keluarkan konek aku yang separuh tegang dan terus hisap.. aku senyum kat ayah.. bila ayah tengok aq senyum, dia balas senyuman sambil jari telunjuk letak kat bibirnya sebagai isyarat diam.. ayah sambung menjolok pakcik..

ayah : “Cad jangan bgtau kat mak kau, nanti ayah belikan kau telefon yang kau nak tu.. ok?”

aku : “ermmmphhh.. ooouuhhh….. oookkkk… oookk ayahhh…. ouuhhh…”

pakcik hisap konek aku sedap sangat.. ayah pulak jolok pakcik kejap laju kejap perlahan.. aku ambil kesempatan ni utk hisap tetek ayah, jilat leher kemuadian aku bercium dengan ayah.. lama juga kami macam tu..

pakcik : “Him tukar style.. aku nk rasa batang cad dlm lubang aku..”

ayah pon tarik kluar batang dia yang besar tu.. pakcik skarang baring telentang pulak.. aku angkat kaki pakcik ke atas, aku cuba masukkan konek aku.. mudah sbb ayah dah buat lubang pakcik jd luas.. konek ayah besar dari konek aku.. sekarang aku jolok pakcik, pkcik pulak hisap konek ayah..

aku : “ahhh ahhhh ouuuhh…. pakcikk…. ahhhh…. seddddaaappp…. oooohhh…”

ayah : “hisap lg zack… oooouuuhh… lagggiii zackk…”

aku dengan ayah terus mengerang kesedapan.. sungguh sedap… 30 minit berlalu..

pakcik :“ cad jolok laju lagi cad… laju laaaggiii… oooouhhh……. eemmmphhh…. uuuuoohhh….”

ayah : “zack…. aku nak pancut dahhh……. hisap lg zack….. ahhhh…….ooouuuhhh……….emmmmppphhhh….”

aku : “pakccciiikkkk…….. oooouuuuhh……… aaarrrrhhhhhhhhhhhhhhhhh…..”

aku dengan ayah pancut serentak. hentakan aq yang terakhir sanat kuat. puas aku lepaskan semua air mani ku mlm tu.. air mani ayah pakcik telan semuanya… batang aku masih lg dlm lubang pakcik, aku jolok lagi sehingga keluar air maniku di lubang pakcik… bila da terasa nyilu aq tarik keluar… kami bertiga terbaring atas katil.. terlelap hingga ke pagi..

pagi tu aku terjaga dalam pukul 10.. aku tengok pakcik dah xde.. ayah masih lagi tdo.. batang ayah separuh keras memikat hati aku.. aku bangun terus hisap konek ayah yang besar dan panjang tu.. dah lama aku idamkan utk hisap konek ayah sendiri akhirnya tercapai juga.. 20 minit aku hisap, batang ayah keras menggila tp ayah tetap lena di buai mimpi.. puas aq hisap, aku bangun duduk atas konek ayah.. aku masukkan konek ayah dalam lubang aku.. susah sangat nak masuk sbb konek ayah x masuk konek abg jimmy..

setelah berkali2 cuba, akhirnya masuk juga kepala konek ayah…ku tarik nafas dalam2, ku tekan lg konek ayah sampai masuk semuanya.. senak perut aq.. bila dah masuk semuanya, aku duduk utk selesakan keadaan konek ayah dalam lubang ku.. ku cium bibir ayah.. sedang sedap aku henjut perlahan2 sambil cium mulut ayah, ayah balas ciumannya menandakan dia dah sedar dari lena. ayah peluk badan aku, cium aku dengan lebih rakus..

ayah jolok lubang ku cara yang sungguh
[7/18, 12:15 PM] :-)Fazli Damak: ayah jolok lubang ku cara yang sungguh romantik.. perlahan2… hampir sejam keadaan kami macam tu..

ayah : “cad.. ayah dah x tahan cad… ahh ahhh ahhh ahhhh… ”

ayah terus jolok aku dengan laju.. sambil tu aku terus lancap konek aku sendiri… 5 minit lepas tu, aq dapat rasakan konek ayah keras menggila dlm lubang aku…ahhhhhhhhhhhh aaaaahhhhh….. oooouuuuhhhh….. emmmmpppphhh…… ayah mengerang. bertubi2 air mani ayah pancut dalam lubang aku.. sungguh senak tp sangat sedap.. xlama lepas ayah pancut dalam lubang aku, aku pulak pancut atas dada ayah.. penuh air mani ku atas dada ayah.. kami bercium dalam 5 minit konek ayah terkeluar dari lubangku sendirinya..

kami pon bangun mandi bersama… itu lah kali pertama aku mandi bersama ayah berbogel.. aku gosok badan ayah dengan sabun, sambil gosok aku lancapkan batang ayah. waktu mandi aku hisap batang ayah sampai ayah pancut lg… ayah pun buat benda yang sama dengan aku..

hari tu kami luangkan masa 2 beranak bersama sampai lah mak pulak esoknya.. sekarang bila mana ada masa terluang, tempat yang kosong ayah akan sentiasa jolok lubang aku.. walaupun umur dah 58, tp kekuatan batin ayah tetap kuat.. siang bila mak pegi pasar ayah jolok aku dlm bilik.. malam aq intai ayah jolok mak.. kadang2 lepas ayah jolok mak, ayah masuk bilik aku hisap konek aku then jolok aku

Dream Come True

Originally posted by luna-intheforest

Characters: Y/n, Derek

Pairing: Derek x Y/n (FEMALE READER)

Warnings: Smut smut smut, rough sex, Derek kinda wolfing out, more smut, slight pain, Derek being concerned, unprotected sex, fluff at the end

Word count: 2500

Summary: Derek just can’t stop dreaming about you. Luckily, he gets a real chance.

A/N: Ok, so…requested fic by @burgundyrosesandwine​ -I was wondering if you could write a Derek smut with a female reader where it’s after derek leaves beacon hills and he’s in a new city (Like nyc) and that because he’s bored he starts giving private self defense classes. And then he becomes really good friend with one of the girls he trains and he even reveals he’s a werewolf. She’s innocent and sweet and derek can’t stop fantasizing about her but he’s scared he’ll scare her off because he’s a lot older and she’s inexperienced but one day his lust takes over and he’s very rough, dominant and possessive You can use the pain removing thing idea like you did in the beginning of the end :) Also can you make her very short pleaseeeee. I know this is a lot so you obviously don’t have to do it Just an idea I really want someone to write one day hahaha. Ok, so I think I mostly stuck to the request. Also, sorry this took sooo long!! Hope u like it!!

Tagged peeps: @sallyp-53 @greyravenvixen @helvonasche @chelsea072498 @the-latina-trickster @aingealcethlenn @squirrels-angels-and-moose @lucifer-in-leather @kumaartz @sinceriouslyamellpadalecki @mogaruke 

Masterlist


Your moans were loud and filthy, your pussy stretching as Derek pounded into you.

“Fuck, y/n. So damn loud, aren’t you?”

You whimpered, trying to keep your moans quiet, but the way his cock felt inside you was too much.

You screamed as your body shook, your pussy clenching around Derek’s cock.

Derek’s face fell to your breasts, growling loud as he came deep within you.

Keep reading

No number is impossible

A 5e party consisting of a wood elf monk, a gnome wizard, a half elf bard, and a halfling barbarian (me)
For background info: we need to get am item from a giant chief, so while our wizard tries to cast Geass to convince her, a pair of hobgoblins detect him and try to stop him with a spell of their own

Me: I shout out to the chief calling the hobgoblins traitors who are attempting to hurt her with magic. *rolls 2 persuasion - 1 charisma"
DM : Do you even speak giant?
Me: Oh they don’t speak common?
DM: “Ok well you shout your message out in common to the Giants” *rolls wisdom for Giants to see if they believe me and rolls a 2 with a negative 1 wisdom mod* “they don’t think you’re a liar, but they also don’t believe you”
Monk: I back the barbarian up in his claims since I actually speak giant *rolls a 3*
DM: *Rolls nat 1 wisdom* “Ok now they start to question the hobgoblins, I can’t believe this is working right now”
Bard:“ I cast shatter on the hobgoblins and claim that they cast it and are trying to hurt the chief” *rolls above 20 persuasion*
DM: “Hahaha ok ok, so the giant chief covers her ears and orders for her minions to stop the magic casting hobgoblins”

We then proceeded to kill both hobgoblins while the wizard stayed back channeling his spell, in the end we got the conch and were able to walk out of an infested giant community without fighting any actual Giants.

I basically had to sell my soul to Nightmare Sans to get this done on time, but I did it!

I’d seriously like to thank Jakei for putting so much time, care, and effort into making Underverse the best it can be. I can honestly say that Underverse is probably my favorite Undertale fan project out there and it’s all thanks to the efforts of its creator! Kudos to you!


Response: CROSS WHAT DID YOU DO TO THE POOR NUMBER!!!! Hahaha ok being serious thank you so much, I do really appreciate your words. This kind of support makes feel better. I love your style!