gotta get it back to

2

thANK GOSH my sis saved my ass xD i think she was amazed with how fast i gave up //buT HEY I spENT hoURS thAT i’lL neVer gET bACk
ugh gotta learn from mistakes! gonna go for something more simple next time
anyway i need to finish up hw and drawings that i started like 3 days ago oh boi so late but i really want to get this stuff done today so hopefully there might b actual art content today i dunno

Zanny Lets play channel update #29

Some good news guys!

With the help of @kisilindrawings and a few friends on facebook I managed to get the next episode of Minecraft Monday exported and uploaded to youtube!

I was too exhausted yesterday to announce this or post it onto Patreon since all my energy had been sapped and I needed to do some other work too, but yeah.

The video will be published at 8pm GMT

I would also like to thank @kisilindrawings for helping me figure out and solve my issues with the exporting of my video and @thethinkingfruit for keeping me bloody sane through the entire process, lol.

But now I’ve gotta get back to work on commissions, man I’m fucking sleepy.

Originally posted by studioghiblishy

Fun fact: before knowing Kageyama’s name I called him potato head.