good job yall!

let dan and phil make money without complaining 2k17

a guide to elsword job class personalities

Elsword

LK: i am the best swordsman ever b/c i persevered notice me senpai (sister complex)

RS: aisha’s magic thing is cool i wanna do that too FIRE

IS: i think my sword wants my soul but that’s fine cuz now i’m the goth one

Aisha

EM: i know way more magic than you so shut up and listen to me dammit

VP: i think this demon bat is talking to me … so yeah imma change into these revealing clothes for power

DK: rainbows and sunshine and unicorns that are out for your blood *creepy smile*

Rena

WS: leg day every day thank you mother nature

GA: oh yeah that twig right there is a trap that will lead you to your doom

NW: *whispering* we are an elite unit that get our swords from random talking trees

Raven

BM: screw the nasods and their prosthetics look at my sword skills i’m awesome

RF: i think my arm wants my soul but that’s fine cuz i is strong man *man tears*

VC: i am hot as the fires of hell (talking about his arm but dayum those abs)

Eve

CN: summons weapons everywhere (aka idk how to fight so imma just shoot you in the face)

CEm: summons people everywhere (aka my queendom only has like 5 subjects)

CBS: oh yea lemme just use a dark el for power and kill all my remaining emotions who needs a heart anyway hahahahaha

Chung

IP: i wanna be a girl pink everywhere long hair heels the whole shebang

DC: cannons were soooo last year

TT: uses the equivalent of nuclear power on a regular basis (thanks dad)

Ara

SD: martial arts and justice and eye makeup (brother complex)

YR: female uchiha sasuke nuff said

AS: i made a deal with the demon fox in my hairpin she possesses me sometimes rawr

Elesis

GrM: by the time i was like nineteen i was leader of an army what did you do

BH: i is legend reborn imma burn y’all down to ashes cuz whai not lol

CrA: all my friends are ded i has demon energy now prepare to die (tsundere)

Add

LP: power power power power power power dark el power power power

MM: my drones are alive mwahaha long hair is cool and so am i (love me eve)

DE: my mother is ded i am ded let’s make everyone ded lololololololol

Luciela / Ciel

CH/DL: we are terror ciel likes cute things lu is cute lords of terror rawr

NB/RG: i’m just one hell of a butler lu is now demon queen yayyyyy

DB/DM: lu died and came back as royalty ciel ain’t human no more

Rose

ST: i has ten bajillion machine guns die how is this portable (star wars???)

CR: chain gun scythe thing let’s use the dark el again princess where are u

FR: bombs for bras i can fly i is goddess of war

OP: lemme just make some nasods then walk away from an explosion

Ain

AT: kami-sama where are you i love you kami-sama (emotionless piece of sht)

EE: friendship is magic emotions are beautiful i love life 

AP: demon magic i hate everything nothing is real everything is a lie

I Just Realized Something

So, in V5C5 of RWBY, you know how Blake was talking about how she associated people with words?

Well, she said that Ruby “was the personification of purity.”

I just realized that Blake is spot on with her ‘word association.’

Ruby has silver eyes. We all know that they’re special. But, I just looked up what the color silver symbolizes and guess what I found?

The color silver symbolizes purity.

Hi guys!! for some reasons there are apparently 2000 tumblr urls on that tab as of today and I just rly love nice rounded up numbers so lets do this

Guidelines:

  • I’ll most likely take requests within the fandoms on this blog (MP100, ST:AOS/TOS, Hetalia, Osomatsu-san); if you request your OC please provide references
  • I won’t take NSFW requests (guys Im not only ragin aro/ace Im also very incompetent when it comes to that kinda anatomy. I cant even do kisses. humor my eternal inner 13yo pls)
  • Since I have like five main artstyles and about forty two throwaway ones, if you wanna see your request in a certain style of mine, you should specify it. You can also specify a medium (traditional/digital) and I’ll do my best to make it work
  • You can also request small comics featuring a character/headcanon because I really need to draw more comics; I’ll also draw icons/headers (just fanarts tho, no OCs for this one)

You can send in a request via message/ask/IM, I’ll check all of them - anon is also on for this!! Go forth guys lemme entertain you this once for a change

Hey guys friendly PSA

IF YOU DONT LIKE THE DUB DONT WATCH IT AND DONT HARASS THE DUB VAs!!!!

Originally posted by gingersnap23

@dreamlander-kirsty and I have been in this constant twitter war with some twats bc they’re harassing the VAs, in a tweet that was originally praising them no less. This pettiness needs to stop. Just don’t watch the dub if you don’t like it, my god

transspirk  asked:

Hi, so you totally got me into batjokes but I really haven't read much of batman, can you recommend where I should start?

ANOTHER VICTIM JOINS THE FRAY

Considering there’s like 78 years of content and the canon gets rewritten or tweaked every so often, you can pretty much just pick up any of the trade paperbacks/graphic novels that say #1 on them and find something interesting to read. Like for the current storylines, reading the New 52 Batman run would be a good start, then on to the Rebirth story after that. That being said, there are also standalone trades/titles that would be good to read. Like for batjokes content you’d probably want to read Batman: Europa, it was a relatively recent four issue series that is… pretty damn gay. It also has really cool art from several European artists (and Jim Lee, who is a Legend in the industry).
Other stories you may want to read:
The Man Who Laughs
The Laughing Fish
The Dark Knight Returns
Death In The Family
The Killing Joke
The Long Halloween
Haunted Night
Dark Victory
The Judas Coin
Superman: Emperor Joker
The Batman Adventures (set in the batman animated ‘verse)
Hush
Under The Red Hood
Batman Earth One
Knightfall
The Court of Owls
Death Of The Family
Endgame
(Those last three are compilations of New 52 story arcs that include tie-ins with other DC titles.)
Also if you watch YouTube playthroughs/play the Batman Arkham games there’s a lot of good batjokes content in that (i watch the origins joker cutscene video a LOT haha)
But hopefully that’s a good start?

.

all tea all shade aside.. something i REALLY love about b99 is how no one rewards or gives jake brownie points for being a decent human being. like he calls people out on racism and sexism and homophobia and etc and they never… make it like WOWWWW jake!!!! Ur such a good man!!!!! U DID THAT!!! No it’s just like. Good job. Now moving on… yall kno what im saying???

i know i conplain about customer service jobs a lot and there really are some shotty fuckin customers out there but id be lying if i said i didnt love it. i love talking to people and hyping them up for their movie and trying to make their day a bit brighter. i love making quick casual jokes with my customers as they wait for me to make their food. the shitty customers are shit but its not all bad.