gonna-post-it-right-now-bc-i-can

Hey!! If you’re having a bad day right now, I really hope it improves. I just want to post a little reminder to everyone that you’re beautiful, talented, intelligent and above all, you matter. Life is tough, but you’re tougher! You can get through anything that life throws at you. I believe in you.

( 10/12/16 ) ( okay to RB! )

10

Martin Riggs + Text Posts (because I recently fell in headfirst into the Lethal Weapon fandom and I love this sand hobo)

6

Setting:
Vanoss and Del have been together a while,
one day child!Evan just pop out for no reason…
hope u like this (°ཀ°) I can’t stop………..   in Pixiv

3

OwarinoSeraphWeek
↳ Day 4: Favorite Human » Hyakuya Yuuichirou

“I… Um… This is kinda embarrassing, but… Well… Guren said we’re family now, right? So you, Yoichi, Kimizuki, and Mitsuba… We’re all a new family. And I’ve started to feel that’s true. You guys are important to me. But… I can’t forget Mika. He’s also an important family member. See… My parents abandoned me. So maybe I don’t really know how families work. But can I ask you guys this? Just because someone in your family betrays you, does that mean you have to betray them back? I don’t… think it works that way. So even if Guren betrays us… and Mika, well… even if he is a vampire now… he’s still family. We’re all still family, and we always will be.”

a list of people you can vent to bc we all need this rn

me, deanwinchesterjpg, hetaliatardis, alcoholicsammy, saddlebum, tabbycas, deafhavvkeye, dorian-pavus, sweetcrowley, leighaidan, magcfingers, letjtgo, darlinglittlehunter, rulerdean, deathspizza, marrieddorks, glacialgadreel

ok so im not gonna do everyone right now because that would take forever but there are so many people who reblogged/liked this post if youre feeling even a little sad then dont hesitate to message them

- ̗̀ workout routine ̖́-

okay okay i accidentally deleted the link to the anon ask where i went over my workout routine bc i’m re-doing my faq so i’m just gonna make a post like i did for my skincare and makeup routines :+)

right now i follow two videos for my workout:

20 minute fat-burning yoga - this one is actually really fun and it’s super nice bc you can repeat the routine as many times as you want for a more effective workout, or you can simply do it once for a fast workout! either way, it helps with my flexibility and toning!!

ballet beautiful full-body sculpt w/ mary helen bowers - i love mary helen bowers’ workouts, they’re super duper effective, easy to follow, but still v challenging. she actually trains some of the victoria’s secret models (i think mostly lily aldridge though!) she has a bunch of other workouts too, targeting specific areas of the body!! 

boop that’s it

6

31/07/16

hello!! its ya girl back at it wih a bujo post ayyy

using my bullet journal has helped me pull myself together this month (bc tbh I need all the help I can get there l m a o) so yeah I’m gonna talk u through each spread and what I liked, inspo etc etc enough rambling lets go go go

july monthly spread!

this is definitely my fave monthly of all the ones in my bujo right now so lets see if that all goes to pot in august wish me luck
inspo: @journalsanctuary this wonderful post!!
also that wrapping paper is cool af and I used it loads this month thx sophie

july 4 - july 10

yeah so that week I went camping and the spread was v low maintenance which was good plus it looks hella!!! always a plus
inspo: @studyblrholla here :))))
this was such a good spread honestly I think I want to use this as a default when I get back to school in september I love it

july 11 - july 17

okay so for real think this is my least fave of all my spreads this month idk what those flowers are doing aaa?
inspo: none do u see why I need to use other ppl’s spreads
I didn’t like this one much bc it wasn’t very rigid if u get me? planning it was a disaster
also I tried a journaly writing down ur thoughts thing and honestly I didn’t really like it like it didn’t benefit me in any way moving swiftly on

summer study list!!!

I like this one omg it’s functional and it’s somewhat motivating me to get my lazy ass into gear
inspo: none wow emily u can do nice things by urself
yeah not much to say here but I do like the lettering in the titles yay

july 18 - july 24 + favourite songs

I really like this spread bc the bujo part only uses 1 page yano filling a 2 page spread is hard when its summer and u have nothing on, also dear evan hansen quote!!! musicals are consuming me too bad I’m dirt poor and live i live nowhere near any cool productions rip
inspo: I’VE LOOKED EVERYWHERE AND I CAN’T FIND IT BUT I PROMISE IT’S BEAUTIFUL
song page: @somestudy this is art
yeah overall i love this spread idk what to add here

july 25 - july 31 + director info

i had llike nothing on this week which is why the spread looks kinda empty but as u can tell I liked last week’s spred so much I did it again ayyy
inspo: I’M SORRY OK
the director thing is just a brain dump and really it’s nothing too heavy but I wanted to get some thoughts down about pj’s directory stuff bc I really like his work and it’s gonna hep for next year’s coursework so yeah

so yeah my cool dudes, that’s my bullet journal this month yaya!! I think it was pretty efficient but we’ll see how that goes when september arrives and I shift into m a x i m u m o v e r d r i v e

love yall and have a nice, productive and happy august :)

psa to everyone that reads this

you’re fantastic. trust me. like, you’re The Greatest. yes, i am talking about you, right now, reading this, bc you are Too Great For This World and idk all i can think about is you so i made a text post for you. have a good day tomorrow, even if today was shit. especially if today was shit. you’re gonna do great things and i believe in you and i’m here for you. good luck with your life :D

i understand a fandom trying to encourage each other to boost ratings by watching episodes through legal means (on tv, thru itunes, etc) but im kinda tired of the shaming of ppl like me who watch recordings online. not everyone can afford cable tv or spend money on itunes episodes.

im not gonna not watch a show just bc i cant pay for it. its something that makes me happy and helps me get through being poor and depressed and mixed up.

a more constructive thing to do is to ask people who cant afford cable or itunes to POST IN THE TAGS- tumblr tags, twitter tags, facebook, whatever. it still makes a difference, they pay attention to social media, and its a way ppl like me can participate and try to rally around a show thats being scrutinized right now by execs. we can all do something, just stop blaming other fans and making ppl feel bad for being poor with limited options. we love the show, too. 

5

i really fucked my phone up and I need to get it fixed, and money is tight right now! so I’m doing commissions if you want to help me out!

I can draw:

  • OCs
  • fanart
  • tf2 loadouts
  • digital (see above) or traditional: pencils, ink, watercolor, acrylics, do you want me to make you a wood carving because i can do that
  • if traditional i’ll actually mail it to you when I’m done
  • basically whatever, talk to me and we can probably figure something out
  • dont ask me to draw porn though you dont want me to draw porn

prices are going to vary but as a base i guess I’ll say $20 for a full body, colored whatever, $15 for waist up and etc. etc. 

if you’re interested add me on steam, email me at seathing@hotmail.com or message me here on tumblr! thanks for reading!

7-007  asked:

im just i love you so much for drawing mikayuu back then and now im even more in love with you bc you also ship bakudeku and your opinion on those two nerds are just amazing!!! tho i gotta ask, if bakudeku becomes roommates, what kind of roommates they gonna be in your opinion??

Aww that makes me happy, and omg tbh I don’t know since Katsuki already figured out Izuku wasn’t lying to him this whole time and hes surprisingly calm right now so anything can happen since his thoughts about Izuku probably changed.

I don’t even know what Katsuki plans to do now that he knows. I have this hope he’ll finally respect Izuku since he was worthy enough to receive All Might’s quirk and also realize how big of a deal it was for Izuku to reveal his secret to him even when All Might couldn’t.

I want Katsuki to start being supportive and protect Izuku now that he needs help more than ever, and I’m hoping this realization helps their relationship develop in that direction. I can see them becoming rivals who help each other out kinda like Sasuke and Naruto. All Might’s words REALLY foreshadow that happening and I think the recent chapters are slowly starting to set that up.

I doubt Horikoshi would have All Might say something like this if he didn’t have any plans for Katsuki and Izuku’s relationship in the future. 

Especially the “one day, without fail” part, its like hes subtly telling the readers they will work together and their relationship will repair itself albeit with due time.

Hmmm if katsudeku were roommates I imagine there to be LOTS of tension between them, arguing like a married couple, Katsuki being angry about everything as usual but there are moments when hes lowkey nice to Izuku like help him move stuff around or bring him shit when hes sleeping or sick. 

Although he won’t acknowledge or want to get thanked for it because he still has his pride.

itsthesinbin  asked:

i know nothing abt the movie but give me relationship headcanons w/ maui w/ a human s/o (you said he was a demigod right) bc i can tell u now he's totally gonna be my new husband. also i have no other prompts than that so if ya cant get ideas thats fine.

callout post for @itsthesinbin whos already thirsting after maui w/o even WATCHING THE MOVIE

Maui (Moana)

Maui is very good about showing off to his S/O, especially since they’re human. He likes to remind them of EVERYTHING he did for them, and only them- you’re welcome.

He also likes to use his shapeshifting powers to impress you. You’ve always wanted to fly? Giant hawk, at your service. Wanted to get close to a shark, but couldn’t because that’s dangerous? Shark man, ready to do the deed. Spider bothering you? Spider-boyfriend will talk it out, don’t you worry!

If you like to dance, have no fear- he also enjoys dancing with you! Be it a romantic slow dance, or a fast-paced, happy-go-lucky dance, he’s into it! Although, he does prefer the more “fun”, upbeat ones than the slow, boring ones.

 The downside to dating a demigod, though, is he probably can move you if you’re in his way- such as trying to argue, or tell him something. Or throw you into the ocean. That’s never fun.

I’m gonna post a teaser of the fanfic I’ve been working on in a couple of days (depends on how busy I am) but all I can reveal right now is that:

- It’s a Hogwarts AU
- Farkle is the main character
- It’s a Riarkle fanfic
- The title is an Ed Sheeran song that inspired me to write it
- Some chapters are gonna be inspired by other Ed Sheeran songs bc I’m trash like that
- It’s set in 1981

read this if ur an overwatch blog i wanna follow u

lmao im losing a bunch of followers bc im posting p much just overwatch now

aight i follow way too many people so im gonna unfollow a bunch soon

like or reblog or reply to this if you blog about overwatch and feel free to follow me ill probs follow you back once i clean up my dash

and if i follow you right now and you post overwatch P L E A S E message me so i can follow you again after i clean like PLEASE

btw i like mcgenji and reaper76👌🏻

please donate ?

hey i am broke again, and at the moment starving bc no where i can get mony from right now aa.. sorry this post isnt gonna be very informative im lacking spoons to say much right now..

basically i need any kind of money, anything would help. my donation button is on my tumblr page, linked to my paypal (sheldonrawrsyou@gmailcom)
or you can commission me, the best place is to contact me on furaffinity, here it is along with my prices: http://www.furaffinity.net/commissions/primarycolors/

if you can’t donate feel free to spread this post around. sorry for bothering anyone about this i just don’t know where else to turn for help..

gayrapunzel replied to your post “When it comes to Polyburners, or even just gay Burners in general, I…”

I always imagined Deluxe as being all totally up for Kids Having Fun Winkyface but like….tight relationship being frowned upon. Like ‘why are you so upset about leaving your best friend behind when you become a cadet?? you know there’s gonna be other people there right’. Bc people can’t matter more to someone than ~society~ does. Sort of Brave New World-ish (is that a sheeple-y thought? maybe)

!!!!!!! oooooo!  That’s so interesting too, because the immediate assumption is “oh, this society is the oppressive overlord society, so NO PLAYING AROUND, NO FUN” but maybe it’s connection that’s frowned on because human connection is a huge threat to a regime like Kane’s!  Oh that’s so interesting though! >:O  “It’s totally fine to have casual sex as long as you don’t fall in love because in the end 100% reliable KANE CO ALGORITHMS decide who your life partner is!” would be such a weird angle to approach Deluxian sex-ed from.  

I mean, I doubt anybody’s going to be getting STDs in Deluxe, and I could totally imagine Deluxian citizens having some kind of birth-control in their food/water or something until they officially put in an “intent to attempt procreation” request or something???  So sure!  make sure your relationships are loveless and physical.  Love is the kind of thing that leads people to rebel.

Haha this is fascinating, I want to write so many fics about Deluxian society right now. 8)c