god damn i hate these people

anonymous asked:

do people like, forget that mob and ritsu and teru and all these kids are like, barely teenagers? theyre children lol. why are all these weirdos so obsessed with sexualizing them, chill out lmao. this fandom makes me wanna scream sometimes god

I know. It honestly makes me uncomfortable. There is a line and I fist fight anyone who crosses that line knowing damn well what they’re doing. I hate it so much. I second guess a lot of what I say about Reigen and Mob scared certain people would take it the wrong way. I’ve left fandoms for less ya’ll. I’ll take my Mogami shitposts somewhere else lmao. Sexualize a fart bubble not children 2K17

so after the video, there are roughly three types of reactions from larries:

  • “oh my god this is so damn cute, you know what? I’m not a larrie anymore.” (lots of people are like this actually)
  • “*hits self repeatedly with fist* life hates me…life hates me!!!!!*cries*”
  • “jESUS CHRIST YOU MOTHERFUCKERS, CAN’T YOU SEE THIS IS AN ACT??? HE HAS TO DEAL WITH THE JUNGLEWORMS AGAIN MY POOR BOY. STOP TURNING IN TO EX-LARRIES, YOU’RE FUCKING POLLUTING MY DASH!!!!1!!! WHEN WILL LOUIS BE FREE?????”

let’s all pray for the third type. those people are beyond the boundaries of human help.

i get reminded each and every single day that my gender identity is one giant joke to most of the world and that no matter what i do tons of people will never see me as the girl i want to be and when i start to actively transition and pursue the life i want im going to be in constant danger of being assaulted and like i shouldn’t have to live with that constant fear

it’s that reason why i get so god damn angry about shit like “did you just assume my gender??” comments and casual transphobic jokes because like thank you for reminding me that you hate me and that the world hates me and that my life is always and will always be a constant state of fear

Monday 8:27am
I woke up with you on my mind.
You called me babe last night —
my heart is still pounding.

Tuesday 10:53pm
Today I realized we won’t work.
What we are is hurting her.
And I think she matters more to me than you do.

Wednesday 11:52pm
I broke things off with you today.
She barely said a word.
I’ve never regretted anything more than this.

Thursday 4:03pm
I shouldn’t have sent that message.
You shouldn’t have been so okay with receiving it.

Friday 9:57pm
I almost messaged you today.
I didn’t.

Saturday 8:49pm
I’m walking around town in search of alcohol.
They say that liquor numbs the pain of having a broken heart.
I want to put that to the test.

Sunday 2:32am
I heard you texted a girl you’ve never spoken to before.
I wonder if it’s because you’re trying to replace me.
I can’t help but wish you weren’t.
I thought I was irreplaceable.

—  a week with you on my mind, c.j.n.